Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 16 april 2007, 16:23   #91
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ray Bekijk bericht
van wie ben jij een relkloon
van mezelf
50_cent_G is offline   Met citaat reageren
Oud 10 mei 2007, 19:54   #92
gregory89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2007
Berichten: 1
hee

ik heb ook dun haar en inhammen maar word nog niet kaal. die inhammen heb ik me hele leven al en dun haar ook. ik heb gewoon is aan me kapper gevraagt hoe ik nou een leuk kapsel kon maken. hun hebben me toe geadviseert om het eerst te milimeteren zodat je zelf goed kan zien hoe je haar nu eigenlijk echt groeit zodat je er een beetje vertrouwen mee krijgt (klinkt raar maar je moet het maar is doen, werkt echt) vervolgens heb ik het weer iets langer laten groeien, en hebben ze er bovenop een beetje model in geknipt en de zijkantjes weer lekker kort opgeschoren. verder adviseerden ze geen gel te gebruiken maar iets van wax en het haar niet omhoog te doen maar beetje rommelig. ik gebruik nu shaper van de hema, een klein beetje goed in je handen warm wrijven en daarna door je (droge!!!) haar wrijven en beetje door de war gooien. ik gebruik loreal elnett als lak, dat is eigenlijk voor vrouwen maar je haar word er zegmaar niet hard van maar blijft in model zitten. je ziet het ook niet omdat er een micro verstuiver op zit. dit werkt perfect bij mij, en je bent zo klaar met je haar en zit de hele dag goed. dus mannen met dun haar en inhammen, zo doe ik het en ik heb nergens meer last van
gregory89 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2007, 21:08   #93
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Ja ik gebruik ook al jaren wax, dat is stukken beter dan gel! Verder was ik m'n haar 1 keer per week en dan valt er echt mega veel uit, ik heb namelijk best lang haar dus dan lijkt het ook dubbel zoveel. Maar als ik het dan gewassen heb en het is droog dan heb ik echt een dun haar, maar zodra ik er dan weer wax indoe en het is wat vetter, dan lijkt het ineens heel wat!!!
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2007, 12:56   #94
johanfcu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 december 2006
Berichten: 12
ik heb nu 3 potjes.
- Shaper van de Hema
- Loreal out of bed
- Nivea gel

Over alle bovengenoemde drie ben ik zeer tevreden. Momenteel gebruik ik nivea gel, het zou het haar moeten voeden en je hebt niet veel gel nodig om je haar in model te krijgen. Ook ligt voor mij er aan welk kapsel ik wil. Wil ik een strak/vettig kapsel, dan gebruik ik Loreal out of bed. Wil ik een droog kapsel, gebruik ik shaper. Ik heb het gevoel dat je met nivea zowel een droog kapsel kan bereiken als een vettig kapsel. Maar toch neig ik uiteindelijk naar wat het beste is voor mijn haar. Hier ben ik nog niet achtergekomen. De tijd zal het leren.

Laatst gewijzigd door johanfcu; 18 mei 2007 om 13:02
johanfcu is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2007, 11:53   #95
ouwezeurpiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2007
Berichten: 7
Gel gebruik bij kaalworden/inhammen

Zoals de topictitel al aangeeft vraag ik me af welke gel je het beste kunt gebruiken. Zijn er bepaalde soorten gel die juist goed voor je haar zijn of juist heel erg slecht zijn? Ik kan er namelijk niets over vinden.
ouwezeurpiet is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2007, 13:40   #96
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwezeurpiet Bekijk bericht
Zoals de topictitel al aangeeft vraag ik me af welke gel je het beste kunt gebruiken. Zijn er bepaalde soorten gel die juist goed voor je haar zijn of juist heel erg slecht zijn? Ik kan er namelijk niets over vinden.
Voor kaal worden maakt het soort gel dat je gebruikt niet uit. Het remt het niet en het versnelt het niet. Wel kun je door te veel gel gebruik kaler lijken.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2007, 19:16   #97
CA.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 december 2006
Berichten: 159
sommige doctors beweren dat het gebruik van gel slecht is (zeker ivm hairloss) maar dit is niet waar. gebruik gewoon de door jou prefered gel, maar let wel op hoe je haar er uitziet after usage. niet alleen te veel gel (at once) maar ook sommige soorten gel kunnen de situatie erger laten lijken dan het eigelijk is. maar schadelijk is het zeker niet.
__________________
I don't wanna spend my life jaded, waiting
To wake up one day and find
That I let all of these years go by wasted
Carrie Underwood - Wasted

The hardest thing in this world, is to live in it
CA. is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2007, 16:09   #98
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ik gooi hem even omhoog, ik gebruik op dit moment nog steeds goedkope gel, je weet wel zo'n grote pot van 2 euro.

Maar goed, ik ben opzoek naar een gel die zoiezo dikker is, niet perce sneller opdroogt (dus geen alcohol ofzo erin) en die bos natuurlijk voller laat lijken.

Welke raden jullie aan, er staan er nu zoveel
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 30 augustus 2007, 19:29   #99
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Ik gooi hem even omhoog, ik gebruik op dit moment nog steeds goedkope gel, je weet wel zo'n grote pot van 2 euro.

Maar goed, ik ben opzoek naar een gel die zoiezo dikker is, niet perce sneller opdroogt (dus geen alcohol ofzo erin) en die bos natuurlijk voller laat lijken.

Welke raden jullie aan, er staan er nu zoveel
Deze schijnt heel goed te zijn volgens verschillende gebruikers hier ?

Andrelon Shaper

http://www.drogisterij.net/index.php...&artnr=3016881
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 19:02   #100
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregory89 Bekijk bericht
ik heb ook dun haar en inhammen maar word nog niet kaal. die inhammen heb ik me hele leven al en dun haar ook. ik heb gewoon is aan me kapper gevraagt hoe ik nou een leuk kapsel kon maken. hun hebben me toe geadviseert om het eerst te milimeteren zodat je zelf goed kan zien hoe je haar nu eigenlijk echt groeit zodat je er een beetje vertrouwen mee krijgt (klinkt raar maar je moet het maar is doen, werkt echt) vervolgens heb ik het weer iets langer laten groeien, en hebben ze er bovenop een beetje model in geknipt en de zijkantjes weer lekker kort opgeschoren. verder adviseerden ze geen gel te gebruiken maar iets van wax en het haar niet omhoog te doen maar beetje rommelig. ik gebruik nu shaper van de hema, een klein beetje goed in je handen warm wrijven en daarna door je (droge!!!) haar wrijven en beetje door de war gooien. ik gebruik loreal elnett als lak, dat is eigenlijk voor vrouwen maar je haar word er zegmaar niet hard van maar blijft in model zitten. je ziet het ook niet omdat er een micro verstuiver op zit. dit werkt perfect bij mij, en je bent zo klaar met je haar en zit de hele dag goed. dus mannen met dun haar en inhammen, zo doe ik het en ik heb nergens meer last van

Hoi ,
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen wax /gel of wat dan ook , die spullen plakken als de ziekte en als je daarna je haren uit moet borstelen komt er inderdaad een mega aan haren mee uit .

Waarom gebruiken de meeste onderons geen Minoxidil ?????? als je dat spul in je haren masseert en laat drogen werkt het als een haarversteviger PLUS het is nog eens goed tegen haaruitval hoe vaker je het gebruikt hoe beter je haren in model blijven .
Gebruik daarnaast nog een heel klein beetje junior hairspray en hoppa klaar .
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2007, 14:36   #101
Mr.S
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 oktober 2006
Berichten: 17
Interessante leesvoer:

http://www.mannen-gezondheid.com/nie...aaruitval.html

Voor de rest heb ik vernomen van bepaalde mensen die het zelf hebben uitgeprobeerd, dat knoflook erg goed is voor haargroei. Maar omdat er 5 verschillende oorzaken zijn van haaruitval, kan men natuurlijk geen garantie geven dat het bij jou ook helpt.

Ik ga het zelf nu uitproberen. Ik meng geraspte knoflook met olijfolie en smeer het 3x per week op mijn hoofdhuid. Je kunt het na een aantal uurtjes uitwassen en dan slapen.

Zal eens zien of het bij mij helpt. Mss ook iets voor jullie om te proberen. Knoflook is trouwens goed voor meer dingen aan het lichaam.
Mr.S is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2007, 23:34   #102
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.S Bekijk bericht
Interessante leesvoer:

http://www.mannen-gezondheid.com/nie...aaruitval.html

Voor de rest heb ik vernomen van bepaalde mensen die het zelf hebben uitgeprobeerd, dat knoflook erg goed is voor haargroei. Maar omdat er 5 verschillende oorzaken zijn van haaruitval, kan men natuurlijk geen garantie geven dat het bij jou ook helpt.

Ik ga het zelf nu uitproberen. Ik meng geraspte knoflook met olijfolie en smeer het 3x per week op mijn hoofdhuid. Je kunt het na een aantal uurtjes uitwassen en dan slapen.

Zal eens zien of het bij mij helpt. Mss ook iets voor jullie om te proberen. Knoflook is trouwens goed voor meer dingen aan het lichaam.

Hoi Mr S.
Bedankt voor die URL was inderdaad interessante leesvoer

Vind het geweldig dat je het gaat proberen met dat mengseltje van Knoflook en olijfolie maar is het niet beter om gewoon knoflook te eten inplaats van in je haren te smeren ? als je knofloot eet of slikt komt het in sneltempo in het bloed terecht en zodoende ook bij de haren waar het zijn werk kan doen ...

Groet Blizzard
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2007, 03:02   #103
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Om op de vraag te antwoorden 'welke gel is het beste'

Ik gebruik wax... en dna het liefst de meest harde wax dat er is.. Waarmee je echt goed in je handen moet wrijven.. zo lijkt je haar ook veel dikker..

Gel maakt het haar dunner lijkend...
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2007, 08:40   #104
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
loreal Remix, met andere gel zoals murphy's (rastazooigel, nee ben geen Rasta) ben ik toch echt wel veel haar verloren, aangezien ik vorig jaar vakantie veel haren verloor met deze gel.
Dus ik denk dat het er wel gerelateerd mee is, aangezien ik deze haren niet terug heb gezien...
Maar ik denk dat het een combinatie was van slecht leven en veel alcohol die die haren icm met gel (als t ware uittrekken door harde beweging met stevige gel in mijn handen) verwoest hebben.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2007, 20:44   #105
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19 Bekijk bericht
Beste Haarwebbers,

Ik wil even informatie delen over een gel/wax die ik nog al goed vind en gebruik als gel die ik de meeste wel wil aanraden met dun haar zoals mezelf.

Wella New Wave Curl Defining Wax :


Ook de Gelwax van Andrélon heb ik lange tijd gebruikt en ben ik tevreden van:


Ik wou dit even meedelen moest je opzoek zijn naar gel of wax voor je dunne haartjes dan zou ik deze aanraden.

MVG,
Pieter.
Weet iemand waar die Gelwax van Andrélon verkrijgbaar is?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 15:59
Welke lijm is de beste voor het haarwerk te bevestigen? Heidi Haarwerken 2 15 juni 2006 09:42
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 20:07
Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? Ganescha Medicijnen/haargroeimiddelen 15 7 oktober 2004 18:49
Welke gel/wax etc. is nou het beste!? pindakaas Van alles en nog wat... 5 4 maart 2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.