Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2012, 21:09   #13
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Maar ook onder de moderatoren wordt er telkens geantwoord dat mensen voor de goede oplossing maar naar hun salon moeten komen. Salvamia en zijn vrouw zijn er een goed voorbeeld van. ... De moderator moet zich vind ik altijd transparant opstellen zonder reclame te maken voor zijn eigen bedrijf.
Hallo karelenfleur,

Heb je voorbeelden van een moderator die voor zijn/haar eigen zaak reclame maakt? Bij mijn weten zijn er namelijk geen mods die een eigen zaak hebben of reclame maken voor een specifieke zaak. Salvamia en Chantal zijn namelijk geen moderatoren. Alle moderatoren zijn te herkennen aan het onderschrift bij de gebruikersnaam links, daar staat een plaatje met de tekst 'Moderator' en 'HaarWeb | Support Team'. Moderators hebben in ieder geval nooit reclame in de handtekening onder elk bericht.

Verder wil ik - als moderator- graag nog een keer wijzen op de rode driehoek linksonder elk bericht. Als je een bericht ziet dat niet door de beugel kan, kun je het beste daar op klikken. De moderators lezen namelijk niet elk bericht en zonder jullie hulp (via dat driehoekje) kunnen we het forum niet vrijhouden van ongewenste berichten!

Nu maar hopen dat we het druk krijgen met reageren op die gemelde berichten, dan kunnen we met z'n allen HaarWeb verschoond houden van ongewenste berichten!

Groeten,
Martijn
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline   Met citaat reageren