Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2011, 12:47   #6
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dit onderwerp is al ontieglijk vaak aan de orde geweest.
Ach ja, dat hoort erbij. Ik zag vandaag ook weer een onderwerp dat masturbatie slecht zou zijn de kop opsteken. Melkzuur is ook zo'n terugkerend onderwerp. En hoe je proscarpillen in vieren moet delen is ook al 8000 keer verteld. En wat dacht je van steeds weer uitleggen hoe ongelofelijk tijdrovend het aanbrengen van minoxidil is!?!?

Mensen zijn van nature egoïstisch ingesteld. Waarom zou ik een uurtje aan nalezen besteden als ik van iemand in 2 minuten het antwoord kan krijgen? Dus stel je de vraag op het internet, laat 120 mensen een half minuutje besteden aan het lezen van je vraag, 16 mensen denken even een minuutje over je vraag en 2 mensen besteden 2 minuten om ook daadwerkelijk een antwoord te formuleren en ieder 1 minuut om het in te tikken...

Tijdwinst voor jou, 57 minuten (1 uur minus 2 minuten voor het tikken van je vraag en 1 minuut voor het lezen van het antwoord). Tijdkosten voor anderen 60+16+6=82 minuten. Ach, valt eigenlijk nog mee, de mensheid verlies er 25 minuutjes op.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren