Los bericht bekijken
Oud 24 december 2008, 10:56   #58
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik weet niet hoe zo'n goedkeuringstraject verloopt. Volgens mij is het eerder een 'ingreep' dan een 'middel', dus wat de rol van de FDA in het verhaal is, is voor mij vaag. En een bedrijf als Intercytex zit toch niet in de VS? Het is me daardoor ook niet duidelijk meer wat nu echt de stand van zaken is. Te veel mensen baseren hun 'feiten' op de hoop van anderen, vrees ik wel eens.

Ik had toch meer jubelverhalen verwacht als het allemaal echt zo vlotjes gaat en als men echt zo zeker van slagen is. Jubelverhalen van de mensen die eraan werken, niet van mensen die er op hopen.

Ik ben zelf meer iemand die zijn toekomst zoveel mogelijk bouwt op zekerheden en niet op hoop. Ik raad dat anderen ook aan. Reken eerder op het ergste dan uit te gaan van het beste. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat jij dat niet mag doen! Het kan mijn blik ook te somber maken he.

Ik hoop ook dat die ontwikkeling snel doorzet. Maar door harder te hopen wordt het echt niks zekerder en door er vraagtekens bij te plaatsen vertraag ik de ontwikkeling voor geen dag
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren