Los bericht bekijken
Oud 28 september 2012, 17:36   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Het 'probleemgebied' is pakweg 200 cm2. Als het geheel kaal zou zijn en je gaat er van uit dat een minimum van 35 grafts per cm2 nog een enigszins acceptabel resultaat geeft, dan kom ik op 7000 grafts. Misschien dat je mazzel hebt en dat 25 grafts met jouw haarkleur en haardikte ook nog goed staat. Maar dan zit je nog altijd aan meer grafts dan je in 1 behandeling kan laten plaatsen ... en dat is niet erg, want voorlopig heb je nog aardig wat haar van jezelf. In dit stadium gaat het eerder om het overal wat dichter te maken. Op sommige plaatsen iets meer dan andere.

Geen idee wat je huidige situatie precies is, maar het zou wel eens aardig overeen kunnen komen met 35 FU per cm2.

Voor klinieken moet je misschien nog wat rondzoeken. Ik zou me daarbij niet zo sterk laten leiden door afstand. Voor een ingreep ben je duizenden euro's kwijt. Voor een treinkaartje een paar tientjes. Ik zou me dus in eerste instantie richten op kwaliteit, vervolgens op prijs en dan pas kijken naar afstand.

Maar als het alleen om informatie-inwinning gaat, dan zou je inderdaad goed bij Aesthetic Hair Clinics terecht kunnen of bij ABC Clinic in Breda. Zorg wel dat je je laat informeren over FUE. FUT moet je naar mijn mening in deze tijd niet meer willen, maar uiteindelijk beslis je daar natuurlijk zelf over. Of je bij Poseidon goed advies krijgt weet ik niet, ze hebben een 'eigen methode' en ik kan niet helemaal inschatten hoe die zich verhoudt tot FUE.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 28 september 2012 om 17:38
AnthonieH is offline   Met citaat reageren