Los bericht bekijken
Oud 11 april 2011, 02:04   #27
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jmj91 Bekijk bericht
De meeste haren vallen uit de androgene zone, daar begon ik pleksgewijs kaal te worden, zeg maar een soort rondjes, dit heeft zich over mijn hele androgene zone doorgezet zodat er nu allemaal kale plekken zitten en ook nog stukken waar wel haar zit. Bijvoorbeeld vooraan in de aanzet zit nog wel haar.
Hieronder zie je een afbeelding van 'pleksgewijze' kaalheid, oftewel Alopecia Areata: duidelijk afgebakende kale plekken:

aa.jpg
Alopecia Areata is een auto-immuunaandoening, waarbij middelen als finasteride/dutasteride niets helpen, maar AA geneest vaak binnen een half jaar uit zichzelf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jmj91 Bekijk bericht
Ook heb ik veel haaruitval gekregen aan de zijkant waardoor inhammen heel groot zijn geworden en de zijkant boven mijn oren dun. Daarnaast kan ik ook steeds veel haren uit de achterkant trekken na het douchen terwijl mijn vader daar nog dichte haargroei heeft. Mijn haar aan de achterkant van mijn hoofd is wel het dikst overigens, gewoon nog super dik.
Het lijkt me toch het verstandigste om je hoofd eens goed te laten bestuderen door een dermatoloog.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren