Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 augustus 2011, 14:42   #1
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Dr. Gho Hasci

Ik ben van plan om een afspraak te maken bij Prohair en Hasci.

Bij Prohair kun je maar op 1 plek terecht maar bij Hasci kun je kiezen tussen Maastricht en Amsterdam.

Waar kan ik het beste een afspraak maken?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:14   #2
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Volgens mij maakt dat niet zoveel uit, ze gebruiken dezelfde technieken. Je moet een goed gevoel hebben bij de behandelaar (ervaring, vertrouwen etc). Ik woon in Amsterdam, en heb ook bij HASCI in Amsterdam een prettig gesprek gehad.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 15:21   #3
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik heb behandeling in Maastricht gehad. Heel prettig team.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2011, 22:37   #4
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Is het niet dat Dr. Gho in Maastricht de behandelingen doet?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2011, 09:38   #5
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Nou extractie van de haren gebeurd door een technician. Het prikken van de gaatjes en bepalen haarlijn doet Gho zelf. Het plaatsen van de haarwortels doen technicians. Gho zelf komt wel geregeld kijken.
Ze hebben meerdere behandelkamers.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2011, 16:43   #6
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Kruger,

Voor de duidelijkheid: dan hebben we het over maastricht? want hij kan niet in beide steden tegelijk zijn.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 september 2011, 09:40   #7
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ik heb consult en behandeling in Maastricht gehad. Gho was beide keren in Maastricht. Hij woont vlak bij Maastricht. Hij zal vast ook regelmatig in Amsterdam zijn en in London waar ze ook regelmatig behandelingen uit voeren. Overigens zijn er in beide klinieken ook andere artsen.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2011, 21:09   #8
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
Hoi iedereen. Sorry 'Kaal of Kammen' dat ik mijn vraag in jouw topic stel, maar leek me onnodig om een zoveelste te beginnen over Hasci. Plus het feit dat ervaringsdeskundige Kruger en aspirant deskundige Nijmegen hier hebben gereageerd.

In de komende weken wil ik een definitief besluit nemen betreffende een transplantatie. Mijn argumenten voor Hasci ga ik niet wederom benoemen, anders lijk ik net een promotor en dat ben ik absoluut niet.

Heb een advies gekregen van 1000-1200 grafts mede door mijn beperkte donor. Ik ben al jaren een diffuus (zowel bovenop als rondom, Ludwig schaal) geval. Er werd mij verteld dat ik geen inhammen en een vrouwelijke haarlijn heb, echter is het gebied daar achter (zijkanten) niet meer evenredig aan de dichtheid middenstuk. Deze wil ik graag samen met mijn haarlijn laten verdichten (niet verlagen).

Waarom ben ik in twijfel? Omdat ik bijvoorbeeld bij een Prohair alleen maar 1600+ bij inham/haarlijn transplantaties zie. Diep in mijn hart had ik graag nog een consult bij hen willen doen, maar mede door mijn beperkte donor lijkt mij de methode van Hasci het beste. Ook voor eventueel een 2e transplantatie in de toekomst. (Zit ik fout, graag reageer bverotti)

6900 euro is voor de meesten hier veel geld en dus ook voor mij (helemaal voor 1200 grafts), vandaar dat ik een weloverwogen beslissing wil nemen. Wat mag ik verwachten met dit aantal? Zelf verwacht ik geen dikke bos haar ineens, puur het versterken van eerder genoemd gebied. Jullie reacties zullen mij zeker weten sterken in mijn besluit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg charliesheen.jpg‎ (54,3 KB, 156x gelezen)
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 04:42   #9
Spanish Dude
HaarWeb lid
 
Spanish Dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2010
Berichten: 174
Hello Dundun:
according to Google translator, you say that you plan to go to Gho, but you will transplant only 1200 grafts because of your limited donor.

My recommendation is that you go for the full session (2300 grafts) because Gho will never deplete your donor thanks to his wonderful donor regeneration. Furthermore, I prompt you to have another 2300 grafts done in the next day because there is no worry that your donor gets depleted. Regeneration yield is close to 100%, so whats the problem, lets do it quick!!

do you have a photo of your donor shaved so that I can see how depleted it is?

Have you talked to Gho? What is his oppinion about your donor? Does he have any reservation as of the amount of hair that he can harvest?
Why is your donor limited? Have you had any previous surgery? FUE or strip?

Laatst gewijzigd door Spanish Dude; 7 september 2011 om 04:45
Spanish Dude is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 17:47   #10
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik heb wat onnodige reacties op de 'vraag' van Spanish Dude weggehaald.

Zijn advies is natuurlijk wat vreemd gezien zijn Gho-sceptische houding, maar goed, die kleine provocatie laten we staan.

Ik ben ook wel benieuwd wie die 1200 grafst vanwege je dunne donorgebied heeft aangeraden, Dundun. Dat zal naar ik aanneem niet Gho geweest zijn, want bij zijn methode zou dat geen probleem moeten zijn.

Die 1600+ haarlijnverbeteringen zie je eigenlijk vooral bij mensen met een standaard NW2 of NW3. Dan loont het om het zwaar in te zetten omdat er nog veel haar achter staat. Wat jij feitelijk wil is geen nieuwe haarlijn, maar een verdichting in de bestaande haarlijn. Dat zal minder grafts vragen en je kunt er een groter oppervlak mee doen.

Het lijkt me dat iedere kliniek dat kan.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe je situatie er nu uit ziet. Ik ken geen mannen met een gemengd mannelijk/vrouwelijk patroon, zodat ik het niet voor de geest kan halen. Geen idee dus wat je mag verwachten. Wellicht kun je foto's plaatsen.

Enne, het plaatsen van haren tussen oude haren houdt altijd wel een risico op shockloss in. Sommige van de zwakste haren komen dat wellicht nooit meer teboven.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 18:18   #11
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spanish Dude Bekijk bericht

do you have a photo of your donor shaved so that I can see how depleted it is?
Where are your donor photos?? I'm waiting since weeks!!
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 21:37   #12
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
@Anthonie
Ik begrijp statement van Spanish Dude wel, gebaseerd op de door Hasci geclaimde hergroei. Heb zelf geen eerdere transplantaties gehad. De 1000-1200 grafts zijn geadviseerd door Freek Broekhuis. Heb expliciet gevraagd of dit gebaseerd is op mijn beperkte donor (valt niet meer uit te halen?) of door mij gewenst resultaat. Benadrukte dat eerste het geval was in verband mijn beperkte donor en difuus geval.

Mijn situatie lijkt op die van forumlid Zdinee. Dichtheid komt overeen met die van hem, echter lijkt mijn haarlijn en inhammen iets meer aangetast. Hij gaf volgens mij ook aan dat rondom geen uitdunning heeft.

Het verhaal van nieuwe haren implanteren tussen oude haren is mij ook verteld bij consult. Toch zal het gros van de mensen (NW2/3) tussen de oude haren laten implanteren. Of men moet echt kale plekken hebben?

Ik zal binnenkort duidelijke foto's maken, wil ze ook eens naar Prohair opsturen.
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2011, 23:49   #13
Spanish Dude
HaarWeb lid
 
Spanish Dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2010
Berichten: 174
Hi dundun, sorry Google is not giving me a good translation.
So Freek Broekhuis advised 1000-1200 grafts because of your limited donor? Was this one of the reasons?
Spanish Dude is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.