Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 december 2011, 22:10   #1
capricik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2005
Berichten: 21
TTM behandelen door NLP

Besten,

zoals in een eerder post ik al vermeld had, ik studeer nu NLP practitioner. Ik heb een sterk vermoeden dat TTM effectief behandeld kan worden met de swish techniek (zie youtube voor voorbeelden).

Dit is een zeer simpel techniek dat ons brein leert om een andere gedrag te kiezen wanneer TTM getriggerd wordt.

Er zijn wel een paar details dat geweten moet worden, zoals submodaliteiten.

Ik besef dat dit post een beetje vaag is voor iemand die niets of weinig van nlp kent, maar ik wil echt helpen.

als er interesse is kan ik een audio seminar van Charles Faulkner uploaden waarbij hij eerst de submodaliteiten uitlegt en daarna de swish techniek. Indien nodig kan ik ook bv via webcam ofzo helpen.

Wat ik hieraan heb ? Ik krijg de kans om meer ervaring op te doen, and i like to help people :-)
capricik is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 17:02   #2
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Beste capricik,

Heb je ondertussen al reacties gehad? Ik zou graag van je willen weten of je een commercieel belang hebt (zoals in dit geval) bij dit aanbod tot hulp. Zo ja, dan wil ik je vragen dit kenbaar te maken. Zo nee, dan is het is prijzenswaardig dat je lotgenoten op deze wijze probeert een helpende hand toe te steken.

Mochten reacties uitblijven, dan kan dit o.a. te maken hebben met het feit dat een aantal van onze leden negatieve ervaringen hebben opgedaan n.a.v: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=26308.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl