Los bericht bekijken
Oud 20 september 2009, 17:31   #9
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Narcis Bekijk bericht
Even voor de duidelijkheid, ik ben een vrouw

Ik heb enkel last van de naar achter trekkende haarlijn verder heb ik een bos haar en denk niet dat dat zal uitvallen in de loop der jaren. Ben nog vrij jong, begin twintig dus ben benieuwd wat mijn mogelijkheden zijn. Ik merk nu echt dat het best ver naar achter is getrokken ..
Dat had ik al door hoor, vandaar de opmerking dat er hier maar weinigen zijn die een precies gelijke ervaring zullen hebben

Een chirurgische oplossing is er altijd. Zowel voor mannen als voor vrouwen. Je kunt je hier op het forum verdiepen in de methode die voor jou het beste lijkt. Momenteel zijn er twee, FUT en FUE. Ga dan ook eens langs bij een kliniek voor een consult. Dat kan geheel vrijblijvend.

Wat belangrijk is, is dat je wel een idee krijgt hoe dit verder gaat. Ook over 20 jaar wil je nog opties over hebben. Je zou je daarom ook kunnen verdiepen in manieren om verder kaal worden te voorkomen of vertragen. Vrouwen hebben daarvoor vaak meer methoden omdat zij sterke anti-androgene middelen niet hoeven te schuwen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren