Discussie: haartransplantatie
Los bericht bekijken
Oud 21 juli 2010, 21:43   #13
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andrevdd Bekijk bericht
Hallo Allemaal. update time.

Nou ik ga het doen en 31 aug gaat het gebeuren. Ik voel me waarschijnelijk stukken beter als ik het gewoon doe ik heb ondertussen ook minoxidil besteld.

finasteride wil ik ook gaan bestellen, maar lees hier dat je dat ook via de dokter gratis kan krijgen ??? en wat is de meest betrouwbare product ?

Tijdens de behandeling worden er foto's gemaakt die ik hier zal gaan laten zien. Ik zal namelijk ook op hun site komen te staan (toch een garantie dat ze het goed zullen moeten gaan doen)

Verder kan een dermatoloog zien hoever ik kaal ga worden ? zijn hier test voor?

p.s vind dat de zoekfunctie toch best wel mag worden aangepast hier want dan zoek ik op its maar dan krijg ik 1 miljoen post omdat iedereen die producten in zijn tag heeft staan. Dus vind dat best wel irritant als ik op bepaalde wil zoeken. maargoed wish me luck. zal na de behandeling weer een update doen met mijn kale bloedende kop
Bedenk bij minoxidil dat je een week (en volgens sommige klinieken nog iets langer) voor de behandeling moet stoppen en pas een week (of langer) daarna weer mag beginnen. Persoonlijk zou ik even wachten tot de behandeling een paar weken achter de rug is.

Finasteride als middel voor haargroei wordt door de meeste verzekeringsmaatschappijen niet vergoed. Een enkele verzekeringsmaatschappij laat zich misleiden als je het als proscar voorgeschreven krijgt. Mocht het je lukken en mocht je verzekeraar toevallig Zilveren Kruis Achmea zijn, laat het me dan weten! ... dan verander ik van verzekeraar, want dan laten ze zich te makkelijk beet nemen en daar betaal ik geen premie voor

Finasteride is finasteride. Als je het van een grote farmaceut verkrijgt (Actavis, Merck, Johnson&Johnson, etc.) dan zou het allemaal even goed moeten zijn.

Een haartransplantatie kan een heel goed resultaat geven. Maar wat daarbij belangrijk is, is dat jij een juiste verwachting hebt. Als je een puberdos verwacht, dan kan zelfs supergoed je nog heel erg tegen vallen.

Een goede dermatoloog met ervaring op het gebied van haaruitval kan er een redelijke gooi naar doen hoe kaal je zult worden. Ervaren consulenten bij sommige klinieken kunnen dat ook. Maar hoe jonger je bent hoe meer men er uiteindelijk toch naast kan zitten. Bij sommigen begint de grote kaalslag pas op latere leeftijd en dan is er voor hun dertigste nog niet veel met zekerheid te zeggen.

Bij een zoektocht op HaarWeb worden tags van mensen genegeerd. Maar het blijft inderdaad een feit dat je veel resultaten kunt krijgen. Met geavanceerd zoeken kun je wel filteren zodat de kans dat je nuttige informatie vindt groter wordt. Zo kun je ingeven dat je in redelijk recente berichten wil zoeken en je kunt ingeven dat je alleen berichten wil waar veel reacties op zijn gekomen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren