Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 28 augustus 2010, 11:35   #1
Jansy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2004
Berichten: 24
PRUIKENWINKEL / HAARWERKEN deel 2

Hallo belangstellenden,

Het is er dan toch van gekomen, ik heb een pruikenwinkel opgestart!
Sinds november 2006 met het idee in mijn hoofd gelopen, tussendoor zelf nog een keer mijn haar bijna helemaal terug gekregen, maar net toen ik dacht dat het zover was dat de pruik helemaal af kon begon het uit te vallen en 3 weken later weer opnieuw helemaal kaal. Dus weer opnieuw op zoek naar pruiken en daar kwam mijn idee/wens voor een eigen pruikenwinkel wel weer heel sterk opzetten en toen ik de nieuwe prijzen van 2010 hoorde was dat de doorslag om het te gaan proberen.
De “hoofdzaak” in mijn winkeltje is nieuwe synthetische haarwerken met monofilament van 1e klas bekende merken voor een leuke prijs en de nieuwste modellen en bestsellers zijn aanwezig om te passen. Ook heb ik natuurlijk kleurenringen om de juiste kleur uit te zoeken.
Zelf heb ik een pruik in m’n eigen winkeltje gekocht en de factuur opgestuurd naar m’n zorgverzekeraar, die dus ook de vergoeding terug betaald. (De basis vergoeding voor 2010 is 383,-- euro.) Het enige verschil met een kapper of haarinstituut is dat zij het rechtstreeks van de verzekering terug vragen en dat men dat bij mij zelf moet insturen naar eigen verzekering.
Verder heb ik ook wenkbrauwen (nep) tattoo’s plakplaatjes en Revlon wenkbrauw potloden in verschillende kleuren.
Te vinden op marktplaats. Wie weet, tot ziens?

Groeten van Jansy

Laatst gewijzigd door Jansy; 28 augustus 2010 om 11:45
Jansy is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levensduur haarwerken (posting van Tophaar) Salvamia Haarwerken 34 25 maart 2010 23:48
Pruikenwinkel / haarwerken Jansy Haarwerken 56 12 februari 2008 15:19
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.