PDA

View Full Version : 5000 berichten van Tiuri


AnthonieH
25 augustus 2006, 20:17
Tiuri, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Maar ik zie je teller al zeker 2 dagen op 5000 staan en ik heb sindsdien minstens 1 nieuw berichtje gezien van je ... gaat ie gewoon niet verder? :cool:

another
26 augustus 2006, 00:26
gefeliciteerd :D

is er nog een link naar je allereerste post, misschien wil de webmaster er wel een gouden lijst omheen maken :D

dfasd
26 augustus 2006, 03:10
Gefeliciteerd !!
Status aan de hand hoeveel postings je hebt op het "Godforsaking Internet"
Mag ik je aanraken ?

(voor de mods, geef me maar een waarschuwing nu, want dit durven jullie toch niet te laten staan)

vrosjnivosj
26 augustus 2006, 12:16
Nice,
Ik vraag me af hoeveel tijd daarnaar is gegaan.
Zelf zit ik op bijna 1/10 van jou.:D

ray
26 augustus 2006, 19:18
ik hoop dat ik de 5000 berichten nooit ga halen ;)

kevin
26 augustus 2006, 19:46
Tiuri heeft OHCD, Obsessive Haarweb Compulsive Disorder

ietsmethaar
27 augustus 2006, 04:57
Voor de liefhebbers van Tiuri kan ik zijn allereerste berichten aanbevelen, van voor ie modder-eter werd. Zijn vreemde mix, van verlegenheid, openheid en eerlijkheid, maar natuurlijk ook zijn betweterigheid en belerendheid, was toen al volop aanwezig maar nog puur en pril, tegen het recalcitrante aan.

Overigens kan ik me heel goed voorstellen dat het niet altijd zal meevallen om een Mo der Ator te zijn op een intensief forum als Haarweb, waar ook nog eens vaak dezelfde vragen gesteld worden.

Echter is zijn kennis(=macht) dermate groot, dat hij zich tegenover kalend Nederland en Belgie niet kan permitteren ons in de steek te laten. Daarom feliciteer ik deze trouwe waakhond ook met zijn 5000ste bericht en wens ik hem verfrissende tijden toe.

Henk
27 augustus 2006, 10:12
Ik wil Tiuri ook nog even feliciteren, ook al weet ik zeker dat hij dit niet als een mijlpaal ziet.
Zijn Haarwoordenboekje is in ieder geval wel een mijlpaal in de geschiedenis van Haarweb.

gletscher
27 augustus 2006, 11:14
Impressive!

Dit getal zegt vele malen meer over de man dan al de woorden in zijn postings tesamen!

Lies86
27 augustus 2006, 11:35
Moet je nagaan hoeveel letters hij al heeft getypt hier op haarweb. Ongetwijfelt nog meer toetsaanslagen als je de verbeterde taalfoutjes meerekend.
En dan maar niet te spreken over de aantal weken, dagen, uren, minuten en seconden die hij hier al ronddoold!!

Op naar de 10.000 berichten!!!!

Guoy
28 augustus 2006, 01:05
Impressive!

Dit getal zegt vele malen meer over de man dan al de woorden in zijn postings tesamen!

Niet waar. De inhoud van zijn posts zeggen een miljard keer meer dan de hoeveelheid posts.

Maar misschien vindt Tiuri het wel helemaal niet leuk om zoveel berichten te hebben. :) Wij moeten proberen met onze posts wat dichter bij hem in de buurt te komen, dan is hij niet meer zo alleen!

Mailman
28 augustus 2006, 01:50
Gefeliciteerd L! Tiuri is meer dan waardevol voor HaarWeb. Als Moderator en als 'regulier' lid. Ikzelf hoop dat Tiuri nog lang beide rollen zal vervullen.

Tiuri
28 augustus 2006, 14:12
whahaa wat een thread! :D

Tiuri, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

Maar ik zie je teller al zeker 2 dagen op 5000 staan en ik heb sindsdien minstens 1 nieuw berichtje gezien van je ... gaat ie gewoon niet verder? :cool:ja had er daarna ook weer een verwijderd. :D

Anyway, bedankt hoor voor alle aandacht. :P En dit is dan de 5001ste.

gletscher
28 augustus 2006, 16:20
Niet waar. De inhoud van zijn posts zeggen een miljard keer meer dan de hoeveelheid posts.

Nou, da's nogal een negatieve interpretatie van mijn posting, Guoy.

Maar even aangenomen wat jij uit mijn zin haalt: heeft de miljard keer zeggende inhoud je haarprobleem nu eigenlijk definitief opgelost?