Los bericht bekijken
Oud 14 juni 2009, 21:47   #179
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
Haar groeit goed en de minox lijkt de kaalheid netjes tegen te houden. Kruin nog prima vol. Enige probleem is dat ik nog steeds op geimplanteerde plekken onderhuidse bulten krijg. Ik hoop niet dat dat een ontsteking van de wortels oid is.
Heb je veel van die bulten dan? En komen ze wel eens 'tot uitbarsting'? En hoeveel zijn het er dan ongeveer ... toch geen tientallen?

Als je ze nu hebt, dan zijn het heel waarschijnlijk teruggroeiende haren die ingroeien (dus niet door de huid heen naar buiten kunnen groeien). Die haren hoef je niet persé kwijt te zijn, maar die kans is er natuurlijk wel. Het hangt een beetje af van de heftigheid van de ontsteking. Maar op het grote aantal getransplanteerde haren zul je dat denk ik niet merken. En je zult er wel snel van af zijn.

Wellicht kan regelmatig licht scrubben een beetje helpen. En zelf zweer ik bij teatree olie als het erop aankomt om kleine ontstekingen te voorkomen. Ik gebruik al jaren de wasgel van Kruidvat en regelmatig een druppeltje pure teatree olie voor mijn baard, waar ik ook last heb van ingroeiende haren soms.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren