Discussie: haartransplantatie
Los bericht bekijken
Oud 12 juli 2010, 23:35   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andrevdd Bekijk bericht
Ok ik zit nu al een tijdje met een probleem.. zal ik het doen of niet... aan de ene kant vind ik het ongeloofelijk veel geld en aan de andere kant baal ik van de inhammen.
Ze raden me een feu behandelijk aan met 2300 crafts.. kosten 3850 euro. maar ben ik dan in 1 keer klaar moet ik meerdere keren zo'n behandeling ondergaan ?

Ook zit ik een beetje in de maag met het idee dat je om de 5 jaar de transplantatie haarcellen ook weer doodgaan en niks meer terug komt. Ik heb heel de forum terug gelezen maar kom er nog niet verder mee..

zou graag foto's willen plaatsen maar weet niet hoe.
Hoe kom je erbij dat de getransplanteerde haren na 5 jaar zouden doodgaan en verdwijnen? Dat is onzin. Inderdaad, na een paar jaar vallen ze net als als je haren uit, gaan de rustfase in en komen dan weer gewoon terug.

Heb je je ook goed verdiept in de beschikbare technieken? Goedkoop kan duurkoop zijn. Verdiep je dus grondig. Uit je vragen maak ik overduidelijk op dat je niet echt het hele forum hebt gelezen ....

Zo is 3850 euro voor 2300 grafts (met een g) een onwaarschijnlijk laag bedrag voor een FUE. Weet je zeker dat het niet stiekem een FUT is? 2300 grafts is daarentegen wel een behoorlijk fors aantal als je alleen over een paar inhammetjes praat. Foto's kunnen helpen ... knopje 'beheer bijlagen' gebruiken als je een bericht opstelt.

En ja, als je je niks aan het kaler worden doet, dan is er een grote kans dat je vervolgingrepen moet ondergaan.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren