Los bericht bekijken
Oud 26 augustus 2010, 16:24   #5
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Hoe snel denk je dat mijn originele haren er terug zullen staan? Spreken we dan over hetzelfde groeiproces als bij de ht-haren?
In mijn geval hadden shockloss-haren een groeiachterstand van een centimeter of 2. Ik neem dus aan dat ze met anderhalve maand alweer begonnen terug te groeien. Sneller dus dan HT-haren, die bij mij vanaf maand 3 voorzichtig zijn gaan groeien.

4 weken na je HT moeten alle haren die gingen uitvallen ondertussen wel uitgevallen zijn. Al kunnen sommigen misschien nog een beetje vastgegroeid zitten in de huid (die herken je als stoppeltjes die dus niet groeien). Maar erg veel erger dan het nu is zal het zeker niet worden.

Met nieuwjaar zit je gebeiteld. Dat is over 4 maanden pas! Binnen een maand ga je zeker al vooruitgang merken van shockloss-haren die terug groeien en in oktober merk je al dat ook de HT-haren op gaan komen. En als het goed is wordt je daarna wekelijks blijer

Ik ben overigens wel benieuwd naar je vóór-situatie. Ik kan namelijk niet zo goed begrijpen hoe andere klinieken meenden met 2000 grafts te kunnen volstaan. Maar mogelijk is het beeld nu erg vertekend door de shockloss.

Ik blijf overigens verbijsterd door het enorme aantal grafts dat is verplaatst. Hebben ze dat echt in 1 dag en binnen 8 uur gedaan? Weet je heel zeker dat het er 3500 zijn? Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze ruim 2 keer zo snel werken als ProHair.

O ja, ik las ook nog even terug. Was je haar nu juist wel goed en ga niet voorzichtig zitten tutten. Haren die zijn uitgevallen zijn weg en de haren die nog staan zitten heus stevig genoeg!

Als je in het begin grafts per ongeluk zou hebben uitgetrokken, dan zou je dat wel geweten hebben hoor, dat bloedt flink!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren