Los bericht bekijken
Oud 25 september 2007, 17:06   #24
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Beste Webmaster,
Zojuist opgestart, naar Haarweb.nl, Niet ingelogd, Berichten van Vandaag bekeken, alleen het bericht van de Webmaster gelezen, screenshot gemaakt.......
Lees mijn postings/uitleg goed door, want anders is het voor mij appels en peren vergelijken :

Je hebt een screenshot gemaakt nádat je een nieuw bericht gelezen hebt. Wat ik wil weten is wat jij ziet vóórdat je dus een nieuw bericht hebt gelezen, zoals ik schreef. Als je nl. niet inlogt en er zijn nieuwe ongelezen berichten op HaarWeb, moeten deze vet gedrukt weergegeven worden in het 'Berichten van vandaag'-overzicht.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Daarna ingelogd, verschijnt het volgende venster, waarbij het bericht van de webmaster wat ik dus gelezen had, toch vetgedrukt is:

Bijlage 1997
Ook hiervoor geldt dat ik graag wil zien waar ik eerder om vroeg, anders blijft het een eindeloze discussie . Jouw screenshot laat 'Berichten vanaf gisteren' zien, terwijl ik het hier heb over het 'Nieuwe Berichten'-overzicht. Dat komt omdat jij inlogt op het moment dat het scherm nog op het 'Berichten van vandaag'-overzicht staat. In mijn uitleg staat vermeldt dat je na het inloggen opnieuw op 'Nieuwe Berichten' dient te klikken.

Volg dus a.u.b. exact wat ik opgeef hier en toon de desbetreffende screenshots , anders kan ik niet achterhalen wat precies jouw probleem is.

Bedankt voor je medewerking,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 25 september 2007 om 17:24
Webmaster is offline