Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2010, 20:54   #6
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Donaties via en voor HaarWeb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Beste Webmaster,

Misschien ben ik erg duf, maar ik zie nergens een bank- of gironummer van Stichting Haarweb vermeld staan.
Zo duf ben je niet , want het klopt dat wij dit nog niet openbaar hebben gemaakt. Eén van de redenen is dat wij graag zouden zien dat donaties voor (Stichting) HaarWeb zoveel als mogelijk geautomatiseerd plaatsvinden.

Hiermee bedoel ik dat het het meest ideaal zou zijn als onze leden via een betaalmodule op onze website een donatie kunnen doen. Inderdaad zoals jij al zei:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
... met Ideal, Mastercard en PayPal.
iDeal zou hierin het meest... ideaal zijn. Ik heb mij enorm hard gemaakt een aantal jaren geleden om een iDeal betaalmodule in onze software te krijgen, maar de producent (buitenlandse ontwikkelaar) vond dit niet lonend genoeg, om diverse redenen. In Nederland wordt een creditcard niet veelvuldig gebruikt en in tegenstelling tot Paypal, is iDeal ondertussen uitgegroeid tot hét electronische betaalmiddel op Nederlandse websites.

Op het moment dat wij een iDeal betaalmodule kunnen integreren met onze software, wordt het bijv. mogelijk om die leden die via onze software een kleine (groot mag ook ) donatie doen, te belonen met extra mogelijkheden op HaarWeb.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 31 mei 2010 om 20:59
Webmaster is offline   Met citaat reageren