Discussie: dood
Los bericht bekijken
Oud 26 oktober 2013, 09:24   #3314
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karelenfleur Bekijk bericht
Henk misschien wordt het eens tijd dat haarweb zelf de handen in haar boezem steeks. Vernieuwen en verbeteren van het FORUM zodat mensen er ook gemakkelijk iets op kwijt kunnen. En wellicht iets doen aan het gedoe met het oog op reclame.... Ik word soms niet goed over de dingen die allemaal bij naam worden genoemd. Laat banners plaatsen door bedrijven en dan is dit gedoe ook minder irritant.
Haarweb zijn we eigenlijk allemaal, Karelenfleur. Moderators zoals Henk en ik doen wel technisch werk en halen de meeste reclame wel weg (als we het zelf zien of als we er middels het meldknopje op gewezen worden), maar verder zijn we gewoon lotgenoten die ook vooral de discussies volgen die ons zelf interesseren.

Reclame blijft een heikel punt. Hoeveel van jezelf geef je weg als je te veel reclame toe staat. En hoeveel overlevingskans heb je op lange termijn als je te weinig toe staat. Achter de schermen hebben we het er vaker over, maar je kunt ook onder bijvoorbeeld 'suggesties en feedback' een discussie hier over starten. Ik zou daar persoonlijk zeker aan deelnemen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren