Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 april 2010, 13:10   #1
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
aga en kuren

Hoi , ik heb gehoord dat je van kuren je haar uitvalt als je aga gevoelig bent , dit heeft wesley ook voor gehag zei hij

en ik heb al inhammen dus wel een beetje schrik , maar ik gebruik fina , minox rroscure en de laserhelm (omg)

Denk je dat er nog haaruitval komt als ik dit gebruik tijdens de kuur of zeggen jullie dat het te weinig is tijdens de kuur

Groetjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 13:17   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dan moet je er wel even bij vermelden watvoor soort kuren je bedoelt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 13:28   #3
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink hoop hiermee te helpen...

anabolen natuurlijk , begrijpelijk aangezien de zomer voor de deur staat....

er zijn 2 superlichte zaken dat ik zelfs nog aan het overwegen was om snelle spiergroei te krijgen voor de zomer, toch vond ik het het risico niet waard om terug haaruitval te verkrijgen....

je hebt anavar , probleem is dat er al dht aanwezig zit in dit spul , dus fina en duta halen er niks bij uit....
dus beter niet, ook al beweren ze dat er geen haaruitval van komt, toch heb ik al gehoord dat dit wel gebeurt maar heel lichtjes maar...

ik persoonlijk had aan deca200 gegaan , het enige dat me tegenhield was dat ik duta slik , deca word omgezet in ons lichaam in een lichtere stof door 5ar , probleem is dat dutasteride deze stof tegenhoud en als het niet kan omgezet worden circuleert het rond in je lichaam als een zwaardere stof welk wel schadelijk kan zijn voor je haar , gebruik je heel weinig fina of geen duta of fina , dan zou ik zeggen : ga voor deca
het verlaagd zelfs je dht nog aangezien het zelf de 5ar opgebruikt in je lichaam , dus minder conversie van testo naar dht....
enige probleem is dat over maanden gebruik je lichaam sterk zijn eigen testoproductie kan afremmen, dus libido kan wel zakken , maar spiergroei zal zeker sterk toenemen , en voor je haar is het het veiligste spul dat er bestaat , testokuren zou ik wel vermijden....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 13:30   #4
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
dank je voor je menig , zou er graag een tientje bijhebben voor de zo mer

Maar welke zou je aanraden dat gaat met fina of stoppen met fina en deca pakken en na de kuur trg fina slikken

Laatst gewijzigd door anais anais; 25 april 2010 om 13:37
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 13:53   #5
anais anais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 47
En een vraagje deca is toch gwn dat je vooral opgeblazen word (vocht) maar dan met je toch nog een zetten voor kracht of vergis ik me ?

Groeztjes
anais anais is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 14:53   #6
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink

deca zorgt wel wat voor meer vochtopname ook ja , best dus ook op je voeding letten en veel trainen , eventueel kan je wel proberen als je fina blijft gebruiken om iets van testo erbij te doen , aangezien beide stoffen elkaar wel kunnen aanvullen....

weet dat er altijd risicos aan anabolen verbonden zijn , vooral voor je haar....

teveel testo hebben verhoogd het risico op gyno doormiddel van die aromatizatie....
eventueel groene thee en kelp toevoegen aan je regime aangezien die een lichte anti-oestrogeenwerking hebben , kwaad kan het zeker niet , ook wat witte champions hebben deze werking

wat je best doet kan ik je niet aanraden , ik kan enkel zeggen dat deca wel veilig is als je bang bent je haar te verliezen... had ik geen duta geslikt , dan was ik daarmee waarschijnlijk nu ook bezig...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 15:26   #7
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anais anais Bekijk bericht
Hoi , ik heb gehoord dat je van kuren je haar uitvalt als je aga gevoelig bent , dit heeft wesley ook voor gehag zei hij

en ik heb al inhammen dus wel een beetje schrik , maar ik gebruik fina , minox rroscure en de laserhelm (omg)

Denk je dat er nog haaruitval komt als ik dit gebruik tijdens de kuur of zeggen jullie dat het te weinig is tijdens de kuur

Groetjes
Natuurlijk valt van kuren je haar uit, vind je het raar? Wellicht kun je het wat beperken, maar helemaal onschadelijk voor je haar wordt het nooit, nog afgezien van de schade aan de rest van je lichaam. Heb je het maximale behaald uit training en voeding? De meeste gebruikers beginnen veel te snel met AS.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2010, 18:40   #8
_Suske_
HaarWeb lid
 
_Suske_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 januari 2010
Berichten: 55
Ik zou de topicstarter aanraden om zich toch heel goed in te lezen in AS.
Deca is NIET voor beginners en heeft niet de minste bijwerkingen, bloeddruk problemen, vocht aanzetten, een zware onderdrukking van de eigen test produktie. Dit laatste is niet te onderschatten wanneer je je kuur eindigt, MOET JE SOWIESO NAKUREN OM JE EIGEN PRODUKTIE ASAP TERUG OP TE STARTEN en zelfs dan zal je libido met deca zwaar crashen.

Orals worden in het algemeen zwaar afgeraden omdat deze zeer lever toxisch zijn daar de tabs gealkalyseerd zijn (lees giftig voor de lever zodat ze deze kunnen passeren zonder afgebroken te worden).

Als beginners kuur wordt altijd 500mg test enanthaat EW x 8-10 weken aangeraden met nakuur van vier weken met Nolvadex.

Moraal van het verhaal, ik ben niet tegen kuren, maar je moet wel weten waar je mee bezig bent en zelfs dan is kuren nooit zonder gevaren voor je gezondheid. Maar ja, roken en drinken is ook niet goed he

TIP http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/
_Suske_ is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2010, 12:31   #9
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Ik neem aan dat deze jongen al wel boven de 90kg weegt, met laten we zeggen een gemiddelde lengte van 1.80 cm, met een acceptabel vetpercentage. Met enkele jaren ervaring natuurlijk. Anders kan je al zowieso veel meer uit je voeding halen. Het komt niet allemaal aan waaien. Stel gewoon een goed voeding schema op. En daarnaast, massa aanzetten en cutten tegelijk gaat volgens mij moeilijk samen.
Dus om er voor de zomer er eventjes goed uit te zien, ach vergeet dat maar. ( vanuit gaande dat je nog niets hebt )
Zelf overigens 85/86 op 15% 1,78
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2010, 10:04   #10
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Er zullen altijd mensen zijn, die denken dat je met een kuurtje snel spieren kunt aanzetten of een sixpack krijgt. Maar dat doe je vooral door zoals gezegd heel goed trainen en eten. Als je nu nog voor de zomer aan de gang moet, kun je het wel schudden.
Er wordt veel te gemakkelijk over gedacht, ik lees dat ook vaak op andere fora. En dan wordt er een kuur gedaan, snel aangezet (vooral vocht), en dan is het er kort daarna al weer af omdat de juiste basis ontbreekt.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2010, 21:07   #11
thomaspomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1989 Bekijk bericht
Ik neem aan dat deze jongen al wel boven de 90kg weegt, met laten we zeggen een gemiddelde lengte van 1.80 cm, met een acceptabel vetpercentage. Met enkele jaren ervaring natuurlijk. Anders kan je al zowieso veel meer uit je voeding halen. Het komt niet allemaal aan waaien. Stel gewoon een goed voeding schema op. En daarnaast, massa aanzetten en cutten tegelijk gaat volgens mij moeilijk samen.
Dus om er voor de zomer er eventjes goed uit te zien, ach vergeet dat maar. ( vanuit gaande dat je nog niets hebt )
Zelf overigens 85/86 op 15% 1,78
met het anabool dieet is cutten en spiermassa bijkomen weldegelijk mogelijk; dit wil zeggen in de week enkel eiwitrijk voedsel en in het weekend kan je wel koolhydraten eten; mits goede uitvoering ga je na een week of drie echt vet gebruiken als energiebron en zweet je letterlijk vet; dit valt echt hard te ruiken aan je tshirt; maar door je hoge eiwit inname kom je nog steeds spiermassa bij
thomaspomas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 00:59   #12
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Mhaw ik betwijfel of het echt zoden aan de dijk zal zetten. Mocht het wel lukken, dan zal dat hele carbcycle in ieder geval een hels karwij zijn.
Gewoon hetzelfde doen als iedereen, swinters bulken, richting de zomer cutten. Is veel makkelijker en houd het nog leuk ook. ( naar mijn mening te minste )
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 01:54   #13
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Heel simpel slik je anabolen versnel je kaalheid als je aanleg hebt, kan je jezelf volpompen met andere shit, om dat effect tegen te gaan, maar het zal nooit goed zijn.

Wordt je wel kaal, ziek of wat dan ook door vrijwillig gebruik van anabolen, gefeliciteerd, eigen schuld.

Mongool!
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 08:27   #14
thomaspomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M1989 Bekijk bericht
Mhaw ik betwijfel of het echt zoden aan de dijk zal zetten. Mocht het wel lukken, dan zal dat hele carbcycle in ieder geval een hels karwij zijn.
Gewoon hetzelfde doen als iedereen, swinters bulken, richting de zomer cutten. Is veel makkelijker en houd het nog leuk ook. ( naar mijn mening te minste )
ik ken toch mensen die met dit dieet echt goede resultaten hebben gehaald;
en het voordeel ervan is dat je je heel de dag op een constant energie niveau voelt. waar koolhydraten pieken kunnen geven blijft je energiepeil hiermee constant.

tja zelf doe ik het niet aangezien ik geen vetmassa wil verbranden maar tja sommige mensen zijn hiermee gebaat.
thomaspomas is offline   Met citaat reageren
Oud 3 mei 2010, 10:41   #15
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomaspomas Bekijk bericht
met het anabool dieet is cutten en spiermassa bijkomen weldegelijk mogelijk; dit wil zeggen in de week enkel eiwitrijk voedsel en in het weekend kan je wel koolhydraten eten; mits goede uitvoering ga je na een week of drie echt vet gebruiken als energiebron en zweet je letterlijk vet; dit valt echt hard te ruiken aan je tshirt; maar door je hoge eiwit inname kom je nog steeds spiermassa bij
Vet uitzweten is fysiek onmogelijk. Als je in ketose bent, ga je wel stinken. Als je aan de anabolen zit ook.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rare kuren Jantar Haarproblemen bij vrouwen 5 25 juni 2007 12:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.