Discussie: FUT vs FUE
Los bericht bekijken
Oud 18 maart 2008, 11:09   #41
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Dus dit is mijn ervaring en als mensen niet genoeg geld hebben voor een dure FUE een FUT zeker aan te bevelen is + je hoeft je eigen niet helemaal kaal te scheren waardoor je maanden voor joker loopt.
In mijn omgeving heeft niemand iets gemerkt van mijn FUT operatie en vind een HT erg persoonlijk en wil beslist niet dat andere mensen dat weten, met een FUE had ik dit niet kunnen verbergen.
Ik denk dat de ervaring voor iedereen gewoon anders is. Daarbij kunnen ook ervaringen achteraf je herinnering aan het moment zelf onbewust bijkleuren. Iemand die achteraf niet tevreden is over de ingreep (resultaat, litteken, etc.) zal zich waarschijnlijk van de operatie zelf ook vooral de mindere punten gaan herinneren.

Ik had trouwens precies dezelfde wens als jij, Blizzard, mijn ingreep onopgemerkt door mijn omgevinghouden. Ik heb een poos met een vreselijk kort kapsel rondgelopen, maar ik heb mijn FUE-ingreep dus wel degelijk verborgen kunnen houden. Met wat kunst en vliegwerk, maar toch!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren