Los bericht bekijken
Oud 20 december 2009, 16:21   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrkevino Bekijk bericht
Ik heb dus besloten om een fut te laten uitvoeren en moet voor 2000 grafts 4900 euro betalen!! nu was ik verder aan het kijken bij andere klinieken en zag dat je voor dat geld ook een fue kon laten doen!!(ik had natuurlijk eerst ook bij andere klinieken op consult moeten gaan) beetje dom, maar goed.
Wat vinden jullie, prijs ok of niet? ik hoor graag van jullie!!!
Tja, de prijs is wel OK. Ik denk niet dat je in Nederland of België goedkopere aanbieders gaat vinden, maar zelf vind ik de keuze voor FUT niet altijd de beste die je kunt maken. Zeker niet als je uit geldgebrek daarvoor kiest. Uiteindelijk moet je de rest van je leven met je haar (en met het litteken van oor tot oor) rondlopen. Maar ik ken je situatie verder niet, wellicht heb je al een FUT ondergaan in het verleden of zo.

Je kunt ook altijd nog afzien van de ingreep en toch gaan voor FUE. Dan ben je waarschijnlijk 490 euro kwijt, zeker als je het bij een ander laat doen. Je kunt ook AC contacten en vragen of je nog kunt overstappen naar een FUE bij hun.

Je opties zijn nu dus FUT bij AC voor 4900, FUE bij Prohair voor 5000 (+annuleringskosten, waarschijnlijk 10% bij AC) of een FUE bij AC voor 7900 euro (waarschijnlijk betaal je dan geen annuleringskosten).

Zelf zou ik er wel 590 euro voor over hebben om een litteken te vermijden. Sterker nog, in de tijd dat ik mijn FUE deed lagen de prijzen een factor anderhalf uit elkaar. Ik had er wel 2000 euro voor over

Je bent met 5500 euro voor je 2000 grafts nog steeds een stuk goedkoper uit dan ik voor mijn 1400. En als je ook maar half zo tevreden wordt als ik, dan is het nog de moeite en het geld meer dan waard!

Hoe is het trouwens zo gekomen, MrKevino? Je loopt hier al langer rond. Je hebt zelfs nog geïnformeerd naar klinieken in Polen! Was je op koopjesjacht?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 20 december 2009 om 16:24
AnthonieH is offline   Met citaat reageren