Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juli 2011, 09:42   #1
mo2011
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2011
Berichten: 4
APART ZEEPJE! Vermindert haaruitval!

Beste leden van haarweb,

Ik ben nu 31 jaar en had sinds mijn 27ste last van haaruitval ik kwam erachter toen mijn vriendin mij dat vertelde toen we op vakantie waren. Schaamde me rot verloor haar op en rond mijn kruin. Ik ben langs de huisarts geweest en die kon niet veel doen alleen het haaruitval ietjes verminderen.(monoxodil shampoo of fina maar dat zou ik uit mijn eigen zak moeten betalen. Ik heb alle mogelijkheden zitten nalopen en internet afgestruind op zoek naar iets wat het tegenhoud/verminderd. Ik heb aminozuren/vitamines etc etc geslikt maar dat helpte niet. Tot ik een heel oud zeepje tegenkwam in de kast van mijn ouders die had ik destijds gekocht bij zo'n marokkaans winkeltje in NL (die volop te verkrijgen is in Marokko overigens (kosten 4 stuks voor 2 euro.Dat zeepje had ik vroeger gebruikt bij acne en dat hielp enorm was na een half jaar van mijn acne af. De werking van het zeepje ging alsvolgt waste mijn gezicht ermee en daarna met een handdoek wat je erna voelt is alsof je gezichts strakgetrokken is en helemaal vetvrij. Dus ik heb het als expirment dat zeepje als shamphoo gebruikt en bleek na een weekje of 2 dat mijn haaruitval sterk is verminderd het zeepje is volgens mij van palmolie of resten van palmpulp gemaakt. Ik kan geen garanties afgeven dat het bij iedereen lukt maar het is in ieder geval de moeite waard. Ik denk dat het te maken heeft met het oplossen van talg en het verbeteren van het hoofdhuid. ( Het is geen wondermiddel maar het verminderd wel aanzienlijk je haaruitval)


Als er vragen zijn hoor ik het graag.
mo2011 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2011, 12:40   #2
FVB
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2011
Berichten: 1
Beste
Ik zit namelijk ook met haaruitval , weet niet of dit het zelfde probleem is , maar zou toch ook die soort zeep willen proberen. Kan u mij zeggen waar ik deze kan vinden misschien !

Dank u Groeten FVB
FVB is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2011, 19:29   #3
mo2011
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2011
Berichten: 4
Beste FVB,

Het gaat om een geel/bruin zeepje en het heet TAUS er staat op het zeepje een vogel op afgebeeld. Je kunt denk ik beter kijken bij marokkaanse supermarkten die importern die dingen namelijk enkele turkse supermarkten hebben ze ook wel in de schappen.
Je kunt het in iedergeval proberen de 4 zeepjes kosten ongeveer 2 euro lijkt mij de moeite wel om het te proberen. Mij heeft het wel doen minderen.


gr mo
mo2011 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2011, 23:12   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bedoel je niet Taous? In diverse kleuren te krijgen:

http://commelabas.com/product.php?id...t=55&id_lang=1
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2011, 09:08   #5
mo2011
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juli 2011
Berichten: 4
Ja inderdaad het heet TAOUS maar niet diegene die kleurtjes hebben en geurtjes.
Ik heb even het plaatje opgezocht van internet :

http://www.marche-express.ma/media/c...aous_125g4.jpg

Dit is de orginele verpakking met 4 stuks
mo2011 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.