Los bericht bekijken
Oud 30 december 2006, 20:01   #65
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik heb zelf 3 jaar contine finsteride geslikt zonder zichtbaar resultaat, maar wel met non stop bijwerkingen zoals o.a. extra haaruitval. Ik ben dus een van de, misschien weinige, die op zoek zijn naar alternatieven.

Daarbij heeft Wilfried haar haarprobleem wel opgelost door de methoden die zij beschrijft en dat is beslist geen hulp bij de engeltjes zoeken.
Zowel het drastisch verminderen van haaruitval als de hergroei van haren heeft zij weten te bewerkstelligen.
Jammer dat je daar niet veel van mee hebt gekregen.
Je bent absoluut de enige niet die zoekt naar alternatieven! Ik durf zelfs te beweren dat iedereen hier continu op zoek is naar alternatieven. De meesten overigens naar alternatieven die -als het even kan- bewezen effectief werken tegen AGA.

En ik moet zeggen dat ik van 'Wilfried' niet weet wat de oorzaak van het haarverlies ooit was. Stel dat het stress gerelateerde haaruitval was, dan kan werken aan je zelfbeeld heel goed een berg stress wegnemen. Maar of dat op AGA effect heeft zouden we kunnen bediscussieren. En als iets effect heeft op AGA bij een vrouw, heeft het dan eenzelfde effect bij een man? Ik ben dat soort dingen in de posts niet tegengekomen.

Je hebt het steeds over alternatieven die Wilfried aandraagt en ik heb er een paar bij elkaar gescharreld, MAAR daar wordt in de regel alleen een alternatief aangedragen en niet vermeld hoe of wat, wanneer en hoe vaak.

Als ik mijn bio-energie effectief zou willen benutten, dan hoor ik daar graag meer over. Liefst niet alleen via een verwijzing naar een boek, maar juist hoe iemand zoals Wilfried/Karin/Eva dat persoonlijk in zijn of haar leven heeft ingepast.

Hetzelfde geldt voor engelen om hulp vragen. Hoe bereik ik bijvoorbeeld mijn beschermengel, hoe leg ik mijn vraag om meer haar voor en kan ik met dezelfde methode ook aartsengelen benaderen? Mocht dit niet werken, kan ik dan ook gevallen engelen benaderen en wat zijn dan de risico's voor mijn ziel?

Ik kan 1000 alternatieven verzinnen, varierend van mijn hoofd iedere morgen beleggen met gerookte paling tot drie maal daags zachtjes op de muur kloppen en mijn huisgeesten vragen om over mijn haren te waken, maar een ieder zal toch willen weten waarom ik effect verwacht en als ik effect waarneem, hoe groot dat precies is en wat ik ervoor gedaan heb.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 30 december 2006 om 20:05
AnthonieH is offline   Met citaat reageren