Los bericht bekijken
Oud 21 april 2011, 15:54   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Vervelend, Michel, maar gelukkig is het achter de rug. Je hebt een flinke behandeling gehad voor wel heel erg weinig geld!

Ik ben zelf wat ouderwets in mijn denken en ik denk dus dat je de kwaliteit krijgt waar je voor betaalt. Bij een haartransplantatie zijn er 2 soorten kwaliteit. De kwaliteit van de behandeling zelf en de kwaliteit van het resultaat.

De kwaliteit van de behandeling was goed in overeenstemming met wat je betaald had ... heel erg weinig. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ook de kwaliteit van het resultaat zo zal zijn. Zelf betaal ik ook liever niet voor de Mercedes van mijn behandelaar, zijn peperdure kliniek op toplocatie en voor de Gucci-gympjes van het personeel. Ik ga voor de no-nonsens aanpak. Maar wat jij beschrijft is toch wel echt erg!

Voor zover ik je foto's kan beoordelen ziet het er wel netjes uit. Als die 2500 grafts allemaal goed aanslaan, dan moet je over een paar maanden best een groot verschil kunnen zien met voorheen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren