Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 december 2010, 03:18   #616
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Lokje,
Ik gebruikte haarlak van Wella, vooral omdat die wordt verkocht in kleine smalle spuitbusjes die makkelijk in een tas passen, dus ook handig op vakantie. De geur vond ik niet storend en je kunt zelf in de winkel even ruiken voordat je 't koopt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2010, 13:07   #617
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Bedankt voor de tip Hanna. Ik gebruik momenteel zelf hairspray van John Frieda, die vind ik erg fijn. Wella Forte heb ik ook wel eens gehad.
Maar het leek me wel aardig om de speciale Locking Mist mee te bestellen die erbij hoort. Wie weet is het wat geweldigs. Maar dat viel dus tegen .
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2010, 15:27   #618
Lokje64
HaarWeb lid
 
Lokje64's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 271
Geslacht:
Vanmorgen heb ik m'n haar gewassen en dan is het de eerste dag altijd superglad en -zacht. Niet veel mee te beginnen, ondanks de gel en hairspray, het zakt gewoon in.
Nu met de nanofibers heb ik maar een heel klein beetje (vloeibare) gel gebruikt en toen het droog was een kleine hoeveelheid nonofibers gestrooid met een beetje hairspray na.
En voila.........het zit geweldig, veel meer volume en het is niet meer zo glad waardoor het veel minder plat op m'n hoofd ligt.

Ik hoef dus ook minder gel te gebruiken, daar wordt m'n haar alleen maar snel vies van.
Ik ben helemaal happy
__________________
Regime:
Minoxidil 5% zonder PPG, 2x per dag (sinds 12 okt 2009)
Foligain anti-thining shampoo for women
0,05% ASJ-J9 (gestopt wegens bijwerkingen)

Supplementen:
Visolie (MorEPA) (al jaren)
Biotine (sinds maart 2009)
Selenium (gestopt in 2021 omdat ik er juist haaruitval van kréég!)
Lokje64 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2010, 20:07   #619
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ze worden steeds strenger op de luchthavens, dus ik zou voor de zekerheid Toppik kopen en een klein busje haarlak om de Toppik te fixeren(Wella heeft handig kleine busjes) Als de douane het busje haarlak in beslag zou nemen, kun je in Brazilië waarschijnlijk makkelijk nieuwe haarlak kopen.

Dus als ik toppik bestel en een busje haarlak moet het wel lukken? Denken ze daar in Brazilie dan niet misschien dat het drugs is haha. Ik neem misschien toch voor de zekerheid mijn bus Volluma mee; ben erg te spreken over dit middel, ziet er heel mooi uit, weet iemand of het slecht voor het haar is?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2010, 23:44   #620
Ben79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 194
Lol. Drugs of niet ... ik vind die haarvezels best wel 'verslavend' ... . Ik ga bijna niet meer de deur uit zonder ... .
Ben79 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2010, 03:20   #621
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Ik neem misschien toch voor de zekerheid mijn bus Volluma mee; ben erg te spreken over dit middel, ziet er heel mooi uit, weet iemand of het slecht voor het haar is?
Ik vond/vind Volluma net èchte agressieve verf en dat wou ik echt niet op mijn hoofd krijgen; sindsdien gebruik 't om de afgesleten plekken van een houten trap bij te werken, en de neuzen van mijn laarzen. Ik had 2 spuitbussen gekocht en die zijn na jaren nog steeds niet leeg.
Maar ja, ik heb een tere dunne hoofdhuid en jij hebt misschien het tegendeel.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2010, 01:26   #622
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ja heb inderdaad ook het idee dat het vrij agressief is. Heb nu net een busje toppik besteld, is het noodzakelijk dat ik die spray bestel (tegen regen en wind etc staat op de site) of kan het ook in combinatie goed met haarlak, wax, gel etc? Heb KLM gebeld en die zeiden dat ze bij de douane nog wel eens moeilijk kunnen doen met flammable sprays (dus Volluma denk ik ook) daarom neem ik toppik mee, maar die spray op de site is geloof ik niet zo'n "haarlak/vlambaar" achtige spray.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 december 2010, 14:53   #623
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Robbert,
Die Toppik-spray bevat ook alcohol en zal dus ook ontvlambaar zijn.
Ik weet niet hoeveel boete je krijgt als je toch iets dergelijks in de koffer hebt.
Je kunt ook ergens in het land van bestemming een spuitbusje haarlak kopen als Toppik niet zou blijven zitten met wax of gel.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2010, 15:10   #624
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ok dan bestel ik voor de zekerheid maar geen toppik spray, maar haal ik daar gewoon haarlak (is die toppik spray gewoon marketing of werkt het wel beter dan gewone haarlak?)
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2010, 16:01   #625
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ik vind die Toppik-spray helemaal niet beter werken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2010, 16:51   #626
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
TIP: probeer eens de l'oreal silk 'n gloss volume spray.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2010, 22:12   #627
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Ok thanks mensen
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2011, 18:30   #628
angel68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2008
Berichten: 31
Ik heb net heel het topic doorgelezen. Klopt het dat ik kan concluderen dat Toppik, Nanogen en Hairsoreal allemaal vergelijkbare resultaten geven en dat alleen de prijs verschilt? Is het dan ook zo dat als je eenmaal weet welke kleur je moet hebben, je gewoon van ieder merk dezelfde kleur kan kopen of verschilt dat onderling? Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik AGA heb. Mijn dermatoloog zegt hij niets voor me kan doen en dat ik de haren die ik verloren ben nooit meer terug krijg en ook niets kan doen om het proces te remmen. Diane pil is geen optie voor mij. Heb die vroeger al zo'n 15 jaar op en af geslikt en mag nu geen pil meer vanwege een bloedstollingsafwijking. Zal even een paar foto's in mijn profiel zetten van de situatie nu en dan graag advies wat voor mij het beste middel zal zijn. Mijn haar is inmiddels wat donkerder door low light en highlights in mijn haar te laten zetten, maar mijn wortels zijn denk ik donker blond.

@Hanna, je schrijft de laatste tijd dat je producten gebruikte in de verleden tijd. Mag ik vragen waarom je ze niet meer gebruikt? Toppik en Couvre was het toch? En je had dat vervelende Volluma goedje alleen met alcohol 70% kunnen verwijderen. Dat vroeg je je een tijdje geleden af

Graag jullie advies.
angel68 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2011, 18:31   #629
angel68
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2008
Berichten: 31
Ik zie dat ik geregistreerd ben op 6 dec 2008, maar dat moet 2010 zijn hoor!
angel68 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2011, 04:01   #630
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angel68 Bekijk bericht
Ik heb net heel het topic doorgelezen. Klopt het dat ik kan concluderen dat Toppik, Nanogen en Hairsoreal allemaal vergelijkbare resultaten geven en dat alleen de prijs verschilt? Is het dan ook zo dat als je eenmaal weet welke kleur je moet hebben, je gewoon van ieder merk dezelfde kleur kan kopen of verschilt dat onderling?
Dat weet ik niet, maar ik vermoed dat ieder merk er z'n eigen kleuren op na houdt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angel68 Bekijk bericht
Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik AGA heb. Mijn dermatoloog zegt hij niets voor me kan doen en dat ik de haren die ik verloren ben nooit meer terug krijg en ook niets kan doen om het proces te remmen.
Weer een slechte dermatoloog of heb je lichamelijke kwalen zoals lage bloeddruk en/of een hartaandoening? Zo niet, dan kun je succes hebben met minoxidil-lotion en er zijn ook nog wel andere middelen(via internet kopen, niet bij een apotheek, dat is veel te duur) Dergelijke lotions zijn echter lastig te combineren met vezeltjes zoals Toppik e.d. De lotion moet namelijk 's morgens en 's avonds worden aangebracht op een schone hoofdhuid, dus zou je iedere avond alle vezeltjes en haarlak uit je haar moeten wassen met shampoo, dan drogen, dan lotion aanbrengen en de volgende ochtend weer eerst de lotion aanbrengen, wachten totdat die goed ingetrokken is en dan pas vezeltjes strooien en fixeren met haarlak.
Al met al zou ik adviseren om geen strooivezeltjes te kopen, maar wel minoxidil-lotion, en de kalende plekken voorlopig camoufleren met een haarband of iets dergelijks.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door angel68 Bekijk bericht
@Hanna, je schrijft de laatste tijd dat je producten gebruikte in de verleden tijd. Mag ik vragen waarom je ze niet meer gebruikt? Toppik en Couvre was het toch?
Inderdaad. Maar ik kreeg na 3 maanden gebruik van minoxidil ineens een zeer heftige allergische reactie: hele hoofd vol jeukbultjes. En dat gebeurde iedere keer weer als ik het -een maand na genezing- opnieuw probeerde. Vervolgens reageerde de hoofdhuid ook allergisch op ieder ander middeltje. Nou ja, om 't verhaal kort te houden: ik ben overgestapt op een pruik.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.