Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2014, 19:54   #16
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Falcone Bekijk bericht
Ik ben bij dereys in zijn boederij geweest en daar kon hij geen deftige resultaten voorleggen dus dat zei voor mij genoeg. Maar zoals ik eerder al zei dat prohair hier af en toe resultaten plaats zegt niks over de gemiddelde kwaliteit of de mediaan van hun resultaten. De laatste topics zijn er al 3 met matig tot rampzalige resultaten.

Haarweb is ook een stuk marketing.
Haarweb is in dit opzicht inderdaad een goed stuk marketinggereedschap.

Daarbij zeggen beelden de meeste mensen overigens meer dan 1000 woorden. Wanneer het op 'goed' aankomt, maar zeker ook voor 'rampzalig'. Voor wat betreft de foto in je profiel moet ik zeggen dat dat een heel mooi resultaat lijkt voor 4600 grafts, dus ben ik toch erg benieuwd naar de tussenresultaten. Uiteindelijk zijn verdichtende ingrepen toch het soort ingrepen waar mensen heel blij van worden, terwijl die steunen op de eerdere ingreep of ingrepen. Dus hoe zwak en matig waren de eerdere resultaten dan echt.

Zo heb ik het zelf tenminste ervaren. Mijn eerste ingreep bij Prohair was naar alle maatstaven goed, maar het knaagde en ik zag ruimte voor verbetering. Misschien had ik er stiekem toch meer van verwacht. Na de tweede, kleinere, ingreep was het pas super. Misschien speelt dit bij jou ook wel mee.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 20:19   #17
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Het gaat hem wel om 4600 grafts van voor he( niet overal)..... de rest is meer het werk van finasteride. En bij bisanga heb ik meer een zwakke kant laten verdichten.Mijn HT s bij feriduni en bisanga waren gewoon veel succesvoller. Bij prohair moest men ook meer zoeken naar de graft bij extractie dan bij bisanga of feriduni.


Ik had trouwens nog haar bovenop. Ik kan je via pm trouwens nog een feit melden dat wel degelijk wijst op laakbare " marketing".

Ik zal dra nog wat foto s van de tussenstappen posten.

ik verwijt overigens prohair niet de mindere resultaten maar wel het feit dat men dat niet erkend en dan begint MHT te pushen die je elke 4 maand moet herhalen of van die pillen waar de werking amper van bewezen is en die zelfs ervoor kunnen zorgen dat men erkende behandelingen stopzet. Dat is platte commerce waar de toppers zich niet mee bezig houden.


overigens waren mijn resultaten bij prohair zeker niet rampzalig maar ook niet goed.... eerder tussenin.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 20:21   #18
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Citaat:
Mijn eerste ingreep bij Prohair was naar alle maatstaven goed, maar het knaagde en ik zag ruimte voor verbetering. Misschien had ik er stiekem toch meer van verwacht. Na de tweede, kleinere, ingreep was het pas super. Misschien speelt dit bij jou ook wel mee.
tja we zijn allemaal beetje haarfreaks he anders zaten we hier niet

Maar als er aan een kant tal van lege zakjes zijn dan is er iemand die een minder kwalitatief resultaat levert.
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 20:22   #19
Falcone
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2007
Berichten: 307
Overigens zou ik prohair nog steeds verkiezen boven het gros van de andere aanbieders in Europa ..... en zeker Turkije....
Falcone is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2014, 20:54   #20
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Je kunt me altijd pm-en, ik ben heel discreet

En ja, een beetje haarfreaks zullen we inderdaad wel zijn. In mijn geval kan ik dat moeilijk ontkennen, ik hang hier al 8 jaar rond.

Ik heb zelf gelukkig geen mindere ervaringen, maar ik ben blij dat je nu in ieder geval na de behandeling bij dr. Bisanga heel tevreden bent!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.