Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 december 2006, 12:49   #61
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
on-topic verder aub

~tiuri
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden

Laatst gewijzigd door Tiuri; 8 december 2006 om 15:08
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 13:00   #62
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ja dat is waar. Alleen jammer dat sinds de komst van de bijbel miljoenen mensen zijn vermoord door christenen. Ik hoop wel telkens dat ze de bijbel beter gaan lezen en niets doen wat bijbel verbiedt. Onschuldige mensen vermoorden...!


Edit: Kom aub niet vragen welke miljoenen mensen er zijn vermoord door christenen. En niet meteen met Islam beginnen. Wilde dus alleen aangeven dat het jammer is. Als ieder zich zou houden aan koran, bijbel of tora dan was er geen oorlog geweest.
je kunt het niet laten he, ff schoppen tegen andere geloven.
heden tendage, sterven en lijdden er meer mensen door jouw geloof dan door het christelijke geloof, ga daar maar lekker over zeuren in de moskee.
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 13:22   #63
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkster1981
je kunt het niet laten he, ff schoppen tegen andere geloven.
Moet je horen wie het zegt. Ik heb het over alle 3 geloven.
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 14:09   #64
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Moet je horen wie het zegt. Ik heb het over alle 3 geloven.
Simbah, denk nou eerst eens GOED na over wat je gaat zeggen, want dit slaat weer helemaal nergens op .

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Alleen jammer dat sinds de komst van de bijbel miljoenen mensen zijn vermoord door christenen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 14:21   #65
BomB
California Soul Dreamer
 
BomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 oktober 2004
Locatie: omgeving Arnhem
Berichten: 249
Is het hier oorlog?
------------------
(Simbah ook wakker geworden? Morgen.)
Ja dat waren nog eens tijden met de IRA, PLO, RAF.
Wanneer moet jij SimB ? Of blijf je voorlopig nog een slaper?!
BomB is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 14:21   #66
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Ja dat is waar. Alleen jammer dat sinds de komst van de bijbel miljoenen mensen zijn vermoord door christenen. Ik hoop wel telkens dat ze de bijbel beter gaan lezen en niets doen wat bijbel verbiedt. Onschuldige mensen vermoorden...!

Edit: Kom aub niet vragen welke miljoenen mensen er zijn vermoord door christenen. En niet meteen met Islam beginnen. Wilde dus alleen aangeven dat het jammer is. Als ieder zich zou houden aan koran, bijbel of tora dan was er geen oorlog geweest.
Simbah, laat dit soort dingen nou eens. Dan wordt dit de 4e keer dat we daarover gaan beginnen. Inderdaad, bijna alle wereldreligies zijn bereid om te moorden voor hun ding. Ook de jouwe. MAAR alle religies hebben natuurlijk ook een positief effect op individuen. Zo, een goed compromis? Dan laten we het hierbij.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2006, 08:14   #67
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Guoy ik vind eigenlijk ook dat alles energie is. Uit bijna alles kan warmte gehaald worden door te verbranden (metaalbrand enz). Natuurlijk is het begrip energie niet alles waaruit warmte kan worden opgewekt.
Citaat:
Energie is een zeer abstract begrip
bron

Dat zweverige vind ik ook maar niets.
Ik probeer alles te verklaren.
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2006, 11:33   #68
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Mag ik dan vragen waarom je op mijn topic reageert!?!??!
Hoi Gletscher.

Ik reageer op jouw topic omdat ik veel interesse heb voor spiritualiteit.
Jouw bijdrage aan haarweb door deze tread te openen over Char Margolis, is voor mij dan ook een waardevolle bijdrage.

Voor mij is het leven zoals een leerschool en ik wil zoveel mogelijk in dit leven leren om spiritueel te groeien.
Ik wéét dat er in dit leven géén toevalligheden zijn en dat ALLE gebeurtenissen en ALLE ontmoetingen bedoeld zijn om de ziel naar een steeds hoger niveau te laten groeien.
Alle lessen die ik in dit leven leer, neem ik mee naar de volgende reïncarnatie om daar verder te ontwikkelen op een hoger niveau.
Daarom stel ik mezelf steeds de vraag :
"Wat kan ik hier leren?"
"Wat kan ik van Char leren om spiritueel te groeien?"
Het kost mij te veel energie om steeds maar weer en weer te oordelen over anderen.
Doordat ik heb geleerd om verder te kijken -in plaats van te oordelen- en steeds probeer om in anderen het beste te zien, heb ik ook geleerd om in meZelf het beste te zien.
Het boek van Char heeft mij geholpen om spiritueel te groeien zodat ik op mijn beurt anderen -die hiervoor openstaan- spiritueel kan helpen groeien zodat wij ons uiteindelijk bewust worden van de Ware bedoeling van het mensenleven : ZELFREALISATIE !!!

Char heeft de afgelopen 25 jaar al héél veel mensen geholpen -ook mij- en DAT is het allerbelangrijkste ... ze HELPT mensen ...
Dan doet het er voor mij niet toe of ze een oplichtster is ja of neen.

Groetjes en prettig weekend,
Karin.
HET JESAJA - EFFECT van GREGG BRADEN
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2006, 11:59   #69
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
De laatste zin heb je helemaal gelijk in, maar dit is niet het doel van het (christelijk geloof). De bijbel is niets meer dan een boek die aangeeft hoe je je leven hier op aarde het beste kunt leven. Leefregels, meer niet. Als maar de helft van alle gelovigen zich hieraan zouden houden, zou er veel minder ellende zijn.
Voor mij is er een heel duidelijk onderscheid tussen geloof en 'kerk'. De kerken en moskeeën en tempels zijn door mensen opgerichte instituten. Ze lijden dus ook aan het falen van mensen: bangmakerij, machtsmisbruik e.d.
Ik schrijf hier dus niet over de bijbel of koran. Dat zijn mooie, historische boeken, waarin veel waardevolle dingen staan. Maar ook zij zijn mensenwerk: geschreven door mensen, die beweren het woord van de 'enige God' te verkondigen.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2006, 12:18   #70
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
ik mij...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Hoi Gletscher.

Ik reageer op jouw topic omdat ik veel interesse heb voor spiritualiteit.
Je geeft totaal geen passend antwoord op de
vraag van dit topic, maar gebruikt jou antwoord als excuus om ons te bestoken met zaken waar niemand hier op zit te wachten of naar vraagt.

Heb je veel interesse in spiritualiteit of alleen in jezelf?
Iedere zin van je antwoord bevat wel het woord ik, mij of mijn.

Ach, laat ook maar het antwoord weet ik toch al.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2006, 17:08   #71
Grover
Op weg naar mijzelf
 
Grover's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 februari 2002
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Je geeft totaal geen passend antwoord op de
vraag van dit topic, maar gebruikt jou antwoord als excuus om ons te bestoken met zaken waar niemand hier op zit te wachten of naar vraagt.

Heb je veel interesse in spiritualiteit of alleen in jezelf?
Iedere zin van je antwoord bevat wel het woord ik, mij of mijn.

Ach, laat ook maar het antwoord weet ik toch al.
Jammer om te zien dat sommige mensen het blijkbaar nodig vinden om een interessante discussie naar een niveau van persoonlijk gerichte aanvallen te tillen...

Maar goed, om inhoudelijk te reageren op je oorspronkelijke vraag : wat precies vind jij gewaagd aan haar beweringen over de doden? Je meent te weten hoe de vork daadwerkelijk in de steel steekt : kun je ons vertellen wat je denkt te weten?

Uit mijn eigen ervaring kan ik je vertellen dat contact met overledenen inderdaad mogelijk is. Dus qua dat item kan ik Char geen oplichtster noemen...

Ook ik heb haar boek gelezen en ook vanuit dát oogpunt kan ik haar geen oplichtster noemen, aangezien de informatie die in haar boek te vinden is materie is waar ik mijzelf al een tijdje mee bezighoudt en het dus hele herkenbare materie is. Dat er mensen zijn die niets kunnen met mediums en dit soort medemensen per definitie al afschrijven als 'nonsense' en 'oplichterij' of er alles aan doen om via de rationele/wetenschappelijke weg naar bewijzen hiervoor te zoeken, ja dat is vanuit hún (rationele) oogpunt zeker begrijpelijk.

Maar een mens bestaat uit/op meerdere niveaus, te weten : mentaal, emotioneel, lichamelijk én spiritueel. Als je zaken zoals contact met overledenen gaat benaderen op mentaal niveau, dan zul je niet verder komen dan de enorme weerstand die je er tegen zult voelen...

Vanzelfsprekend bestaan er zuivere en niet-zuivere mensen (om het ff zwart-wit te maken), zo-ook zuivere en niet-zuivere mediums. Ikzelf vind Char zeker geen oplichtster overigens als het hebt over haar readings opzich...
__________________
Grover

'I used to think that the day would never come
I'd see the light in the shade of the morning sun
My morning sun is the drug that brings me near
To the childhood I lost replaced by fear'


'True Faith' - New Order.

Laatst gewijzigd door Grover; 11 december 2006 om 17:37
Grover is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2006, 09:45   #72
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Ontmoeting met een "aardse engel"

Hoi Grover.

Afgelopen zaterdagnamiddag zijn we naar een lezing geweest van medium Cindy Vanoppen.
We waren meteen onder de indruk van haar 'verschijning' ... zo puur ... zo zuiver ... zo liefdevol ...
Ze vertelde ons hoe ze als kind engelen kon waarnemen. Ze had een enorme angst voor deze engelen en verstopte zich telkens in de kast van haar slaapkamer.
Doordat ze uit angst zichzelf 'afsloot' voor deze engelen, stopte het waarnemen van engelen.
Ze groeide verder op zoals ieder (normaal) kind.
Na haar puberteitsjaren stelde ze zich weer open voor spiritualiteit en kreeg ze terug contact met engelen.
Ze volgde haar intuïtie en vertrok naar Engeland & Amerika om aldaar een jarenlange opleiding te volgen als Angel Therapy Practioner - Angel & Anscension Teacher - Certified Medium.

De belangrijkste raad die ze de aanwezigen in de zaal wou meegeven was : VRAAG, VRAAG, VRAAG!
Vraag zoveel als je wil aan je beschermengelen en aartsengelen. Ze staan steeds klaar om je te helpen, ze wachten vol ongeduld om je te kunnen helpen ... maar VRAAG het en stel je OPEN voor hen.

Gisteren hebben we meteen gebeld voor een afspraak met haar, onze allereerste "reading" door een medium.
Zelf noem ik haar liever een "aardse engel" ... zo puur ... zo zuiver ... zo Liefdevol ...
M' n intuïtie & tarot kaarten (ik gebruik de kaarten van Doreen Virtue) zeggen me dat zij me weer een stapje dichter gaat brengen bij meZelf.

Indien interesse : Cindy Vanoppen - Parklaan 17 - 3550 Heusden, Zolder - Tel.nr. 0032(O)494 10 81 63
Ze geeft ook workshops om te leren samenwerken met de engelen, aartsengelen, meesters van het licht en natuurwezens om onze relatie met hen te versterken en om te leren hoe we hen om hulp kunnen vragen in ons dagdagelijks leven.

Spirituele groetjes,
Karin.
Het Jesaja - effect van Gregg Braden.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.