Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2013, 08:26   #16
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
Dankje voor het antwoord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zie niets mis. Mooie bos krullen
Ik zie daar ook zonder was of water een grote bos krullen. Maar heb het meer over de foto's met wax en net onder de douche vandaan.

Of ziet dat er ook gewoon normaal uit? Niet dat het dunner is?
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 08:36   #17
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
dankjewel Astrid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
PS ik ben jaloers op je mooie krullen
Wanneer je naar mijn foto's kijkt in vergelijking met 2009 en 2013 zie je dan verschil of maak ik me druk om niks?
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 08:46   #18
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
dankje antonie!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zie niets mis. Mooie bos krullen
Graag nog even je mening in vergelijking met de foto's van 2009
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 11:24   #19
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Rutger, het is zo moeilijk vergelijken?! Om echt een vergelijking te maken of je haarstatus achteruit is gegaan in 4 jaar moet je foto's vergelijken die in identieke situaties/omstandigheden genomen zijn. Zoals nat/droog haar, hoek waarin de foto is genomen, lengte van het haar, zonlicht/badkamerlicht. En het moeten DUIDELIJKE foto's zijn. Die kun je NU wel maken, maar identieke foto's van 2009 heb je hoogstwaarschijnlijk niet. Je hebt wel foto's van 4 jaar geleden, maar geen duidelijke om kritisch een oordeel te geven of je haarstatus achteruit is gegaan. Dus voor ons wordt het vrij lastig om een kritische mening te geven (waar je denk ik op wacht). Feit is wel dat je nog behoorlijk wat haar op je hoofd hebt waar menig Haarweb-lid jaloers op is. En globaal gezien zie ik ook niet zoveel verschil in foto's 2009-2013. Merk je zelf dan verschil op? Of is het de angst dat de stressvolle jaren hun tol hebben geëist? Wat is je leeftijd btw?

Gr.Reet
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 11:30   #20
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Rutger, het is zo moeilijk vergelijken?! Om echt een vergelijking te maken of je haarstatus achteruit is gegaan in 4 jaar moet je foto's vergelijken die in identieke situaties/omstandigheden genomen zijn. Zoals nat/droog haar, hoek waarin de foto is genomen, lengte van het haar, zonlicht/badkamerlicht. En het moeten DUIDELIJKE foto's zijn. Die kun je NU wel maken, maar identieke foto's van 2009 heb je hoogstwaarschijnlijk niet. Je hebt wel foto's van 4 jaar geleden, maar geen duidelijke om kritisch een oordeel te geven of je haarstatus achteruit is gegaan. Dus voor ons wordt het vrij lastig om een kritische mening te geven (waar je denk ik op wacht). Feit is wel dat je nog behoorlijk wat haar op je hoofd hebt waar menig Haarweb-lid jaloers op is. En globaal gezien zie ik ook niet zoveel verschil in foto's 2009-2013. Merk je zelf dan verschil op? Of is het de angst dat de stressvolle jaren hun tol hebben geëist? Wat is je leeftijd btw?

Gr.Reet
Hi Reet,

Bedankt voor je respons. Dat is inderdaad moeilijk vergelijken dat ben ik met je eens. Maar heb er daarom een aantal bijgedaan en zie eerlijk egzegd zelf ook weinig verschil.

Maar bedoel je met behoorlijk wat haar op je hoofd dat ik wel kalend ben, of bedoel je dat niet?

Ik merk eigenlijk zelf niet veel verschil, wel dat er wat haren uitkomen met het douchen en als ik wax in mijn haar smeer. Maar denk dat je een punt hebt dat het meer de angst is dat de stressvolle jaren hun tol hebben geeist.

Mijn leeftijd is 28.

Bedankt alvast!
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 12:09   #21
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Haha met behoorlijk wat haar bedoel ik ook behoorlijk wat haar! Ik snap dat je angst heb dat je door de stress lichamelijk achteruit gaat, ik heb ook jaren behoorlijke stress! En ja (!), ik denk dat hevige stress nog altijd een onderschatte factor is die voor het gehele lichaam slecht kan zijn, dus ook voor het haar! Natuurlijk heeft iedereen wel wat lichte stresssituaties of spanningen, daar heb ik het niet over. Dus probeer gewoon lekker relax te leven, geen bullshit meer tot je laten komen en geen spoken te zien. Makkelijker gezegd als gedaan, weet er alles van. Haren verlies je zowieso onder de douche of tijdens gel/wax aanbrengen. Haar verlies je de gehele dag door! Alleen blijven de losse haartjes vaak zitten totdat je je handen door je haar haalt (dus meestal tijdens douchen of in model brengen). Tot wel 100 haren die je verliest op een dag is gewoon normaal. Daarbij lijk jij ook wat langer haar te dragen dus een paar haren die je verliest gaat al snel op een bosje lijken. Ook gaat je haar wat dunner lijken als je er een klodder gel/wax inwrijft omdat haren aan elkaar gaan plakken. Simpel water doet dat ook trouwens! Dus je vraag of je kalend lijkt met nat haar of met wax in is hiermee ook beantwoord. Ik zeg altijd: vertrouw je iets niet? Houd het in de gaten?! Misschien ook een geruststelling dat je in de toekomst best wat keuze zal hebben in 'haarmiddelen' om je haar te behouden!

Gr.Reet
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 12:55   #22
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Haha met behoorlijk wat haar bedoel ik ook behoorlijk wat haar! Ik snap dat je angst heb dat je door de stress lichamelijk achteruit gaat, ik heb ook jaren behoorlijke stress! En ja (!), ik denk dat hevige stress nog altijd een onderschatte factor is die voor het gehele lichaam slecht kan zijn, dus ook voor het haar! Natuurlijk heeft iedereen wel wat lichte stresssituaties of spanningen, daar heb ik het niet over. Dus probeer gewoon lekker relax te leven, geen bullshit meer tot je laten komen en geen spoken te zien. Makkelijker gezegd als gedaan, weet er alles van. Haren verlies je zowieso onder de douche of tijdens gel/wax aanbrengen. Haar verlies je de gehele dag door! Alleen blijven de losse haartjes vaak zitten totdat je je handen door je haar haalt (dus meestal tijdens douchen of in model brengen). Tot wel 100 haren die je verliest op een dag is gewoon normaal. Daarbij lijk jij ook wat langer haar te dragen dus een paar haren die je verliest gaat al snel op een bosje lijken. Ook gaat je haar wat dunner lijken als je er een klodder gel/wax inwrijft omdat haren aan elkaar gaan plakken. Simpel water doet dat ook trouwens! Dus je vraag of je kalend lijkt met nat haar of met wax in is hiermee ook beantwoord. Ik zeg altijd: vertrouw je iets niet? Houd het in de gaten?! Misschien ook een geruststelling dat je in de toekomst best wat keuze zal hebben in 'haarmiddelen' om je haar te behouden!

Gr.Reet
Hey Reet,

Wat een fijn en helder antwoord zeg. Hier kan ik wel iets mee!

Nog een vraag, jij ziet dus niet dat ik ook maar een beetje kalend ben of dun haar heb?

Misschien is mijn haar gewoon in wat slechtere conditie of het zit echt in mijn hoofd door die klote periode met stress!

Nou ja bedankt he!
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 16:50   #23
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Volgens mij zit het tussen je oren !
Succes man en laat het los. Je hebt een lekkere bos met haar; niks mis mee.
Groetjes.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 18:30   #24
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Nee, we hebben hier allemaal veel haar
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 18:52   #25
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ja met hulp van een haarwerk
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 19:05   #26
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 19:10   #27
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoihallo Bekijk bericht
Nee, we hebben hier allemaal veel haar
hoi mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 19:27   #28
hoihallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2010
Berichten: 85
Geslacht:
Je vroeg aan iemand of hij weinig haar heeft. Mensen die op haarweb komen hebben doorgaans geen volle bos haar.
hoihallo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 september 2013, 19:30   #29
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
En niet van die mooie krullen
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2013, 09:34   #30
rutger01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2013
Berichten: 95
Sorry dat was niet zo bedoelt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hoihallo Bekijk bericht
Je vroeg aan iemand of hij weinig haar heeft. Mensen die op haarweb komen hebben doorgaans geen volle bos haar.
Mijn excuses denk dat mijn opmerking verkeer begrepen is. Misschien stel ik mijzelf inderdaad wel aan en is er niets aan de hand en zit het dus tussen mijn oren.
rutger01 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.