Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 juli 2010, 22:08   #16
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja en omdat die geen geschikte educatie kandidaat is, zullen ze hem uiteraard meteen de deur gewezen hebben...of..toch niet. Ik denk het laatste. Dit is niet goed lezen, dit is goed nadenken.

Hij kwam voor een FUE, nu mot die hele handel nog ingericht worden !
Lees #8 (nog) maar eens...

Niet dat ik Transhair zoveel mogelijk wil verdedigen, maar volgens mij werkt Gho precies zo met educatie-kandidaten.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 12:53   #17
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Lees #8 (nog) maar eens...

Niet dat ik Transhair zoveel mogelijk wil verdedigen, maar volgens mij werkt Gho precies zo met educatie-kandidaten.
Ambo, bespaar je de moeite. Dit win je toch niet!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 13:14   #18
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Lees #8 (nog) maar eens...

Niet dat ik Transhair zoveel mogelijk wil verdedigen, maar volgens mij werkt Gho precies zo met educatie-kandidaten.
Dat is het punt verder niet. Bij Gho kan hij in elk geval een FUE laten doen, wat hij nou juist wilt.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 13:23   #19
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat is het punt verder niet. Bij Gho kan hij in elk geval een FUE laten doen, wat hij nou juist wilt.
Ik las het eerst ook verkeerd, maar Graft geeft heel duidelijk aan dat een FUE ook voor blonde mensen bij Transhair een mogelijkheid is. Alleen wordt je dan voorlopig nog behandeld door de chirurg zelf en betaal je dus het hoge tarief. Je hebt dus wel degelijk de keuze voor FUE, maar je kunt dan de afweging maken tussen flink betalen, verder zoeken of nog even wachten tot het lagere tarief voor iedereen geldt ... als dat ooit voor iedereen gaat gelden, want met dat educatietarief zitten ze zelfs onder de prijs van ProHair!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 16:11   #20
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Dat is het punt verder niet. Bij Gho kan hij in elk geval een FUE laten doen, wat hij nou juist wilt.
Bij Transhair kan hij dat ook dus gewoon laten doen.

En verder verwijs ik naar #17...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 17:43   #21
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.444
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Bij Transhair kan hij dat ook dus gewoon laten doen.

En verder verwijs ik naar #17...
Mooi!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 17:58   #22
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik las het eerst ook verkeerd, maar Graft geeft heel duidelijk aan dat een FUE ook voor blonde mensen bij Transhair een mogelijkheid is. Alleen wordt je dan voorlopig nog behandeld door de chirurg zelf en betaal je dus het hoge tarief. Je hebt dus wel degelijk de keuze voor FUE, maar je kunt dan de afweging maken tussen flink betalen, verder zoeken of nog even wachten tot het lagere tarief voor iedereen geldt ... als dat ooit voor iedereen gaat gelden, want met dat educatietarief zitten ze zelfs onder de prijs van ProHair!
Klopt, maar ik lees toch dat die mogelijkheid nog niet bestaat aangezien de ruimte nog niet klaar is, maar ze bieden het wel aan. Kom je daar aanzetten als educatiepatient of niet...nou als educatiepatient kan het dus niet...maar een gewone dus blijkbaar ook niet.

Dan ben ik dus weer bang, dat hij te horen heeft gekregen......"maaaar we hebben wel een mooie FUT voor je in de aanbieding".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Bij Transhair kan hij dat ook dus gewoon laten doen.
En verder verwijs ik naar #17...
Nee dat kan dus nog niet, ik verwijs naar #8. Daar lees ik dat de behandelruimte nog in aanbouw is. Om nog maar niet te spreken over het feit dat de assistentes nog in opleiding zijn, dat moet je niet willen lijkt me.

Laatst gewijzigd door norwood2; 22 juli 2010 om 18:09
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2010, 21:23   #23
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Klopt, maar ik lees toch dat die mogelijkheid nog niet bestaat aangezien de ruimte nog niet klaar is, maar ze bieden het wel aan. Kom je daar aanzetten als educatiepatient of niet...nou als educatiepatient kan het dus niet...maar een gewone dus blijkbaar ook niet.

Dan ben ik dus weer bang, dat hij te horen heeft gekregen......"maaaar we hebben wel een mooie FUT voor je in de aanbieding".

Nee dat kan dus nog niet, ik verwijs naar #8. Daar lees ik dat de behandelruimte nog in aanbouw is. Om nog maar niet te spreken over het feit dat de assistentes nog in opleiding zijn, dat moet je niet willen lijkt me.
Mmm, maar als er helemaal geen behandelruimte is, waar worden educatiepatienten dan behandeld?

Ik vermoed dat Graft het heeft over een ruimte speciaal voor FUE behandelingen. Waarbij het me lijkt dat die vast niet veel hoeft te verschillen van een ruimte voor FUT. Alles wat nodig is, is een bed om op te liggen en een werkruimte voor een assistent met microscoop om de uitgenomen grafts te verzamelen en te prepareren.

Volgens mij draait het eerder om mensen, fijn gereedschap en ervaring dan om ruimtes. Nu werkt alleen de chirurg met dat gereedschap en heeft alleen hij/zij kennelijk voldoende ervaring met uitnemen. De beschikbare assistentes hebben vast wel heel veel ervaring in follikels prepareren en terugplaatsen. Dat doen ze bij FUT ook.

Maar inderdaad, Martijntje, je bood aan om iets meer over je consult te vertellen als we er om vroegen. Hoe werd gesproken over de voor- en nadelen van FUE en FUT?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2010, 18:17   #24
Martijntje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2008
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Maar inderdaad, Martijntje, je bood aan om iets meer over je consult te vertellen als we er om vroegen. Hoe werd gesproken over de voor- en nadelen van FUE en FUT?

Over de voor en nadelen werd gezegd:

FUT nadelen: Litteken. Deze zijn echter wel stukken kleiner dan dat ze vroeger waren en met lang haar zie je het nauwelijks/niet.

FUT voordelen: Minder arbeidsintensief en daardoor ook goedkoper.

FUE voordelen: Geen litteken.

FUE nadelen: Het kaalscheren werd als nadeel genoemd.
Martijntje is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2010, 18:50   #25
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijntje Bekijk bericht
Over de voor en nadelen werd gezegd:

FUT nadelen: Litteken. Deze zijn echter wel stukken kleiner dan dat ze vroeger waren en met lang haar zie je het nauwelijks/niet.

FUT voordelen: Minder arbeidsintensief en daardoor ook goedkoper.

FUE voordelen: Geen litteken.

FUE nadelen: Het kaalscheren werd als nadeel genoemd.
Dank voor de terugkoppeling, Martijntje. Ik wil ze daar nog geen voldoende voor geven. Littekens zijn nog even lang als vroeger (reken op 2 decimeter of meer) en misschien zijn ze gemiddeld wel smaller (richting de potloodstreepjes die men liefst op foto's laat zien), maar de kans blijft nog altijd bestaan dat je lichaam niet goed omgaat met zo'n litteken. Dat het oprekt, dikker wordt en gevoelig of juist gevoelloos blijft. Maar inderdaad, als je je haar lang laat zie je er niks van. Zolang dat haar zelf met het ouder worden ook niet dunner wordt, natuurlijk. Is dat ook allemaal duidelijk verteld?

FUE is inderdaad nog steeds misschien iets duurder, maar ik vermoed zelf dat het langzaamaan de goedkopere ingreep gaat worden. Transhair werkt zelf aan die ontwikkeling mee met het opleiden van speciaal personeel, waarbij de rol van een dure chirurg steeds beperkter wordt ...
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 17:39   #26
Graft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2008
Berichten: 152
Ruimte

Dag allen,

De ruimte is bijna 1 jaar geleden al ingericht en draait op volle toeren. We hebben inmiddels iedere dag een FUE client.
Nogmaals indien wij FUE kandidaten vragen dan moeten deze over een perfecte donorsituatie beschikken. In dit geval was dit niet het geval en had hij gewoon door 1 van vonze chirurgen behandeld kunnen worden.

Dat meneer daarin teleurgesteld is vinden wij jammer.
__________________
Transhair, al 20 jaar haartransplantatie ervaring!

Al meer dan 30.000 behandelingen!

Voor meer informatie: www.transhair.nl
email: info@transhair.nl

Het bovenstaande bericht is een betaalde advertentie. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van deze advertentie ligt geheel bij de desbetreffende adverteerder. ~ Webmaster HaarWeb
Graft is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 21:28   #27
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Daar denk je dan wel makkelijk over.

Teleurgesteld? Dan vinden wij dat jammer.

Ga je daar niet wat aan doen?
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 21:46   #28
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal of Kammen Bekijk bericht
Daar denk je dan wel makkelijk over.

Teleurgesteld? Dan vinden wij dat jammer.

Ga je daar niet wat aan doen?
Transhair heeft kennelijk een heel duidelijk beleid om eerder op safe te spelen met FUE dan ontevreden klanten te riskeren. Ik kan me dat wel een beetje voorstellen als je met een nieuwe techniek begint en een goede reputatie wil opbouwen.

Voor de klant die afgewezen wordt is dat wel heel vervelend. Hoewel je zou kunnen beargumenteren dat de klant zo ook een beetje tegen zichzelf beschermd wordt. Transhair staat daarin niet alleen. Ik weet van ProHair dat ze ook best terughoudend kunnen zijn en dat mensen daar hier op HaarWeb wel over gemopperd hebben.

Maar wat moet je dan als kliniek, Kaal of Kammen, anders dan het 'jammer' vinden? Uiteindelijk wil je graag een garantie geven over een goed of minstens over een bevredigend eindresultaat. Als je daar als kliniek niet voor in kunt staan omdat de donorsituatie van de klant onbevredigend is of omdat de klant geen realistische verwachtingen heeft, ga je het dan toch doen en ga je de klant laten beloven dat ie niet moppert als het tegen valt? Zou jij een klant zo goed durven vertrouwen?

Een geweigerde klant kan mopperen op internet, maar feitelijk kan ie weinig meer. Een ontevreden klant kan mopperen op internet en met zijn foto's behoorlijk grimmige anti-reclame maken ....

Overigens zou ik dan nog steeds niet graag zien dat zo'n klant alsnog richting een FUT wordt geloodst. Vraag hem liever iets meer geduld te hebben (of om een jaartje medicatie/middelen te gebruiken om iets donkerder, dikker haar te krijgen ... kuurtje melatonan of betacaroteen of zo).

Ik vermoed dat een klant die Transhair op dit moment nog als een te grote uitdaging wordt gezien volgend jaar alleen nog maar een wat moeilijker klant is die ze dan wel aan durven. Of zit ik er erg ver naast, Graft?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 21:54   #29
Kaal of Kammen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 september 2010
Berichten: 112
Ik dacht dat het ging om een client die ontevreden was na een behandeling.
Kaal of Kammen is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2011, 21:57   #30
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Nee, Martijntje was vanwege zijn te lichtblonde haar kennelijk afgewezen als kandidaat voor FUE. Het staat in het eerste bericht.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen fut behandeling TRANSHAIR hearmen Chirurgische behandelingen 69 7 oktober 2008 14:47
Stelling: "Haaruitval zit tussen de oren!" hairobservator AGA - Algemeen 50 18 maart 2007 17:18
Mijn Transhair ervaring sjef Chirurgische behandelingen 0 3 juli 2002 19:52
Zitten Laser Aesthetic en Transhair in hetzelfde gebouw in Engeland? Chris Chirurgische behandelingen 3 10 januari 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.