Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 maart 2011, 21:14   #61
haary
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2011
Berichten: 13
Semih, zou je me een pm kunnen sturen?
haary is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2011, 00:46   #62
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
zie mijn verslag over megahairtrans

http://www.haarweb.nl/forum/showthre...671#post277671
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2011, 17:08   #63
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Update na 8 maanden

Beste collega's,

Hieronder kunnen jullie mijn huidige status zien. Ik heb bewust foto's getrokken met en zonder flits om een realistisch beeld te geven.

De reactie van mijn omgeving is positief, ze vinden dat mijn haar er voller uitziet dan 3 weken geleden.

Maar goed ik wacht op jullie objectievere mening om daar een oordeel over te vellen.

Mijn gevoel is nog steeds dat er nog veel haren bijkomen en ziet er ook voller uit. Maar tevreden ben ik zeker nog niet helemaal. Daarvoor zijn mijn inhammen te dun voor.

Ik gebruik nog steeds 1 maal per dag (s'avonds) mino 5%.

Wat vinden jullie hiervan?

Groetjes,

Semih
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Zijaanzicht na 8 maanden (met flits).jpg‎ (140,4 KB, 363x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenkant na 8 maanden (met flits).jpg‎ (146,9 KB, 392x gelezen)
Bestandstype: jpg Zijaanzicht na 8 maanden (zndr flits).jpg‎ (138,3 KB, 376x gelezen)
Bestandstype: jpg bovenkant na 8 maanden (zndr flits).jpg‎ (135,8 KB, 398x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2011, 18:11   #64
geisha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 december 2010
Locatie: vlaanderen
Berichten: 125
Ik zie wel verbetering maar is het niet na 12 maand dat je het eindresultaat hebt.

Greetz
geisha is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2011, 08:29   #65
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Het wordt steeds beter, alleen de inhammen lopen nog achter. Laat je je haren nu lang groeien?
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2011, 17:37   #66
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Ja, nu ga ik mijn haar eens laten groeien tot de zomer. Eens zien wat voor effect het dan heeft.
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2011, 10:15   #67
Pinocan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Berichten: 158
Semih,

heb je nog een update voor ons?

gr
__________________
2500 grafts >> 12 Juli 2010 in Istanbul
3000 grafts >> 16 en 17 Januari 2012 bij Dr. de Reys
Pinocan is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 17:59   #68
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Update na 10 maanden

Beste lotgenoten,

Ik heb jullie wat langer dan gewoonlijk laten wachten op mijn maandelijkse update. Mijn laatste update dateert van 28 maart dus van ruim 2 maanden geleden.

Ik heb mijn haar bewust nu langer laten groeien om toch enigszins te genieten van dat extra haren dat ik nu bezit.

Het zit er niet slecht uit van ver én voor leken, maar een kenner ziet toch meteen dat de verdichting van mijn inhammen niet zo denderend geslaagd is.
Ik ben dan ook een beetje ontgoocheld betreft het resultaat.

Het is natuurlijk niet zo dat het een volledige ramp is, want ik kan mijn haar nu wat langer dragen. Maar de dichtheid is verre van perfect. Men schat 25 grafts/cm² en op sommige plaatsen zelfs wat minder.

Dus, beste vrienden, een 2de ht dringt zich op. Deze keer probeer ik het dichter bij huis. Ik ga nog niet eens de moeite doen om de kliniek in Istanboel te contacteren.

De onderstaande foto's zijn genomen met flits en met gel in haar. Dus qua transparantie zijn dit heel duidelijke foto's. Je kan ze uiteraard niet echt meer vergelijken met de vorige foto's omdat ik telkens kort haar had.

Groetjes,

Semih
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Bovenaanzicht na 10 maanden.jpg‎ (127,5 KB, 355x gelezen)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht na 10 maanden.jpg‎ (149,9 KB, 333x gelezen)
Bestandstype: jpg Linkerzijaanzicht na 10 maanden2.jpg‎ (147,8 KB, 306x gelezen)
Bestandstype: jpg Rechterzijaanzicht na 10 maanden.jpg‎ (150,6 KB, 300x gelezen)
Bestandstype: jpg Vooraanzicht na 10 maanden.jpg‎ (135,7 KB, 339x gelezen)
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 18:41   #69
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Het is allemaal vrij lastig te beoordelen. Geen idee hoe het er vooraf uitzag. Als ik een inschatting moet maken op eerdere foto's dan waren je inhammen zo goed als kaal en bovenop zat er nog aardig wat. Vervolgens lijkt het me dat ze je inhammen hebben gedaan en tussen je haren in bovenop.

Vervolgens krijg je logischerwijs met shockloss te maken met als resultaat de onderstaande eerdere foto's.

http://www.haarweb.nl/forum/showpost...21&postcount=4

Daar lijkt het heel slecht met je situatie te zijn, maar is voornamelijk shockloss.

Heb ik het een beetje juist allemaal samengevat of klopt het van geen kant ? Ik weet het ook niet.

De meest recente foto's. Het is duidelijk dat je inhammen zijn achtergebleven, evenals een klein stukje net achter je haarlijn. Het is een feit dat transplanteren op kaal gebied een mega verschil maakt met transplanteren tussen gebied waar nog haar staat.....uiteraard hoor ik je denken. Maar daarom denk ik dat het woord ontgoochelt niet helemaal terecht is. Ja bepaalde grafts zijn niet gegroeid bij je inhammen maar het was daar ook veel kaler, en dat maakt net dat verschil met de rest van je haar.

Laatst gewijzigd door Lucky; 31 mei 2011 om 18:48
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 19:08   #70
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Lucky,

Ik ben volledig mee met je uitleg, ware het niet dat ze 45 grafts/cm² beloofd hadden op mijn inhammen. Als dat minder is, het is rond 25 grafts/cm² volgens kenners, mag je wel terecht ontevreden zijn denk ik.

Kan ik met zo'n halflang haar door het leven? Zeker weten, want 25 grafts/cm² is nog altijd beter dan 0 grafts/cm² (ik spreek over mij inhammen).

Dus nu overweeg sterk om bij een corrigerende ht te laten uitvoeren bij een kliniek dicht bij huis om toch maar te beschikken over een sterkere haarlijn.

Wel krijg ik uit mijn omgeving positieve reacties. Ze vinden allemaal dat ik er jonger en beter uitzie (ik liep dan ook al 3 jaar met gemillimeterd kapsel rond). Dus nogmaals een ramp is het niet.

groetjes,

Semih
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 19:21   #71
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Bekijk bericht
Het is allemaal vrij lastig te beoordelen. Geen idee hoe het er vooraf uitzag. Als ik een inschatting moet maken op eerdere foto's dan waren je inhammen zo goed als kaal en bovenop zat er nog aardig wat. Vervolgens lijkt het me dat ze je inhammen hebben gedaan en tussen je haren in bovenop.

Vervolgens krijg je logischerwijs met shockloss te maken met als resultaat de onderstaande eerdere foto's.

http://www.haarweb.nl/forum/showpost...21&postcount=4

Daar lijkt het heel slecht met je situatie te zijn, maar is voornamelijk shockloss.

Heb ik het een beetje juist allemaal samengevat of klopt het van geen kant ? Ik weet het ook niet.

De meest recente foto's. Het is duidelijk dat je inhammen zijn achtergebleven, evenals een klein stukje net achter je haarlijn. Het is een feit dat transplanteren op kaal gebied een mega verschil maakt met transplanteren tussen gebied waar nog haar staat.....uiteraard hoor ik je denken. Maar daarom denk ik dat het woord ontgoochelt niet helemaal terecht is. Ja bepaalde grafts zijn niet gegroeid bij je inhammen maar het was daar ook veel kaler, en dat maakt net dat verschil met de rest van je haar.
Ik heb even teruggekeken naar alle foto's die Semih in deze discussie geplaatst heeft. Daarbij is het jammer dat er geen foto's van heel kort na de ingreep zijn. Mij bekruipt (of bekroop eigenlijk al toen ik berichtje nummer 2 schreef) heel sterk het gevoel dat er dus echt geen 3500 grafts zijn getransplanteerd. Het eindresultaat lijkt dit te onderstrepen. Met 3500 grafts verwacht je aanmerkelijk meer resultaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 19:29   #72
ziezo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2011
Berichten: 142
We kunnen dus wel degelijk stellen dat deze kliniek niet deugt en de zaak besodemieterd.
Dergelijke klinieken moeten op een zwarte lijst komen te staan waar ze pas vanaf komen als er hier minstens 3 positieve resultaten bewezen zijn getoond.
Ik zou zeggen: "plaats die lijst".
ziezo is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 19:51   #73
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Semih Bekijk bericht
Lucky,

Ik ben volledig mee met je uitleg, ware het niet dat ze 45 grafts/cm² beloofd hadden op mijn inhammen. Als dat minder is, het is rond 25 grafts/cm² volgens kenners, mag je wel terecht ontevreden zijn denk ik.

Kan ik met zo'n halflang haar door het leven? Zeker weten, want 25 grafts/cm² is nog altijd beter dan 0 grafts/cm² (ik spreek over mij inhammen).

Dus nu overweeg sterk om bij een corrigerende ht te laten uitvoeren bij een kliniek dicht bij huis om toch maar te beschikken over een sterkere haarlijn.

Wel krijg ik uit mijn omgeving positieve reacties. Ze vinden allemaal dat ik er jonger en beter uitzie (ik liep dan ook al 3 jaar met gemillimeterd kapsel rond). Dus nogmaals een ramp is het niet.

groetjes,

Semih
Ja ik kan uiteraard niet beoordelen of je tevreden of ontevreden mag zijn. Ik zeg alleen dat een kliniek alles kan beloven, maar het is en blijft moeder natuur die zal bepalen hoe het proces verloopt.

Ik weet ook niet of de kliniek daadwerkelijk 3500 grafts gezet ja of nee. Zoals Anton zegt, dan hadden we de foto's net na de HT moeten zien.

Persoonlijk zou ik er voor opteren om je haar zo te doen als op de foto's van 28 maart en dan met iets langer haar. Dat vind ik het beste staan + cosmetisch ziet het er ook beter uit, dan als je het opkamt en meer 'dunheid' ziet. Ik denk ook zeker dat je een flink stuk vooruitgang hebt geboekt.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 31 mei 2011, 23:08   #74
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Volgens mij zitten er vooraan toch een stuk meer dan 25 grafts per cm2.

Op de foto's van de zijkant genomen vind ik het er prima uitzien. Volgens mij zat ik zelf na mijn laatste HT op zo'n 20 grafts per cm2 maar zag er toen nog steeds ronduit kaal uit.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juni 2011, 16:17   #75
Semih
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2010
Locatie: Antwerpen (België)
Berichten: 72
Geslacht:
Lucky, mij maakte het niet uit hoeveel grafts ze hadden getransplanteerd. Wel het uiteindelijke resultaat. Nu moet ik er wel bij zeggen dat bij de consultatie nooit gesproken werd over het aantal grafts dat nodig zou zijn, er werd alleen uitvoerig gesproken over de resultaten. Resultaten die nooit zijn doorgekomen.

Ambo, ik denk dat je als referentie niet mijn inhammen neemt. De rest van mijn haar zit wel redelijk goed maar then again dat zat al goed voor de ht.
Als je uitsluitend naar mijn inhammen kijkt zie je duidelijk dat de dichtheid niet juist zit.
Ik ben daar ook vrij realistisch in, ik verwachtte geen Antonio Banderas-haarlijn maar toch een deftige dichtheid.

Maar goed ik zit nu op 10 maanden. Stel dat het in het beste geval nog 10% verbeterd zit ik in aanvaardbare grenzen.
Maar een 2de ht staat al vast. Wanneer, nu of over 2,3 jaar, dat zal een beetje afhangen hoe mijn nieuwe haarlijn aanvoelt.
Misschien verstandiger over 4 zelf 5 jaar. Maar goed ben nu nog een beetje te emotioneel om dat nu te beslissen.

Groetjes,

Semih
__________________
Status 06/2010: NW 2.5-3
  • HT 1 (fue): 3500 grafts (volgens de kliniek, maar voor veel kenners twijfelachtig) op 28 juli 2010 door Dorahospital, Istanbul
Status 08/2011: NW 1.5-2 (het ht gedeelte is wel amper 25-35 grafts/cm²)
  • HT 2 (fue): 2400 grafts op 9 april 2015 door Estecenter, Istanbul
Semih is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn behandeling bij Prohairclinic, 2028 grafts Mailman Chirurgische behandelingen 55 17 maart 2012 13:40
2050 grafts Dr. Feriduni hektor Chirurgische behandelingen 80 9 juli 2011 11:25
3500 Grafts istanbul onsgoederen Chirurgische behandelingen 24 9 september 2009 10:23
3800 grafts with Feriduni yesterday pablo Chirurgische behandelingen 16 15 januari 2008 10:19
Prijsvergelijk haartransplantatie klinieken! Opa Chirurgische behandelingen 36 28 april 2006 09:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.