Discussie: Raad nodig
Los bericht bekijken
Oud 15 april 2010, 01:53   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Met SuperMillion Hair heb ik persoonlijk geen ervaring, maar het lijkt mij praktisch hetzelfde als Toppik, waarmee je het haarverlies prima kunt camoufleren.

De term T-parting ken ik niet, maar zoals jij het beschrijft, vermoed ik dat er een integratiewerkje bedoeld wordt, oftewel een stuk "kippengaas" waar haren aan bevestigd zijn en waarbij je eigen bioharen door de gaten heen getrokken worden. Zo'n integratiewerk wordt aan je bioharen bevestigd met klemmetjes of waxjes.
Kapsalons en Biosthetique kennende, zal de prijs schrikbarend veel te hoog zijn en worden de nadelen je niet verteld.

Finasteride 1mg/dag helpt meestal niet bij vrouwen; die moeten 2,5mg /dag slikken en dan in combinatie met Yasmin, want je mag niet in verwachting raken als je finasteride slikt. In plaats daarvan de Diane35 gaan slikken, vanwege de anti-androgene stof cyproteronacetaat die daarin zit, is dan wellicht een beter idee (2 vliegen in 1 klap).
Bespreek dat dan met een echte dermatoloog.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren