Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 maart 2007, 19:37   #1
kamaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 4
haarverlenging

Hoi allemaal
ben nieuw hier en heb al veel zitten lezen en kom er nog niet uit zo dus nu maar een oproep dan..
heb eerst extensions gehad maar deze verloor ik extreem door mijn snelle haargroei....nu heb ik sinds een ruime maand balmain (is echt haar) haarverlening die soort matjes dus....ben er redelijk tevreden over (maar veel verzorgingsproducten nodig en het drogen erna....duurt uurtje of 3 a 4 zonder overdrijven)...maar de kosten vind ik vrij prijzig ....nu heeft een kennis van me het haar van haarbevestiging.nl en zij is er gewledig tevreden mee.....maar als ik hier diverse topics erover lees is het hopeloos dat zgn nephaar van hun.....het voordeel van dat haar van haarverlenging lijkt me weliswaar de dure aanschaf maar dat je dan minstens 5 jaar garantie erop hebt....en ik nu elk half jaar 350 euro kwijt ben....
Natuurlijk zegt balmain ons haar is beter....en haarverlening weer dat hun haar beter is..
Iemand die me misschien een supertip kan geven liefste door eigen ervaring....
kamaron is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2007, 21:33   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Kameron,
Welke haarziekte of aandoening heb jij?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 07:56   #3
kamaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 4
ik heb geen aandoening die een naam heeft ik heb alleen extreem weinig haar....superdun...
kamaron is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 12:19   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hoi,

Zó dun, dat je overal tussen de haren de hoofdhuid kunt zien?
Dan heb je waarschijnlijk alopecia androgenetica.
Als de hoofdhuid niet zichtbaar is tussen de haren, is er niets aan de hand en kun je geweldig resultaat boeken met Toppik.

Ben je er al voor naar de dokter geweest?
Zo niet, dan zou je dat eerst moeten doen.

Die 5 jaar garantie bij haarverlenging waar jij over schrijft, kan echter niet waar zijn: zowel synthetische als echte haren slijten enorm door wassen, borstelen, föhnen, krullen, wrijving etc. Ik denk dan ook dat ze in werkelijkheid b.v. na 2 jaar gebruik beslist geen garantie meer geven en je zullen wijzen op de kleine lettertjes in het garantiebewijs.

Elk half jaar 350 euro uitgeven, zoals je schrijft, hoeft echt niet; er zijn genoeg andere oplossingen.
Maar, ga eerst maar naar de huisarts. Slik je een anticonceptiepil? Welke? Die pillen hebben ook vaak invloed op de haarstatus. Het kan zijn dat je beter een andere voorgeschreven kunt krijgen. En misschien heb je mineralentekort, wat door bloedonderzoek vastgesteld kan worden.

Laatst gewijzigd door Hanna; 21 maart 2007 om 13:31
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 18:09   #5
kamaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 4
je ziet mijn hoofdhuid niet nee maar heb gewoon een superdun staartje over,....sinds ik ben bevallen van mijn zoon...is waarschijnlijk een hormoonschommeling en das de boosdoener...heb nu sinds kort ook de pil...misschien dat dat helpt...


Wat is toppik?
kamaron is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2007, 20:49   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Kijk maar even op deze website:

http://www.hairplus.nl/haarproducten...ng_05_haar.htm
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2007, 20:08   #7
kamaron
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2007
Berichten: 4
ja oke bedankt voor je tip maar nu weet ik nog niks qua die dingen die ik eigenlijk vroeg
kamaron is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2007, 19:25   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik heb de websites even nagekeken, maar er wordt dus maximaal 6 maanden garantie gegeven op echt haar, géén 5 jaar.
Over synthetische extensies zijn we snel klaar: de verschillen met je eigen haren zijn te groot, dus te goed zichtbaar, plus lastig, want je eigen haar mag je wel met hete instrumenten te lijf gaan, maar de synthetische niet.
Over "matjes" heb ik niets kunnen vinden; bedoel je daarmee tophaarwerkjes die bovenop het hoofd liggen en dan vastgezet worden aan je eigen haren? Dat is dan in ieder geval verstandiger om te doen dan gewone extensies, in verband met traction alopecia.
Maar als dergelijke dingen permanent dag en nacht bevestigd zitten, slijten ze razendsnel en kost 't je kapitalen.
Die haarbevestiging.nl is dus nòg duurder dan wat jij nu hebt. En dat is 10 keer zo duur als een potje Toppik.
Verder kun je een "topper" kopen met clips, zodat je die 's nachts kunt afzetten, waardoor het haarwerk véél langer meegaat. Ze zijn in allerlei lengtes en kleuren te krijgen.
Hier heb je een voorbeeld van echt haar (verkrijgbaar in vele kleurschakeringen) met een groot stuk handgeknoopt monofilament, waar je minstens 2 jaar plezier van hebt:

Jon Renau HH mono $ 231-17 inch.jpg
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2008, 16:07   #9
mooimeisje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Berichten: 2
Vorige maand heb ik mijn haar ook laten verlengen en het zit nog steeds heel mooi. Ik had last van haaruitval. Nu heb ik een weaving genomen met microringen. Het haar zit heel plat op m'n hoofd door m'n eigen haar. Het is niet te voelen of te zien. Ik heb het laten doen bij http://www.luxuryhair.vpweb.nl/
mooimeisje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2008, 17:59   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Weavings met microringen en andere soorten extensions die aan je eigen zwakke haartjes worden bevestigd, zijn beslist niet aan te raden bij alopecia androgenetica.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2008, 20:14   #11
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Dat heb ik me ook altijd afgevraagd, of zoiets kwaad kon. Bij AGA groeien haren steeds maar zwakker terug als ze hun normale cyclus doorlopen. Maar zouden ze na uitrukken ook weer een stukje zwakker terugkomen zodat je AGA effectief versnelt?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2008, 21:34   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Er zijn op dit forum al vele pagina's vol geschreven over extensions/weavings e.d.

Zelfs degenen die een gezonde bos haar hadden, zijn zich vaak rot geschrokken door de kale plekjes die zijn ontstaan door de permanente trekkracht van de extensions/weavings, vooral in bed door de wrijving op het hoofdkussen.

Wie AGA heeft, moet extra zuinig zijn op zijn haartjes.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2009, 03:39   #13
marcheringa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 december 2006
Berichten: 6
BERICHT van New Look Hairweave Studio voor Hanna

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik heb de websites even nagekeken, maar er wordt dus maximaal 6 maanden garantie gegeven op echt haar, géén 5 jaar.
Over synthetische extensies zijn we snel klaar: de verschillen met je eigen haren zijn te groot, dus te goed zichtbaar, plus lastig, want je eigen haar mag je wel met hete instrumenten te lijf gaan, maar de synthetische niet.
Over "matjes" heb ik niets kunnen vinden; bedoel je daarmee tophaarwerkjes die bovenop het hoofd liggen en dan vastgezet worden aan je eigen haren? Dat is dan in ieder geval verstandiger om te doen dan gewone extensies, in verband met traction alopecia.
Maar als dergelijke dingen permanent dag en nacht bevestigd zitten, slijten ze razendsnel en kost 't je kapitalen.
Die haarbevestiging.nl is dus nòg duurder dan wat jij nu hebt. En dat is 10 keer zo duur als een potje Toppik.
Verder kun je een "topper" kopen met clips, zodat je die 's nachts kunt afzetten, waardoor het haarwerk véél langer meegaat. Ze zijn in allerlei lengtes en kleuren te krijgen.
Hier heb je een voorbeeld van echt haar (verkrijgbaar in vele kleurschakeringen) met een groot stuk handgeknoopt monofilament, waar je minstens 2 jaar plezier van hebt:

Bijlage 1687
Beste Hanna,

Aangezien u al jaren commentaar levert op de topics die over New Look Hairweave Studio worden geopend op dit forum kunnen wij het niet nalaten om even het volgende bericht op inernet te plaatsen over u:

Wij van New Look Hairweave Studio worden er na een 3 jaar zo langzamerhand zelf een beetje "ziek" van dat u mensen een ziekte probeert aan te praten met uw uitlatingen op dit forum en deze discussie over ons bedrijf is daar een mooi voorbeeld van. Deze mevrouw HEEFT GEEN HAARZIEKTE maar wil gewoon meer haar!

Naar onze mening praat u mensen een ziekte aan en dat is niet echt wenselijk in de "haarweefwereld" lijkt ons. U doet dit ook met klanten van ons bedrijf en wij willen u bij deze vriendelijk vezoeken hiermee per direkt te stoppen. Doet u dit niet dan gaan wij schade op u verhalen via een gerechterlijke procedure.

Vooral doordat u de laatste jaren veelal reageert op berichten over ons bedrijf hebben wij besloten dit bericht over u op internet te plaatsen.

Het enige dat in dit bericht vermeldt staat is onze persoonlijke mening over uw jarenlange uitspraken in reactie op topics over ons bedrijf en laten we hopen dat de webmaster de vrijheid van meningsuiting in deze respecteert en dit bericht niet verwijderd. Desnoods zijn wij bereid om te betalen voor commerciele uitingen op dit forum, zoals u zelf dat al jaren doet.

Naar onze mening brengt u ons bedrijf al jarenlang ernstige schade toe met uw uitspraken en meningen over ons bedrijf, alleen hebben wij uw bedrijf tot op heden geen enkele garantie zien geven op wat u aanbiedt. Verder hebben wij uw bedijf nooit lastig gevallen met dit soort uitlatingen en beweringen over uw bedrijf via internet. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten zal ik maar zeggen in deze!

Zie dit maar als een officiele waarschuwing van New Look Hairweave Studio aan uw adres om u in de toekomst te onthouden van welke uiting dan ook over ons bedrijf op internet of welke andere media dan ook.

Laten we het gezellig houden in de haarwereld zal ik maar zeggen in deze, want als u doorgaat met uw akties zullen wij verregaande tegenmaatregelen gaan nemen tegen uw bedrijf.

Hoogachtend,

Dhr. M.A.Heringa
New Look Hairweave Studio
marcheringa is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2009, 10:55   #14
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.282
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door New Look Hair Bekijk bericht
Zie dit maar als een officiele waarschuwing van New Look Hairweave Studio aan uw adres om u in de toekomst te onthouden van welke uiting dan ook over ons bedrijf op internet of welke andere media dan ook.

Laten we het gezellig houden in de haarwereld zal ik maar zeggen in deze, want als u doorgaat met uw akties zullen wij verregaande tegenmaatregelen gaan nemen tegen uw bedrijf.

Hoogachtend,

Dhr. M.A.Heringa
New Look Hairweave Studio
Wat voor verregaande tegenmaatregelen had je in gedachten? Trouwens Hanna heeft geen bedrijf en ze heeft geen banden met welke kliniek dan ook maar. Ze geeft alleen maar advies gebaseerd op haar ervaringen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2009, 03:53   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bedankt Henk!

Ik begrijp trouwens niet waarom dit bedrijf op Haarweb mag posten onder zoveel verschillende gebruikersnamen:

1-marcheringa (geregistreerd 7 mei 2007)
2-New Look Hair (geregistreerd 6 juli 2008)
3-New Look (geregistreerd 23 oktober 2008)


Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarverlenging meta1234 Overige (haar)discussies - Algemeen 10 1 april 2006 16:35
haarverlenging meta1234 Haarwerken 1 17 februari 2006 22:18
Haarverlenging? Xugong Overige (haar)discussies - Algemeen 0 25 december 2005 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.