Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 januari 2011, 22:11   #1
tedduu
HaarWeb lid
 
tedduu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2009
Locatie: België(franstalig gedeelte)
Berichten: 76
Mooie synthetische pruik

Ik ging naar Tophaar in december om enkele synthetische pruiken te passen.De lacewig die ik kocht heb ik langs de kant laten liggen.Ik ben niet handig genoeg om te plakken en dat echt blond haar ziet er erg breekbaar uit.Ik wilde een comfortabele pruik.Bij tophaar vond ik echt wat ik wilde.Een met hangeknoopte (gedeeltelijk)blonde pruik.Heel licht om te dragen en goed ventilerend.Niets te zien met de vorige die ik al had.Hier in België heeft geen enkele me zoiets getoond.Ik heb nochtans verschillende zaken bezocht.Met Chantal had ik besproken om een tweede te bestellen en die per post op te sturen.Ik woon op 170 km dus om en weer wel ver!Het pakket werd door Tophaar verstuurd op 31 december en rond 20 januari nog niet geleverd.Salvatore maakte onderzoek maar kwam er niet achter wat er gebeurd was.Ik had ondertussen ook geprobeerd iets te weten te komen maar juist het verzendingnummer en de datum gevonden van de post.Er was iets gebeurd in Belgiê.Verloren!!Tegen alle verwachtingen stelde Salvatore me voor een andere op te sturen.Zoiets had ik zeker niet verwacht!!!Het pakket is vandaag toegekomen en BEDANKT SALVATORE!!Zal een foto posten van mijn pruik in de volgende dagen

Laatst gewijzigd door tedduu; 27 januari 2011 om 22:24
tedduu is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2011, 21:25   #2
Giselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2008
Berichten: 138
Wat leuk dat je goede pruiken gevonden hebt en nog wel synthetische. Ik heb zelf ook een paar heel fijne synthetische gehad. Ook een met lace front van oor tot oor, maar inderdaad heb ik nooit zin om die vast te plakken. De haarlijn is ook niet veel natuurlijker op deze pruik. Ik vind het overigens wel naar verwachting dat als een pakket zoekraakt, dat de verkoper je dan een nieuwe pruik stuurt. Het is zijn verantwoordelijkheid, en hij kan zich daar ook voor verzekeren.

Het zou leuk zijn om foto's te zien, als je daar aan toe komt. Veel plezier met je nieuwe haar in elk geval!
Giselle is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2011, 10:08   #3
tedduu
HaarWeb lid
 
tedduu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2009
Locatie: België(franstalig gedeelte)
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Giselle Bekijk bericht
Wat leuk dat je goede pruiken gevonden hebt en nog wel synthetische. Ik heb zelf ook een paar heel fijne synthetische gehad. Ook een met lace front van oor tot oor, maar inderdaad heb ik nooit zin om die vast te plakken. De haarlijn is ook niet veel natuurlijker op deze pruik. Ik vind het overigens wel naar verwachting dat als een pakket zoekraakt, dat de verkoper je dan een nieuwe pruik stuurt. Het is zijn verantwoordelijkheid, en hij kan zich daar ook voor verzekeren.

Het zou leuk zijn om foto's te zien, als je daar aan toe komt. Veel plezier met je nieuwe haar in elk geval!
Hier de foto'sarezzo 001.jpg

arezzo 003.jpg

arezzo 005.jpg

arezzo 008.jpg

arezzo 011.jpg
tedduu is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2011, 10:58   #4
Giselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2008
Berichten: 138
Dat ziet er mooi uit!
Giselle is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2011, 13:52   #5
annabel72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Berichten: 104
heel mooi!!
annabel72 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2011, 16:53   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tedduu,
Je schrijft dat de pruik gedeeltelijk met de hand geknoopt is, maar hoe bedoel je dat? Want ik zie geen wefts/tressen. Daardoor lijkt de cap met de hand geknoopt. Misschien is het bovenstukje geïnjecteerd?
Het lijkt mij trouwens een hele prettige cap!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2011, 18:48   #7
tedduu
HaarWeb lid
 
tedduu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2009
Locatie: België(franstalig gedeelte)
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Tedduu,
Je schrijft dat de pruik gedeeltelijk met de hand geknoopt is, maar hoe bedoel je dat? Want ik zie geen wefts/tressen. Daardoor lijkt de cap met de hand geknoopt. Misschien is het bovenstukje geïnjecteerd?
Het lijkt mij trouwens een hele prettige cap!


Heb me vergist.doordat de achterkant niet hetzelvde als vanboven was dacht ik dat het machinewerk was maar het is wel een volledige met hand geknoopt.Straks wordt Salvatore boos op me maar sorry ik ken daar niet zoveel van.

Laatst gewijzigd door tedduu; 30 januari 2011 om 18:49 Reden: fouten
tedduu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2011, 08:26   #8
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tedduu Bekijk bericht
Proficiat tedduu dat je een aangename pruik hebt gevonden waar je je ook goed bij voelt. Ik wens je erveel plezier mee en dat zo een haarwerk dragen zonder ongemakken kan, kan ik je bevestigen. Ik vind het knap van Salvatore wat hij doet voor zijn klanten
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2011, 13:32   #9
tedduu
HaarWeb lid
 
tedduu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2009
Locatie: België(franstalig gedeelte)
Berichten: 76
Bedankt Eric.Heb je foto"s ook gezien en dat haarwerk ziet er ook goed uit.Het bijzonderste is iets te vinden dat ons tevreden stelt.Dat is nu mijn geval en ook het uwe.
Maar we kijken toch ook altijd uit als er iets beters zou komen.U niet?
tedduu is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2011, 08:13   #10
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tedduu Bekijk bericht
.Het bijzonderste is iets te vinden dat ons tevreden stelt.Dat is nu mijn geval en ook het uwe.
Maar we kijken toch ook altijd uit als er iets beters zou komen.U niet?
Ik vind het gewoon zalig het dragen van deze pruik. Heel vroeg wordt ze opgezet en dan voor de spiegel in orde gebracht. Gelijk vanmorgend vind ik het knap om mijn haren door de wind te laten uitwaaien. Alles blijft goed zitten. In het begin was ik wel bang om mijn haarwerk kwijt te spelen, omdat ik het niet echt voel dat ik het draag. Maar als ik voor mij mijn froufrou zie meewaaien in de wind, weet ik dat alles ok is. Mijn haar ziet er verwaaid uit gelijk bij een ander. Ik vergelijk nu vaak mijn (nep) kapsel met anderen hun kapsel en ik kan en mag er gerust naast staan. Mensen met hun natuurlijk haar, zijn ook niet altijd tevreden. De ene vindt zijn haar te stijl te slap, te krullend, te blond , te..... en de ander vindt het niet zo. Volgens mij zit dat met het dragen van haarwerken ook zo. De ene persoon is honder procent te vreden, maar daarom gaat de andere het niet zijn, als hij/zij bij dezelfde persoon zijn haarwerk gaat bestellen. Maar dat is het leven, dat is de maatschappij, dat is de concurrentie....
Of er nog iets beter moet uitkomen of....? Ik weet het niet, misschien wel, maar misschien ook niet. Voor mezelf heb ik alles wat ik wilde,voor mij is het nu alleen afwachten hoe lang ik met dit haarwerk ga doen. Daarom laat ik het ook onderhouden. Kan er achteraf niet gezegd worden, dat het komt hoe ik zelf het haarwerk heb onderhouden, welke produkten ik heb gebruikt.....Daarna kan ik pas echt oordelen, en vergelijken met de prijs en de kwaliteit. Maar qua comfort en qua stijl/look ben ik zeer tevreden. Momenteel kan ik geen nadelen vinden van het dragen van dit haarwerk.Maar het allerbelangrijkste vind ik ook dat de persoon die het haarwerk draagt of moet dragen zich optimaal voelt, zich prima in zijn/haar vel voelt, en dat ook weet uit te stralen naar de buitenwereld toe.

Laatst gewijzigd door eric45; 4 februari 2011 om 08:15
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2011, 22:25   #11
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Hallo Teddu, hoe valt het mee om het volledig haarwerk te dragen? Ik hoop dat het een aangename ervaring is, dat je je er goed meevoelt. Groetjes
eric45 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2011, 22:44   #12
tedduu
HaarWeb lid
 
tedduu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2009
Locatie: België(franstalig gedeelte)
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eric45 Bekijk bericht
Hallo Teddu, hoe valt het mee om het volledig haarwerk te dragen? Ik hoop dat het een aangename ervaring is, dat je je er goed meevoelt. Groetjes

Het valt goed mee hoor!Het is licht en het ventileerd beter dan mijn vorige!Nu afwachten op de zomer.Ik fiets veel en doe bergwandelingen.Met mijn vorige pruiken had ik het dan wel warm.
tedduu is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2011, 09:17   #13
eric45
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Locatie: België
Berichten: 106
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tedduu Bekijk bericht
Het valt goed mee hoor!Het is licht en het ventileerd beter dan mijn vorige!Nu afwachten op de zomer.Ik fiets veel en doe bergwandelingen.Met mijn vorige pruiken had ik het dan wel warm.
Fijn dat het dragen van je haarwerk ook zo goed meevalt. Ook ik ervaar dit alles positief. Je voelt niet dat je een volledig haarwerk draagt, het waait mee met de wind. Ik ga er mee lopen en fitnessen. Niemand die opmerkt dat ik een haarwerk draag. Ik vind het wel leuk om dragen, het hoort gewoon bij mij. Mijn vrouw zei me in de week, dat ik mijn haarwerk tot de laatste minuut aanhou. Anderen mogen me niet meer zien zonder haarwerk (behalve mijn eigen gezin). Thuis als het koud is buiten, met de pelletkachel halen we temperaturen rond de 30 graden, en mijn haarwerk blijft goed. Ik hoop ook dat ik het in de zomer ook zonder problemen kan dragen. groetjes
eric45 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synthetische pruik & zonnebank..? Ms_Lonely Haarwerken 2 19 september 2010 00:48
Synthetische pruik HELP! Ms_Lonely Haarwerken 14 24 november 2009 16:25
adressen synthetische pruik aurelie Haarwerken 11 4 november 2007 00:47
waar krijg ik een mooie pruik elena1 Haarproblemen bij vrouwen 3 4 november 2003 15:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.