Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juni 2007, 20:31   #31
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Ik ga je geen valse hoop geven, ga er van uit dat het echt over is. Ze heeft vermoedelijk al de knoop doorgehakt maar probeert op een voorzichtige, doch onhandige manier je een grote klap te besparen. Trek je eigen conclusies, creeer zelf afstand, als t nog goedkomt merk je t wel, maar ga in de tussentijd wel je eigen weg. Balen voor je, ik weet hoe t voelt.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2007, 20:34   #32
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another Bekijk bericht
...het is uit tussen mij en m'n vriendin:'(
Ze voelde te weinig voor me, en wil het nu een maandje totale rust geven.
Wel gaat ze nu feesten, en is ze aan het praten op internet/forums met een jongen...zelf zegt ze dat ze daar niks mee krijgt.
Ik ben bang dat het niet goed komt.
Ik ben nu nog smoor
Alle steun is welkom, en ik hoop dat jullie zeggen dat er nog een kans is (ik ben na๏ef, maar zelfs het kleinste sprankje doet wonderen)
Er is altijd een kans. Geef in ieder geval niet toe aan de impuls om medelijden met jezelf zitten hebben. Daar schiet je niks mee op en zielig zijn maakt je ook niet aantrekkelijker (mocht ze toch in de gaten houden hoe je reageert).

Je kunt je passief opstellen en hopen dat een maandje 'rust' haar doet beseffen wat ze allemaal mist in je. Maar dat ze de tijd gebruikt om te gaan feesten en chatten (en dat ze dat ronduit tegen je gezegd heeft) is niet echt een positief teken.

Je kunt misschien voorzichtig proberen zelf iets actiever te zijn. Ga eens stappen met wederzijdse vrienden, dan kan ze via anderen horen wat een gezellige/gulle/grappige/vul-zelf-maar-in vent je toch eigenlijk wel bent.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2007, 22:43   #33
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
hey!

net gesprek gehad met 'wederzijdse vriendengroep'...staan allemaal achter me
ook hesft ze zelf gemaild naar vriendin van haar, dat ze nog dol op me is en hoopt dat het goedkomt
haar feestjes etc. is afleiding zo zegt ze...ze gaat pas weer wat proberen als de date die we volgende maand hebben niet werkt...

heb hoop...maar kan me beetje distantieren:s
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 00:08   #34
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Gozer! Wat een gezeik is dat ook altijd met die wijven. Ik kan niet echt zeggen dat ik een vriendin had, maar wat het ook was, dat is nu ook uit. Geen idee waarom. Ze begon ineens m'n e-mails, telefoontjes, smsjes te negeren. Ik heb dus geen idee wat er aan de hand is. Waarschijnlijk weer een borderliner. Maar misschien heeft ze wel gewoon een andere gast en vindt ze het te complex mij dat uit te leggen. Ik heb in ieder geval maar alle vormen van contact (telefoonnummers, mailadressen, msn, hyves) verwijderd. Het voelt HEERLIJK! Hoewel ik niet echt stapelverliefd op haar was zoals jij wel op jouw meissie bent.

Ja, ik zag je foto met haar op msn en jullie zagen er inderdaad blij en cute uit. Deze situatie zuigt dus echt. Hoe lang hebben jullie met elkaar gehad? Niet dat dit ook maar IETS met de hoeveelheid liefdesverdriet te maken heeft, maar gewoon voor een indruk. En hoe oud was ze?

Kijk, meisjes, en helemaal meisjes onder de twintig zijn gewoon niet te vertrouwen. Je kunt ze dat eigenlijk niet kwalijk nemen want het is ้้n hoop emotionele wanorde en hormonaal gezeik in die koppies. Dat is niet hun fout. Ze kunnen vandaag zeggen dat ze van je houden en morgen kunnen ze verliefd zijn op een andere jongen. Of nog mooier ze zeggen dat ze "in de war" zijn, of moeten "nadenken" over de situatie. Ze verwachten dan soms dat jij je gevoelens op pauze kan zetten en weer voor haar klaar kan staan wanneer het haar uit komt. Goed, hier heb ik spijtig genoeg vaak genoeg aan meegewerkt met de nodige depressies als gevolg. Dit raad ik jou ten zeerste af. Kijk, waar het eigenlijk op neer komt, en als ik met een marker dit geel kon maken zou ik het doen: meisjes willen wat ze niet kunnen krijgen. Tegen de tijd dat ze dertig zijn en hun biologische moederwekker begint te tikken zullen ze wel een vaste vent willen die hun zwanger wilt maken, maar zeker voor hun 25ste kan je niet verwachten dat ze voor de rest van hun leven bij je zullen blijven.

Ik moet eerlijk zeggen dat je MSN namen te overdreven waren. Zij las ze waarschijnlijk ook en zag dat je echt hyper verliefd op je was. Kijk, je bent dan al haar bezit. Het is geen kunst voor haar om jou in haar bezit te houden. Vind ze het dan nog leuk? Kans is klein. Meisjes willen waar ze veel moeite voor moeten doen. Sterker nog, veel van de mooiste en leukste meisjes daten de grootste klootzakken die vaak geen zak om hun geven puur en alleen omdat ze moeite voor hun moeten doen. Nu moet je daar geen voorbeeld aan nemen maar houd een soort van mysterie en houd een beetje afstand. Dat als het uitgaat je geen hoop ellende bent.

OK voor nu:
1. Ga er op uit. Ga veel met vrienden doen. Het laatste wat je nu moet doen is op je kamertje gedichten over haar gaan schrijven en over hoe het leven zuigt zonder haar.
2. Vermijd iedere vorm van contact met haar. Blokkeer haar op MSN en verwijder haar van je lijst. Typ ergens haar telefoonnummers in een word document en verwijder ze vervolgens uit je telefoon. Het is een soort van digitale manier om de touwtjes door te knippen en je gaat je echt relaxter voelen. Bel haar niet op, sms haar niet. Als zij contact met jou gaat zoeken dan moet je daar maar halfjes op in gaan. Niet met "xxx"jes of "kusjes" gaan strooien. Als ze met je wilt afspreken zeg je dat je het te druk hebt. Houd haar aan het lijntje. Minimaal een maand. Het klinkt gemeen, maar je doet precies wat ze diep van binnen wilt.
3. Ga zoveel mogelijk dingen doen die goed voor jezelf zijn. Sporten, werken, school, whatever. De beste wraak die je op je X kan hebben is dat je leven leuker is zonder haar dan met haar. Vinden ze hitsig. Kicken ze op. Moeten ze weer moeite doen.

OK, als ze door krijgt dat jij haar minder nodig heeft dan ze dacht en dat zij jou misschien meer nodig had dan andersom zal ze misschien wel weer als een blok voor je vallen. Ik wil je geen valse hoop geven, maar de kans is aanwezig. Voor een jongen maakt het geen sense, maar meisjes maken ook totaal geen sense. Stel dat ze weer na een paar weken met je wilt en jij wilt nog steeds met haar zorg dan in ieder geval dat je haar minimaal een maand op een soort van afstand kan houden. Hoe makkelijker je je weer geeft aan haar hoe makkelijker ze weer bij je weg is. Ik deed het laatst maar twee weken in plaats van een maand en dat ging hopeloos mis toen we weer kregen. Ging binnen no-time weer uit en kutter dan de eerste keer.

Voor je volgende vriendin of je huidige X als je weer met haar krijgt over een maand zorg dat ze niet het belangrijkste in je leven is. Zorg dat ze jou vaker belt dan jij haar. Als je vaker iets met je vriendin doet dan met je vrienden dan is er iets fout. Zorg dat je een hobby hebt die leuker is dan je vriendin. Nogmaals, het klinkt allemaal heel gemeen maar je doet haar echt waar alleen maar een plezier. En daarmee jezelf. Ja...... dat is het zo'n beetje. Sterkte kerel!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 13 juni 2007 om 00:13
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 00:24   #35
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another Bekijk bericht
haar feestjes etc. is afleiding zo zegt ze...ze gaat pas weer wat proberen als de date die we volgende maand hebben niet werkt...
Sorry hoor, maar dit is echt belachelijk gemeen van haar. Ze weet dat je nog verliefd op haar bent, ze wilt voor zichzelf dingen uitzoeken. Misschien even met andere gozers aan de gang. Als er wat beters bij zit blijft ze daar bij. Als ze jou weer wilt kan ze jou na een maandje weer oppikken omdat jij toch nog hoop hebt en verliefd bent. Jij zit nu een een soort van maand verzopen in hoop en verliefdheid waar je niets mee kan. Zij kan zonder ook maar het kleinste beetje schuldgevoel om zich heen gaan scharrelen met een continue backup in de vorm van jou. Hoe moeilijk het ook is, ik zou de eer aan mijzelf houden en de date afzeggen. En zeg maar dat je misschien nog wilt maar ja........ misschien ook niet!

Citaat:
heb hoop...maar kan me beetje distantieren:s
Hoop, schmoop. Doe hetzelfde als zij, ga feesten. Die date van volgende maand bestaat niet en jij gaat leuke dingen doen met je vrienden. Want vrienden zijn voor altijd en meisjes zijn gewoon flakey.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 01:10   #36
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Hmm, wat Guoy zegt komt aardig overeen met wat m'n broer had gedaan bij zijn vriendin. Ging wegens omstandigheden niet helemaal goed meer met hun relatie en ze gingen een tijdje uit elkaar. M'n broer blokkeerde haar op msn en reageerde heel oppervlakkig op smsjes van d'r. Na tijdje had ze heel erg spijt dat het uit was et voilเ, ze zijn weer samen.
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 10:58   #37
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another Bekijk bericht
hey!

net gesprek gehad met 'wederzijdse vriendengroep'...staan allemaal achter me
ook hesft ze zelf gemaild naar vriendin van haar, dat ze nog dol op me is en hoopt dat het goedkomt
haar feestjes etc. is afleiding zo zegt ze...ze gaat pas weer wat proberen als de date die we volgende maand hebben niet werkt...

heb hoop...maar kan me beetje distantieren:s
wat proberen als de date die jullie volgende maand hebben niet werkt....ik vat m ff niet.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 12:11   #38
chrisje_b
Love is a state of mind
 
Geregistreerd: 29 mei 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 21
Ik denk echt wat proberen met een ander.

Ik moet zeggen dat ik die theorie van Guoy helemaal nog niet zo gek vind. Ik weet niet of elke vrouw nou zo nodig het idee wil hebben dat er moeite gedaan moet worden door haar, maar ik zou er zeker ook niet helemaal bovenop gaan zitten. Dat vinden de meeste (laten we ze niet over een kam scheren, daar zijn we echt te complex voor) vrouwen erg vervelend. Blijf uiteraard wel gewoon jezelf en totally cruel gaan doen zal ook niet de beste manier zijn, maar ik denk dat je wel een beetje balans aan kan brengen in het geven en nemen.

Ik zou er zeker voor zorgen dat je naast haar een eigen leven hebt. Vooral omdat je daar zelf gelukkiger van wordt en minder afhankelijk van haar. Als het dan weer uit mocht gaan stort je tenminste niet in zo'n uitzichtloos zwart gat.

Uiteraard kan ik niet bepalen voor jou of je verder moet gaan met haar. Maar ik vind wel dat ze een erg luxe positie heeft. Zij kan ff de bloemetjes buiten gaan zetten en verder shoppen met in haar achterhoofd dat ze altijd weer naar jou terug kan komen. Volgens mij ben je tig keer meer waard dan dat.
Ik zou die date ook gewoon afzeggen en laten voor wat het is.

Heel veel succes !!
chrisje_b is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 18:13   #39
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Hey allemaal,

afgelopen dagen met vriendinnen van haar gesproken, en ook 'haar smsjes en mailtjes' doorgestuurt gekregen van hun (buiten haar weten om)
Ze geeft zelf telkens aan dat ze me nog niet los wil laten, nog wat voor me voelt, maar dat ze nu ้cht ff tijd voor zichzelf nodig heeft (heb met Guoy een vet goed gesprek gehad, waarom ze tijd voor zichzelf nodig heeft...wel om goeie redenen)

Ik ga me gewoon lekker vermaken een maand lang (naja...ik heb voornamelijk bergen schoolwerk:p) en dan zien we wel

Het klikt, of het klikt niet
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 19:56   #40
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
er zijn 2 wetmatigheden bij vrouwen:

1) ze vallen op mannen die ze niet kunnen krijgen/ver weg staan
2) ze zijn ontzettend jaloers

zou zeggen: ga eens wat vaker om met een van haar vriendinnen en negeer haar een beetje
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 20:56   #41
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
En hier uitgelegd in een liedje :
Good Charlotte - Break Apart Her Heart


When you call she doesn't answer, when you write she doesn't answer
You go out you see him with her, she told you she was sick at home
The ring you gave her thrown away with all the letters
And when you see him with her, he doesn't even care at all

As she follows him around like you follow her around
And he doesn't even care and you're figuring it out
The only way your gonna keep somebody around
Well I'm about to let you know

There's something I don't want to understand
The only way a woman's gonna want a man
The only way you'll ever keep her in your hands
Is breaking apart her heart
Don't tell her she's the reason that you live
Don't give her everything that you've got to give
If you want to keep a girl for as long as you live
Just breaking apart her heart

Can't you see the way she's crying
Well that's what keeps her trying, she knew that she could have you
And he don't give her what she wants
There's truth about this, you say you want to be noticed
Well if you want to be noticed you gotta learn to break some hearts

Don't try to understand

Can't you see what you've done?
What I've become, what I've become
Can't you see?

I don't understand this cruelty
I don't understand...it's just not me

I don't understand this cruelty
I don't understand but now I see
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2007, 22:35   #42
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
weetje...
iedereen zegt dat nu tegen me.
en ik denk dat compleet negeren, en gewoon lekker doen waar ik zin in heb het beste is.
Ik ga binnekort ook met een groep van 'onze' vrienden weg. en zij gaat daar ook naartoe, alleen 'mag zij niet met de groep mee'. Dus das opzich wel 'inwrijven en hard to get'

We zullen zien

Only time will tell (btw...ik vond GC een poep band...maar door deze tekst... echt klopt gewoon!)
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juni 2007, 12:06   #43
chrisje_b
Love is a state of mind
 
Geregistreerd: 29 mei 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 21
Erge gave tekst! Ken de band alleen van naam dus kan even niet zo op een liedje van hun komen.

Aan de andere kant, als alle mannen zich zo gaan gedragen, krijgen wij vrouwen het wel zwaar. Of... we worden net zo erg als jullie mannen
chrisje_b is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2007, 21:10   #44
wigger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 30
De aanpak zoals door guoy omschreven heb ik in het verleden ook al toegepast.Ik werd telkens aan de kant gezet en liet me dat ook gevallen.Tot op de dag dat ik er genoeg van had en de touwtjes in handen ging nemen,dat weekend heeft ze 3 uur voor een gesloten deur zitten te wachten dat ik thuis kwam,heerlijk die macht.We hebben het nog 4 jaar volgehouden


Die aanpak kan op korte termijn zeker zijn vruchten
afwerpen(misschien wel rotte vruchten),omdat er naar mijn mening de verkeerde intentie's of emotie's gebruikt worden om een relatie te beginnen of in stand te houden,maar dit is mijn mening(psychologie van de koude grond ).

Veel succes.
wigger is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2007, 23:21   #45
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
heb de aanpak geprobeerd...
leek in eerste instantie te werken...
kreeg vandaag een mailtje, gevolgd door een tel. gesprek.
Toen het uit ging, had ze heel veel hoop dat het goed ging komen, door die 'aanpak' voelde ze dat dit toch beter was...en nu is de kans op verzoening nog maar heeeeel klein
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright ฉ 2001-2024 Stichting HaarWeb.