Los bericht bekijken
Oud 24 oktober 2011, 20:43   #18
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siplip Bekijk bericht
Ik douche juist op mijn hoofd met lauwwarm zelfs bijna koud water omdat ik ervaren heb hoe heter hoe sneller vet mijn haar wordt ..Dus dat is geen optie voor mij..pf wat zal jij het heet gehad hebben met die ijsmuts in de zomer ..Maar als dat voor jou werkte top toch!!
Soms moet je durven proberen experimenteren. Ik heb altijd beweerd dat niet met shampoo wassen voor mij geen optie was omdat mijn haar dan enorm vet wordt ... dat was een zekerheid gebaseerd op ervaring. Dus waste ik dagelijks mijn haar met shampoo. Die zekerheid is nu door experimenteren totaal onderuit geschoffeld. Misschien kan dat ook gebeuren met jouw zekerheid dat wassen met warm water je haar sneller vet maakt

Maar goed, ik ben in een positie om te experimenteren. In het weekend gaat het niemand wat aan hoe rot mijn haar zit. En ik kan 's avonds rustig in mijn eentje met een vette bos haar mijn bed in duiken.

Die ijsmuts was erg ongemakkelijk inderdaad en aan het eind van de nacht zat ie ook echt niet meer op mijn kop
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren