Discussie: Permanente make-up
Los bericht bekijken
Oud 1 oktober 2002, 13:21   #3
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Thumbs up Re: Permanente make-up

Citaat:
Originally posted by Hera
Bij het forum oplossingen mis ik het onderwerp permanente make-up.
Zelf ben ik op dit moment aan het kijken wat de mogelijkheden hiervoor zijn aangezien ik geen wenkbrauwen en wimpers meer heb. Graag zou ik ervaringen willen lezen van lotgenoten die voor een dergelijke oplossing hebben gekozen.
Ook ben ik benieuwd of anderen dit vergoed kregen van hun verzekeringsmaatschappij, want mijn verzekering doet hier vrij moeilijk over.

Groetjes Hera
Beste Hera,

Welkom op het HaarWeb Forum en bedankt voor je suggestie! Je hebt een goed punt : wij zijn op dit moment plannen aan het opstellen hoe het HaarWeb Forum er in de toekomst uit zou kunnen gaan zien. Eén van de punten hierin is inderdaad de structuur van het HaarWeb Forum. Wij zijn het volgende van plan:

Ipv één algemene rubriek m.b.t. tot Oplossingen (huidige situatie) zou het een goed idee zijn om elke haarziekte een aparte rubriek 'Oplossingen' te geven. Jouw voorbeeld van 'permanente make-up' is bijv. alleen van toepassing op lotgenoten met Alopecia Areata, dus het zou handig zijn als je daarover kunt discussiëren in de 'Oplossingen'-sectie van de Alopecia Areata rubriek.

Naast het aanpassen van het HaarWeb Forum zullen wij in de toekomst (hoogstwaarschijnlijk 'ergens' in 2003, maar pin ons daar niet op vast....) een aantal pagina's op de website gaan wijden aan permanente make-up voor lotgenoten met Alopecia Areata.

Mocht je hierover suggesties hebben, dan horen wij dat erg graag!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline