Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 19 augustus 2021, 22:28   #1
eldee070dh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2021
Berichten: 123
Geslacht:
Nielsen vs. Zantman

Gisteren heb ik een consult gehad bij zowel Nielsen Haarkliniek (Den Haag) als bij Zantman (Rotterdam). Wat mij opviel, is het enorme verschil in prijs en ik twijfel echt. Bij Nielsen werken ze alleen met 3 pakketvormen (aantal grafts) en zou ik het maximale pakket moeten kiezen omdat er zeker 3.000 grafts nodig zijn. Bij Zantman schatte men 2.500

Prijs Nielsen Haarkliniek: € 3.200 (tijdelijke actie)
Prijs Zantman: € 6.250

Ruim € 3.000 verschil, enorm dus. Ik moet zeggen dat ik de uitleg bij Zantman vele malen beter vond en ook vriendelijker. Bij Nielsen vond men het raar dat ik er een nachtje over wilde nadenken en moest ik i.i.g. alvast een afspraak inplannen bij dr. Ebrahimi. Na vertrek vrijwel direct gebeld om dit af te zeggen, omdat ik me er niet prettig bij voelde.

Ik zit dus in lastig dilemma: ik lees hier toch wel wat positieve ervaringen over Nielsen, maar op google ook veel negatieve ervaringen. Negatieve ervaringen over Zantman kan ik eigenlijk niet vinden. Zelf ben ik iemand die liever voor kwaliteit gaat i.p.v. voor een dubbeltje op de eerste rij, maar dit prijsverschil is dusdanig groot dat ik toch wel ga twijfelen.

Zijn er mensen met ervaringen van één van beide klinieken die me kunnen helpen? Ik heb een aantal reviews hier kunnen lezen, maar van Nielsen ook vrij weinig foto's bijvoorbeeld.

Hulp wordt heel erg gewaardeerd!
eldee070dh is offline   Met citaat reageren
 

Labels
nielsen, zantman


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.