Los bericht bekijken
Oud 23 februari 2013, 22:42   #63
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik probeer partijdigheid te vermijden, Latitia. Ik zie namelijk meerwaarde in verscheidenheid. Ik merk ook dat het werkt, kruisbestuivingen. Ik noemde al het voorbeeld van Sal die meekijkt met de HT-wereld en nu dus jij met t-partings.

Over of en wanneer iemand zich al dan niet 'haarwerker' mag noemen laat ik me niet uit. Behalve dan dat ik jammer vind dat het geen beschermd beroep is. De haarwereld drijft op taboe's en misbruik maken van de kwetsbaarheid van mensen die onder kaling lijden is vaak maar al te makkelijk. Ik vind het belangrijker hoe iemand met klanten om gaat dan hoe ie zich noemt.

Ik heb weinig ervaring met de wereld van haarwerken, weave's en wat dies meer zij. Ik heb wel ervaring met de HT-wereld. En daar zie ik een sterke verkokering en een grote onwilligheid om te vernieuwen. Eenmaal een truukje geleerd blijft men het toepassen en als er kansrijke nieuwe ontwikkelingen zijn, dan is de eerste neiging om zich er tegen af te zetten. Ik hoop dat dat in jullie 'wereld' niet het geval is. Nee. Ik geloof dat dat in jullie 'wereld' niet het geval is
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren