Discussie: jongeren met aa
Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2011, 22:18   #10
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shaannoon Bekijk bericht
hallo iedereen,

ik wil als eerste zeggen dat ik hier nieuw ben en echt super veel respect heb voor al deze mensen. ik ben zelf 17 en heb het nu ook sinds paar maanden. het is natuurlijk begonnen met ene kleine plek maar die werd langzaam groter en groter. ik ben echt heel erg gehecht aan mijn haren. iedereen natuurlijk. Maar mijn haar is voor mij echt het mooiste van mezelf. vandaag ben ik dus ook van deze ziekte achtergekomen. ik ben namelijk naar de dokter geweest en die hoopt op een schimmelinfectie. ik heb daar dus ook een shampoo voor gekregen die ik elke dag moet gebruiken en waar ik dus ook vandag mee ga beginnen. Ik kan er echt kwaad om worden dat de dokter dus eigenlijk al weet dat het AA is en dan gewoon in je gezicht onzin staat te verkopen dat het een schimmelinfectie kan zijn en je maar een shampoo aansmeert die niet een vergoed word. Mijn vraag is nu eigenlijk: hoe hebben jullie hiermee om kunnen gaan? Toen ik namelijik hoorde van deze ziekte barste ik in huilen uit. ik weet niet of ik heer mee om kan gaan. hoop van jullie een reactie te horen.

groetjes,
Shannon
Hoi Shannon,

Welkom op HaarWeb. De huidarts weet ook dat er nog geen middel is voor AA, waarschijnlijk wil hij eerst uitsluiten dat het geen schimmelinfectie is.
Bij een heel groot aantal mensen met AA blijft het bij 1 plek, die na verloop van tijd vanzelf weer verdwijnt.
Wat sowieso geen kwaad kan is gezond en gevarieerd eten. Verder kun je het beste proberen gewoon verder te gaan met je normale leven; het klinkt en is moeilijk, maar het is denk ik wel beste...
Mocht je trouwens twijfelen aan je dokter, dan kun je ook een second opinion aanvragen.

In ieder geval heel veel sterkte!

Groeten,
Martijn
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline   Met citaat reageren