Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 februari 2011, 12:49   #1
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
1500 grafts FUE bij Dr. De Reys

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, ik kom uit belgisch limburg, en heb gisteren een FUE behandeling ondergaan in de privé haarkliniek van dokter De Reys, die tot een jaar geleden de dokter was die de transplantaties deed bij Prohair; ik vraag me af waarom er nog zo weinig over hem wordt gesproken, want het is echt een meevaller gebleken ! Ik kreeg 1500 grafts voor versterking van de haarlijn, ik zet er alvast een fotootje bij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg haartransplantatie 269.jpg‎ (136,2 KB, 1252x gelezen)
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 13:09   #2
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ziet er goed uit ! Waar zit die goede man tegenwoordig ?

Ja het is idd wel apart dat juist de chirurg naar de achtergrond verdwijnt als die vertrekt bij een kliniek. Ik kan niet namens iedereen spreken, maar daar kom ik juist voor.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 13:43   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ziet er goed uit ! Waar zit die goede man tegenwoordig ?

Ja het is idd wel apart dat juist de chirurg naar de achtergrond verdwijnt als die vertrekt bij een kliniek. Ik kan niet namens iedereen spreken, maar daar kom ik juist voor.
Misschien dat Redbully dat nog niet wist, Norwood.

Feitelijk tref je best veel info over dr. De Reys hier, Redbully. Vrijwel iedereen die voor 2010 behandeld is bij ProHair, is behandeld door dr. De Reys. Hij was ook de chirurg bij mijn eerste ingreep (1400 grafts, zeer gelijkend op jouw ingreep ... zie mijn blog).

Edit, oeps, ik ben echt een slordige lezer, Redbully gaf zelf al aan dat ie wist dat De Reys voor ProHair heeft gewerkt ..... van na die tijd ben je de eerste die je zich hier meldt ....
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 1 februari 2011 om 14:02
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 14:16   #4
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Bedankt voor de verwijzing naar je blog, Anthonie, die had ik nog niet gezien; dokter De Reys is inderdaad niet makkelijk te vinden, ergens op een gerestaureerde hoeve annex operatiekwartier in the middle of nowhere ! (in Heist-op-den-Berg )
Hij heeft nu eindelijk een eigen website, had tot nu nooit tijd om er zich mee bezig te houden, zegt hij. Voor de geïnteresseerden: www.dehaarkliniek.be
Ik heb deze kliniek gekozen omdat de ganse operatie door en met continue
aanwezigheid van de dokter gebeurde; de ontvangst en de hele entourage was ook heel persoonlijk en rustgevend, helemaal niet stressy en 'kliniekachtig'. En natuurlijk zijn jarenlange ervaring.
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 21:58   #5
kerel010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2010
Berichten: 27
Mag ik vragen hoeveel je hiervoor hebt moeten betalen ?
kerel010 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2011, 22:25   #6
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Hij werkt niet met vaste tarieven (wel bij patienten uit Duitsland die via een tussenpersoon komen) maar hij bekijkt ieder geval apart; in mijn geval kwam ik 's morgens met de auto en reed ik 's avonds terug naar huis, en moest hij dus geen hotel boeken, dus dat drukte de prijs; ik moest 3800 € betalen, ik denk een goede prijs, volgens wat ik op verschillende sites gevonden heb.
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2011, 12:07   #7
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
En deze conclusie kun jij al na 4,5 maand zeggen ? Knap hoor, en dat terwijl bij de meeste pas in deze periode het echte werk nog moet beginnen
Het is wat jij onder een conclusie verstaat. Ik beschreef enkel mijn ervaring op basis van de getoonde foto's en zei al dat ik ook het wiel niet heb uitgevonden. Bij Redbully is de groei al duidelijk begonnen, maar erg mank, daarom denk ik wat ik zei.

Waarom je zo geagiteerd reageert snap ik wel, je bent zelf bij Dr.Reys geweest.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2011, 23:21   #8
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Het is wat jij onder een conclusie verstaat. Ik beschreef enkel mijn ervaring op basis van de getoonde foto's en zei al dat ik ook het wiel niet heb uitgevonden. Bij Redbully is de groei al duidelijk begonnen, maar erg mank, daarom denk ik wat ik zei.

Waarom je zo geagiteerd reageert snap ik wel, je bent zelf bij Dr.Reys geweest.
geagiteerd (opgewonden)tjonge jonge dure woorden hoor lucky .Heeft niks met dr reys te maken ,dit antwoord had ik bij ieder gegeven want het is zo of je nu bij Feriduni ,pro-hair of dr reys bent geweest na 4,5 maand kun je nog geen oordeel vellen ,maar ach gezien je andere posten en antwoorden had ik ook niet anders kunnen verwachten als dit ,,domme ,,antwoord..Daarnaast kom je mijnsinziens zelf geagiteerd over als men het met jouw niet eens is .Nee echt plausibel kom je bij mij niet over .

Laatst gewijzigd door sneu; 22 juni 2011 om 23:36
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2011, 10:16   #9
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
geagiteerd (opgewonden)tjonge jonge dure woorden hoor lucky .Heeft niks met dr reys te maken ,dit antwoord had ik bij ieder gegeven want het is zo of je nu bij Feriduni ,pro-hair of dr reys bent geweest na 4,5 maand kun je nog geen oordeel vellen ,maar ach gezien je andere posten en antwoorden had ik ook niet anders kunnen verwachten als dit ,,domme ,,antwoord..Daarnaast kom je mijnsinziens zelf geagiteerd over als men het met jouw niet eens is .Nee echt plausibel kom je bij mij niet over .
Ik begrijp niet waarom je steeds zo opgefokt reageert. Heb ik je lunchpakket ooit gestolen ?

Hoezo ik niet met jou eens zijn en niet plausibel ? Wat jij denkt moet jij weten. Ik heb verteld wat ik denk. Je zit een discussie op touw te zetten die er niet zou moeten zijn.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2011, 11:03   #10
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Elk mag natuurlijk zijn visie hebben over de ht van anderen maar bepaalde reacties kunnen wel andere mensen doen paniekeren. Bij mezelf ook 4.5 maand na ht paniekeer ik soms over de Roodheid die wel nog aanwezig is maar dan zie ik anderen die ook nog in de zelfde situatie zitten als mezelf en dit komt dan normaler over. Greetz en zondag 26 graden bij ons
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 20 oktober 2011, 19:07   #11
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Dank, maar ben je zelf tevreden ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:18   #12
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Hey zo te zien heb je wel nog een bobbelige huid .Bij mij ook 8 maand nu is het iets minder. Hopelijk komt de huid weer strak maar ik denk dat dit nog enkele maanden kan duren. Mss weet iemand daar meer van.
Greetz.
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:36   #13
Redbully
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2011
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Dank, maar ben je zelf tevreden ?
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Redbully is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 12:45   #14
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Inmiddels zouden alle getransplanteerde haren uitgekomen moeten zijn. Hier staat normaal 9 a 10 maanden voor na de FUE behandeling. Wel zullen de haren nog veel dikker gaan worden.
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 21 oktober 2011, 13:10   #15
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redbully Bekijk bericht
Ben zeker nog niet helemaal tevreden, maar de dokter wil wel na een jaar een gratis correctie uitvoeren met bijplaatsen van grafts waar nog geen haartjes zijn uitgekomen. Wat hij trouwens voor alle patienten doet als het resultaat niet 100 % is.
Ik denk dat dat gerechtvaardigt is.

Maar ik geef eerlijk toe dat ik ook best schrik van zowel het kleur/kwaliteit verschil in transplantaten. Dat is altijd wel zo, maar als het haar langer groeit trekt dit meestal weg. Het helpt natuurlijk ook niet mee dat je wat grijzer aan het worden bent. Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je haar van heel iemand anders hebt gekregen.

Erg bobbelige huid, maar dat trekt hopelijk nog weg en dan uiteraard 't belangrijkste...de matige groei. Het haar is nu wat langer, maar met een geschoren hoofd zou je kunnen zien hoe weinig er gegroeid is. Ik denk dat meer dan de helft van de grafts zijn afgestorven om wat voor reden dan ook.

Ik hoop niet dat je het vervelend vind want je had uiteraard ook kunnen beslissen om helemaal niks meer te laten zien. Uiteindelijk plaats je toch foto's en dat valt alleen maar te prijzen. Maar ik persoonlijk vind dit geen reclame voor Dr.De Reys of ben ik nu van het padje ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 13:40
Mijn ervaring : 1500 Grafts bij Prohairclinic Andre2000 Chirurgische behandelingen 19 30 november 2009 22:10
Voorhoofdskaling: 1500 grafts FUE bij ProHair drir Chirurgische behandelingen 54 4 februari 2009 19:57
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.