Los bericht bekijken
Oud 25 oktober 2004, 16:47   #11
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Behoefte aan inbreng en hulp van TTM-ers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karin_inline
Hallo webmaster en Monique

ik had dit postje niet gezien maar door de reactie van webmaster op een ander postje (scriptie) ben ik toch maar eens gaan kijken. Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om als moderator op te treden maar ik heb wel tijd en misschien is het wel goed voor mij. Ik zou het eventueel wel willen proberen. Hoeveel tijd kost het en hoe actief moet je zijn? Kan het later ook bij een baan (ik ben momenteel werkloos )

Mochten jullie van mening zijn dat ik niet geschikt ben (door taalgebruik oid) of juist wel, nuja, laat het maar horen. Technisch gezien ben ik denkelijk geschikt genoeg.

groetjes
Karin_inline
De reactie van de Webmaster waar Karin op doelt is te vinden in : http://www.haarweb.nl/forum/showthre...7&postcount=48 waar ik het volgende schrijf:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster
Eindelijk...... eindelijk staat er dan iemand op die ons een helpende hand biedt! Zoals jullie hebben kunnen lezen in onze oproep hebben wij een grote behoefte aan versterking op onze TTM-rubriek.

Op dit moment ontbreekt het ons aan 2 belangrijke punten op onze TTM-rubriek:

1. Aansturing (Monique3 is weggevallen als Moderator)
2. Inbreng (Inbreng/inzet van TTM-lotgenoten).

Op onze oproep m.b.t. de versterking van onze Moderator is tot op heden nog niet positief gereageerd. Het gemis van zowel een goede aansturing als de inbreng van jullie als TTM-lotgenoot, zorgt ervoor dat één en ander op en rondom de TTM-rubriek niet loopt zoals wij willen dat het loopt.

Ik ben dan ook erg blij om te zien dat Karin_inline m.b.t. het tweede punt een positieve uitzondering vormt en ons zeer behulpzaam is geweest met haar -broodnodige- bewerking van de scriptie van Fara!

Dus bij deze, Karin: hartelijk dank voor je goede werk! Nu de scriptie stukken hanteerbaarder is, kan ik hem -eindelijk- publiceren als officieël 'sticky' document op HaarWeb waardoor veel mensen er wat aan zullen hebben.

Ik hoop dat wij in de toekomst op méér hulp van TTM-lotgenoten kunnen rekenen. Wij kunnen het niet alleen : HaarWeb is een site voor en door lotgenoten.
Ik ben dan ook erg blij om te zien dat er -eindelijk- iemand opstaat die constructief reageerd op onze behoefte aan inbreng! Daarvoor onze hartelijke dank, Karin! Ik heb je zojuist een PM gestuurd met daarin mijn reactie op je bovenstaande aanbod.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren