Los bericht bekijken
Oud 30 maart 2004, 13:41   #12
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvamia
P.S. Waar is iedereen hier toch gebleven, wat een stille boel hier voortaan! Enne voor de website owner, verkoop de site a.u.b. aan mijn zodat ik er iets mee kan gaan doen zeg, je hebt al zoveel members en er gebeurt hier helemaal niets (de website bedoel ik niet het forum).
Beste Salvamia,

Meer informatie omtrent de status van de website(s) vind je in: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1987

Hoewel je een punt hebt en wij altijd open staan voor wat voor kritiek dan ook, bereik je denk ik méér als je je kritiek op een meer constructieve wijze aan mij richt. HaarWeb is een website voor en dóór lotgenoten met haarziektes. Dit houdt o.a. in dat jullie een zeer grote inbreng hebben in de inhoud en mogelijkheden van HaarWeb. Met opmerkingen als 'verkoop de site a.u.b. aan mij, zodat ik er iets mee kan doen zeg....' kunnen wij niet zoveel nl. Jij kunt zèlf een rol spelen in de ontwikkeling van HaarWeb: het helpt ons en HaarWeb méér als leden constructieve feedback geven.

M.b.t. HaarWeb en alles wat daarbij komt kijken doen wij al al het mogelijke (en méér...) wat haalbaar is binnen een team van uitsluitend vrijwillgers.
Als jij op wat voor een manier dan ook een bruikbare bijdrage zou kunnen leveren, dan horen wij dat graag!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 30 maart 2004 om 13:46
Webmaster is offline   Met citaat reageren