Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 24 april 2008, 16:27   #10
sojamelk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 april 2008
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sanaa Bekijk bericht
waar heb jij het over het is echt niet duur vind ik. en iemand die droog en beschadigt haar heeft kan het best goed helpen uit eigen ervaring en ik haal ze zelf uit marokko alleen ik heb geluk dat mijn familie het zelf maken. dus ik weet waar ik het over heb.

en dat is pas bullshit je ziet geen verschil. als ik babyolie gebruikt het verzacht me haar maar als ik argan olie haar gebruikt versterkt en maakt me haar gezonder je ziet degelijk wel een verschil dus het is niet alleen het maakt je haar zacht na paar behandelingen zie je een mooie resultaat ik weet niet waar jij vandaan komt maar wat je zegt klopt niet helemaal.

en natuurlijk bij de ene helpt amandel olie beter dan argan olie of andersom ieder heeft een ander haartype.

ik weet niet waar jij ze koopt 100ml van 30 euro dat is wel heel erg duur? misschien hier in nederland?
Of je 20 of 30 euro duur vindt, is iets persoonlijks. Maar ik bedoel dat het relatief duur is, dus in verhouding tot andere olien. Amandelolie kost namelijk iets van 2 euro. En in Marokko is het relatief ook duur. Soms wordt het wel eens goedkoper verkocht in kraampjes langs snelwegen, maar het risico bestaat dan dat ze er iets door heen hebben gemengd. Op erkende argansites wordt meestal ook aangeraden om argan niet te kopen in plasticflesjes en in kraampjes langs de weg. Pure argan is relatief duur, daarom wordt er vaak iets door heen gemengd en goedkoper verkocht. En die flesjes staan ook de hele dag in de zon, terwijl olie op een donkere plek bewaard moet worden. Ik betaal liever iets meer, maar dan weet ik zeker dat het 100 % zuiver is, er zit ook een keurmerk op. Dat jouw fam een erfgoed heeft, betekent waarschijnlijk dat jij het gratis kan krijgen. Dan heb je gewoon geluk. Maar arganolie is de schaarste olie die er bestaat en daarom één van de duurste, ook in Marokko.

En ik heb niet gezegd dat het niet goed is voor je haar. Integendeel, ik vind het heel fijn om te gebruiken. Alleen zie je het resultaat pas op de lange termijn, en niet meteen al na 1 of 2 toepassingen. Dat is wat ik bedoel met: verwacht geen wonderen. Als je het voor het eerst gebruikt, zul je in principe geen verschil zien tussen arganolie en amandelolie. In beide gevallen wordt je haar zacht. Maar op de lange termijn is arganolie beter omdat het je haar beschermt tegen de zon, vanwege de vitame e gehalte en het je haar idd sterker maakt. Maar goed, van olijfolie schijnt je haar ook sterker en gezonder te worden. Pure olijfolie stinkt alleen.
sojamelk is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
goeie haarolie voor tijdens surfen arnotjes Overige (haar)discussies - Algemeen 1 1 maart 2006 14:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.