Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 mei 2011, 11:45   #76
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
But why should they. I read some people here who went to HSI and they got backlashed here by the community and so if i were from HSI, i would also not interact when i got flamed all the time. And hey they got paying clients without interacting here :-)
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 11:48   #77
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
meer dan 1000

Ik ben een aantal weken geleden op consult geweest bij HSI in Amsterdam. Ik heb Haarweb genoemd en met een glimlachje werd onderkend dat men de discussies wel volgt ja.

Ik kreeg een indicatie van 1200 tot 1400 grafts. Ik ben een NW 2 a 3 en wil ook een defensieve haarlijn. Ik wil niet op mijn 60e rondlopen zonder inhammen.

Ben benieuwd
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 12:00   #78
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie.Dee Bekijk bericht
But why should they. I read some people here who went to HSI and they got backlashed here by the community and so if i were from HSI, i would also not interact when i got flamed all the time. And hey they got paying clients without interacting here :-)
There was one person who showed his progress with pics and so....but he's gone now too. The rest were all newbies who have done nothing than tell us that they went to Gho and that's about it. When you asked questions or if they could show some before-after pics, than they were nowhere to be seen.

I got to admit, I'm glad Gho does not represent this community either. Than we also have to read the **** from firsthand !
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 12:28   #79
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
Well thats a little bit ignorant, because even someone like Dr Cole (US) did mention that he got around 54% of donor regrowth after using Acell on the donor site, so why do people say that "Regrowing Donor is crap"?
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 12:39   #80
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie.Dee Bekijk bericht
Well thats a little bit ignorant, because even someone like Dr Cole (US) did mention that he got around 54% of donor regrowth after using Acell on the donor site, so why do people say that "Regrowing Donor is crap"?
Although Dr.Cole is a respectable doc, I cant do anything with this kind of information.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:03   #81
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
foto's

Als ik inga op het aanbod van HSI, zal ik met voor en na foto's komen. Ik zal het proces uitgebreid uit de doeken doen, om de ervaring die ik opdoe zo breed mogelijk te delen.

Ik heb veel te danken qua kennis aan Haarweb (jullie als personen dus), dus als ik dat terug kan doen, geen probleem.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:11   #82
Stevie.Dee
HaarWeb lid
 
Stevie.Dee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2011
Berichten: 190
@ Lucky : You cant or you DONT WANT to?

But a serious question, do you think that the hair transplant surgery in general will develop itself into a "real solution" or do you think we are at the peak here
Stevie.Dee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:16   #83
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Although Dr.Cole is a respectable doc, I cant do anything with this kind of information.
Wat zou je dan willen? Gegarandeerd 100% hergroei in het donorgebied?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Als ik inga op het aanbod van HSI, zal ik met voor en na foto's komen. Ik zal het proces uitgebreid uit de doeken doen, om de ervaring die ik opdoe zo breed mogelijk te delen.
Geweldig, ik verheug me er nu al op.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:30   #84
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Mmm, een reactie leidt tot discussie, een discussie leidt tot vragen, vragen leiden tot meer discussie. En als de methode in de ogen van vakbroeders al twijfelachtig is, waarom zouden ze er dan over in discussie treden met sceptische leken? Bovendien, wel of geen twijfel, ze hebben waarschijnlijk klanten zat.

Ze hoeven zich pas zorgen te gaan maken als één van de bestaande grote spelers besluit dat ze ook een graantje kunnen meepikken als ze benadrukken dat haartransplantaties ook door hun zonder littekens achter te laten kunnen worden uitgevoerd ... want zeg eerlijk, dat is uiteindelijk de grootste winst, twijfel aan hergroei of niet. Maar die zijn massaal te lang blijven hangen aan FUT en hun oude uithangborden (Joling en consorten) zijn al weggerend of staan in de starthouding.
Als GHO voor iets stond wat hij in onze ogen echt goed kan bewijzen, dan is een discussie juist heel erg goed. Nu is het een beetje van, we kunnen het toch niet goed genoeg bewijzen dus we gaan ook niet in op een discussie op haarweb. Resultaat ik en vele andere haarweb leden gaan nooit een transplantatie laten uitvoeren door GHO. Dat is ook de reden dat GHO het moet hebben van de traditionele marketing, en dat lukt volgens mij nog steeds goed, simpelweg omdat mensen zich nog steeds schamen voor een haartransplantatie. Ik denk dat GHO het hoe dan ook moeilijker gaat krijgen door de combinatie haarweb en een kleinere wordende portemonnee. Maar aan de andere kant, ik denk ook dat GHO voornamelijk draait op de rijkere bevolking, en ik vermoed dat die mensen niet zo snel op haarweb zullen kijken.

Met andere woorden, ze zullen voorlopig nog wel een glimlachje laten zien als een patiënt over Haarweb begint.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:32   #85
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Wat zou je dan willen? Gegarandeerd 100% hergroei in het donorgebied?
Huh ? Ik kan dit niet plaatsen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stevie.Dee Bekijk bericht
@ Lucky : You cant or you DONT WANT to?
Cant. As former bald person myself, I would love to believe it too. Another doc who expierenced regrowth is good to hear but I would like to hear a little more science/investigation behind it. Not just a bold opinion or loose numbers. A consultant of Gho told a patient not so long ago that 7/8 treatments was the limit for them too. Considering the fact they do around 1000 grafts per session, than what is the difference between a normal FUE that can fetch around 7000-8000 grafts also ? Come back to me, when a NW6-7 person has turned into NW2 again.

Citaat:
But a serious question, do you think that the hair transplant surgery in general will develop itself into a "real solution" or do you think we are at the peak here
Oh I seriously hope not.

Laatst gewijzigd door Lucky; 2 mei 2011 om 13:34
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 13:34   #86
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
..ik en vele andere haarweb leden gaan nooit een transplantatie laten uitvoeren door GHO..
Ook niet als je de Lotto wint?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 14:16   #87
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ook niet als je de Lotto wint?
Zelfs dan niet, misschien dat ik dan wel ga kijken naar de bekendere buitenlandse chirurgen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 14:51   #88
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Maar aan de andere kant, ik denk ook dat GHO voornamelijk draait op de rijkere bevolking, en ik vermoed dat die mensen niet zo snel op haarweb zullen kijken.

Met andere woorden, ze zullen voorlopig nog wel een glimlachje laten zien als een patiënt over Haarweb begint.
Waarom zou de 'rijkere' bevolking niet op Haarweb kijken? Ik weet niet wat je onder rijker verstaat, maar de reden dat ik ook bij Gho ga kijken is natuurlijk niet omdat ik net op modaal zit, anders had ik Gho vanzelf overgeslagen. Ik geloof niet dat de rijkere bevolking minder behoefte heeft aan kennisgaring op een goed forum als Haarweb. Sterker nog, over het algemeen durf ik ook nog wel te stellen dat hoe hoger opgeleid, hoe meer behoefte aan eigen kennisgaring.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 15:34   #89
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Waarom zou de 'rijkere' bevolking niet op Haarweb kijken? Ik weet niet wat je onder rijker verstaat, maar de reden dat ik ook bij Gho ga kijken is natuurlijk niet omdat ik net op modaal zit, anders had ik Gho vanzelf overgeslagen. Ik geloof niet dat de rijkere bevolking minder behoefte heeft aan kennisgaring op een goed forum als Haarweb. Sterker nog, over het algemeen durf ik ook nog wel te stellen dat hoe hoger opgeleid, hoe meer behoefte aan eigen kennisgaring.
Ik beweer ook niet dat welgestelde mensen minder behoefte hebben aan kennis vergaring. Maar omdat GHO nog steeds bestaat denk ik wel dat dit komt omdat de welgestelde mensen zich op dit onderwerp minder inlezen, en waarom geen idee eigenlijk.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2011, 17:43   #90
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Ten eerste heeft men bij Gho's methode veel minder kans op littekens en
ten tweede kunnen de getransplanteerde haren meteen gaan groeien i.p.v. eerst uitvallen zoals bij een normale FUE, dus sneller resultaat.
Althans, zo heb ik de verhalen begrepen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.