Los bericht bekijken
Oud 18 november 2009, 21:17   #50
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikrik Bekijk bericht
dan heb je het niet helemaal gelezen Anthonie:
nietdoennietdoen we spreken deze rikrik over een tijdje nog wel eens!!!

Dat vind ik een kutopmerking en zeker van die klojo die hier op dit forum allerlei onzin uitkraamt en daar alle ruimte voor krijgt.
Ik was hier al bang voor toen ik de foto's plaatste.

En een point maken is voor mij niet genoeg. Als de berichten van die misselijke vent niet verwijderd worden dan wil ik dat mijn foto's verwijderd worden.
Rikrik, over foto's hebben we een duidelijk beleid. Als een lid vraagt of ze verwijderd kunnen worden, dan doen we dat. Daar hoef ik geen overleg over te voeren. We hebben je foto's een poosje kunnen zien, een beetje jaloers kunnen worden op je resultaat en nu zijn ze weg

Met berichten ligt dat anders. De vraag staat overigens uit en ik laat je weten wat onze houding wordt.

En je hebt gelijk, ik geef mensen als HO misschien wat meer ruimte dan ze verdienen. Ik zou een vreselijk slechte politieagent zijn. Maar ik heb dan ook helemaal geen zin om hier onbezoldigd politieagent te spelen. Ik ben in de eerste plaats lotgenoot en daarnaast moderator omdat die er helaas af en toe toch moeten zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren