Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2008, 11:59   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Misschien klinken de taken toch te zwaar, zoals deze:

Leveren van support
Je biedt lotgenoten inhoudelijke support op het gebied van Haarproblemen bij Vrouwen.

Men zou hierdoor kunnen denken dat men verstand moet hebben van alle mogelijke haarproblemen bij vrouwen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaNa38 Bekijk bericht
en dat zijn er een BOEL!!!!
ja lijkt mij ook wel, anders zou ik me er best voor in willen zetten in betere tijden, want ik hoop toch een keer beter te worden, en door deze ervaring heb ik geleerd en ben ik gegroeid in haarproblemen en het aanpakken daarvan.
Beste Hanna en Dana,

Bedankt voor jullie feedback.

Met 'Je biedt lotgenoten inhoudelijke support op het gebied van Haarproblemen bij Vrouwen' bedoelen wij dat je je niet uitsluitend bezighoudt met het technische beheer van het forum , maar dat je ook actief deelneemt aan discussies. Alle Moderators op HaarWeb zijn éérst actieve leden geweest, voordat wij ze gevraagd hebben Moderator te worden.

Er staat niet dat je verstand moet hebben van alle mogelijke haarproblemen bij vrouwen, maar goed dat je hier naar vraagt Hanna. Ik denk ook niet dat dit (onduidelijkheid in wat er van je verlangt wordt) de reden is waarom er niet of nauwelijks reacties op onze hulpvraag komen:

Als mensen écht bereid zouden zijn 1 uurtje per week van hun vrije tijd te investeren in het helpen van lotgenoten, dan zijn eventuele onduidelijkheden geen issue. Als er iets onduidelijk is en je wilt graag helpen, dan zorg je er gewoon voor dat je d.m.v. vragen aan ons die onduidelijkheid voor jezelf wegneemt.

Het belangrijkste in het bovenstaande punt (leveren van support) is dat je affiniteit met het onderwerp hebt. Maar dat is een logisch gegeven aangezien je anders niet het Haarproblemen bij Vrouwen-Forum zou bezoeken.

Het is te danken aan de tomeloze inzet van onze actieve leden en de mensen in het HaarWeb Support Team (Moderators en Webmaster) dat HaarWeb nu al 7 jaar bestaat. We zijn erg blij en dankbaar voor actieve leden (zoals Hanna, Georgie, om een paar voorbeelden te noemen) die onze leden met hun kennis/ervaring/visie ondersteunen op de diverse forums. Actieve leden zijn van een onschatbare waarde voor HaarWeb. En de waarde van goede Moderators en een Webmaster is net zo groot.

Om ook de volgende 7 jaar HaarWeb in de lucht te houden en ervoor te zorgen dat ons Vrouwen-forum waardevoller wordt voor onze vrouwelijke lotgenoten hebben wij méér gemotiveerde leden nodig die ons zowel voor als achter de schermen -in de rol van Moderator- kunnen helpen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren