Discussie: 900 extra grafts
Los bericht bekijken
Oud 18 mei 2010, 23:50   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Dreams Bekijk bericht
Ik wil jou nu heel graag brutaal vragen hoe lang je al last hebt van haarproblemen. Want als je nu pas op 2300 grafts zit, vraag ik me af hoe erg je situatie sowieso was? Vanaf welke leeftijden had je uitval, en begon je met een regime er tegen?

Ben iig wel benieuwd naar het eind resultaat.
Ook dat kun je teruglezen in de oudste berichten van mijn blog

Het ging bij mij allemaal heel traag. Op mijn 18e maakte ik me ernstig zorgen, maar dat ging voorbij. Rond mijn 26e had ik weer een paniekaanval, maar ook dat ging voorbij. Op mijn 32e sloeg de paniek ernstiger toe. Toen was ik toch echt wel op weg naar een kleine NW3. Ik begon toen met minoxidil, twee jaar later finasteride, op mijn 37e een eerste haartransplantatie (haarlijn) en nu, ruim drie jaar later, dus een aanvulling op die transplantatie.

Voor zover ik kan bepalen is mijn situatie sinds 2002 (voor het oog) alleen maar verbeterd en is het vergelijkbaar met toen ik midden twintig was.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Topmod, als je geen duidelijke afspraak maakt met Els, wordt je misschien verknipt door een leerling.
Ach, ze moeten het toch bij iemand leren?!? Bij mij is het ergste dat kan gebeuren dat ik een poosje met een wat minder mooie coupe loop. Dat groeit weer aan. Een haarwerk verknippen is erger!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren