Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2005, 17:24   #24
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Waar koop jij jouw merk-Propecia (MSD-versie)

Door een toevallige post van een haarweb-gebruiker betaal ik voor mijn brand-Propecia nu maandelijks € 15,- minder. Om voor alle gebruikers kostenbesparing te realiseren lijkt het mij verstandig een (overzichtelijke) lijst samen te stellen van de goedkoopste Propecia-verkooppunten (binnen- en buitenland). Help mee door onderstaande lijst in te vullen, kritiek graag via PM (private message).



Citaat:
- Alleen in te vullen door gebruikers van Propecia geproduceerd door MSD!


Vragenlijst:
1. Is jouw gebruik van Propecia op basis van een recept?


2. Wat is het nettobedrag per pilletje (totale prijs op eindfactuur gedeeld door aantal pillen, dus inclusief transport, douane/customs etc.)?
Toelichting: indien betaling in euro, voer de volgende berekening uit: "prijs / aantal pillen". Indien betaling in dollar: " (prijs / 1,30) / aantal pillen" (uitgaande van een dollar/euro-koers van 1,30)?


3. Koop je dit via internet of rechtsstreeks?


4. Indien via internet, wat is het internetadres?


5. Hoe snel heb je gemiddeld genomen je Propecia in huis?


6. Hoe vaak heb je al besteld via dit adres?


7. Is de bestelling veilig (te herkennen dmv het slotje onderin de statusbalk op het moment van verzenden van de order)?

__________________
Current regimen:
- Propecia (1mg finasteride op di/do/za, geen generieke tabletten, sinds 08/2003)
- Minoxidil 5% (officieel merk Rogaine, éénmaal daags 's avonds op de droge hoofdhuid, sinds 01/2005)

Resultaat tot nu toe: vergreet hergroei, ga voor behoud.

Laatste update: 16-07-2007

Leeftijd: 24 | Norwood schaal: II | Kosten: ca. € 45,- maandelijks

Klik: veel gestelde vragen!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren