Los bericht bekijken
Oud 2 januari 2007, 17:51   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Hoewel deze post niet aan mij is gericht, wil ik er even kort op reageren. Een tijd geleden heeft er, op de 'vrouwenpijler' een thread gelopen waarin door een bepaald persoon, een man, werd gescholden en beledigd. Ondanks het feit dat dit een aantal keren gemeld is, is er pas heel laat ingegrepen. Of eigenlijk niet eens ingegrepen: het kwam Tiuri per toeval onder ogen (hij is volgens mij niet de moderator van de vrouwenpijler).
De discussie werd uiteindelijk uitermate kwetsend en beledigd richting vaker op de vrouwenpijler postende dames. De lijn wordt hier nu, weliswaar iets minder, helaas weer gevolgd. Dat een moderator niet dag en nacht ligt te wachten op kwetsende berichten is logisch maar het heeft mij hogelijk verbaasd dat iemand een behoorlijk lange tijd zo ongenuanceerd en grof te keer mag gaan op dit forum.
Beste Georgie,

Hartelijk dank voor je feedback. Ook voor jou geldt hetzelfde : zou je zo vriendelijk willen zijn je bovenstaande punten (je mag die van Kas ook meenemen als je toch bezig bent ) te posten in ons Suggesties en Feedback - forum? Ik kan alvast zeggen dat ik vind dat je terechte punten aankaart, maar ik zal er uitgebreider op reageren als er een posting wordt geplaatst in het daarvoor bestemde forum : Suggesties en Feedback.

Dankjewel voor je medewerking!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren