Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2003, 18:17   #31
Anouck
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2002
Locatie: Hasselt, België
Berichten: 13
Hallo Oliliy
het interview moet nog gebeuren.
Ik heb nu examens dus ging hij wachten tot die achter de rug waren.
Ik zal zeker een verslag brengen van hoe het is verlopen.

Groetjes Anouck
Anouck is offline   Met citaat reageren
Oud 9 mei 2003, 12:52   #32
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Tv uitzending.

In de Mededelingen rubriek staat sinds vandaag de aankondiging van de TV-uitzending: http://www.haarweb.nl/forum/showthre...?threadid=1410

Videorecordes (en voor de gelukkigen onder ons: DVD-recorders) aan!
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 10:23   #33
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Wie helpt me de dag door te brengen zonder één haar te trekken vandaag????
Ben superzenuwachtig voor de uitzending van vanavond, weet namelijk zelf niet wat en hoe de dingen zullen gebracht worden...
Angst en twijfel overvallen me...
Ik weet wel dat het goed komt, maar weten en voelen... er zit zo'n lange weg tussen.
Wie gaat een eindje mee?
Bolleke
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 11:10   #34
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
succes Bolleke,

Ik begrijp je onrust........de spanning van, hoe het allemaal zal komen......... Het komt vast goed, jou kennende en hoe je dingen verwoord en uitlegd, moet dat vast goed komen. Natuurlijk is het allemaal de vraag hoe zij het brengen. Hopelijk zul je heel tevreden over het resultaat zijn. Als we de zender kunnen ontvangen, zal ik zeker kijken, ben heel nieuwsgierig........
Bolleke, een fijne dag gewenst en hoop dat het snel 21.00uur is.
Laat het eerst maar even over je heen komen, het veranderd toch niet meer...........
groetjes, dikke knuffel van Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 12:53   #35
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Hou vol Bolleke!
Nog maar 8 uur en een beetje wachten en dan is het zover!!!
Is er iemand bij je thuis die je over de ergste zenuwen kan helpen en die vanavond met je meekijkt? (ik neem aan dat je gezin wel meezenuwt voor jou)
Vanavond gaan mijn vriend en ik eerder naar het Antwerpse terug, om toch maar zeker weten voor 21.00 thuis te zijn. Rekening houdend met de ergst mogelijke files e.d: ik wil geen minuut missen!!!

Onthoud goed dat je baanbrekend bezig bent geweest: voor zover ik hier heb kunnen lezen heeft nog niemand zijn/haar verhaal gedaan voor de camera! Wees trots op jezelf (ben ik ook) (<-- op jou dus he!) en probeer zo min mogelijk te trekken. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het, maar toch...

Komt er nog een link naar de uitzending als deze is geweest, of is dat technisch niet haalbaar? (= dus eigenlijk een vraagje voor die vriendelijke, hooggeachte webmaster die ik nooit of te nimmer zou willen kwetsen of boosmaken met als gevolg dat ik mogelijk ge-ignored zou kunnen worden - voor degenen die dit niet snappen: zie post: verhuizen&examens--> kaal- )

Bolleke: veel sterkte vandaag en wees trots op je moed!!!

Veel liefs, Fara
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 14:02   #36
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hé Madelief en Fara,
Alvast bedankt voor jullie ondersteunende woordjes. Het gaat goed nu, de zenuwen zijn een beetje weggeëbd...
Fara, je hebt het niet helemaal juist hoor. Monique en Madelief hebben ook al een keertje 'getuigd' voor tv. Maar dit is wel een primeur voor België én voor mezelf.
En ja, vanavond zitten mijn man en mijn oudste dochter mee te kijken. Mijn jongste dochter zit dan al op de peda (studentenhome) maar zal zeker van daaruit mee kijken.
Eigenlijk, als ik heel eerlijk mag zijn, zou ik het liefste hebben dat zo weinig mogelijk mensen die me kennen, kijken. Het was, de laatste twee jaren, een deel van mijn genezingsproces om met mijn verhaal naar buiten te komen. Maar dat deed ik altijd individueel, omdat ik op die manier de mensen hun reactie kon opvangen en plaatsen. Nu lijkt het er een beetje op alsof ik mezelf opeens helemaal bloot geef, en eigenlijk ís dat ook wel zo... en dat gevoel beangstigt mij wel.
Maar goed, er is geen weg terug. We gaan ervoor!!!

Groetjes, Bolleke (Daniëla)

PS: geen haartje getrokken tot hier toe en dat blijft wel zo, denk ik, ik voel de innerlijke rust, alles komt goed nu...
bolleke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 14:30   #37
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Lieve Daniella,

Ik wil je ook nog even veel sterkte wensen de komende uren en ook ik ben ontzettend trots op je !!
Ik denk dat ik wel begrijp hoe jij je voelt , je wil er graag mee naar buiten komen om je genezingsproces te bevorderen maar als het dan eenmaal zover is heb je wel ineens het gevoel in je blootje te staan ! Zoals je al zegt , je kan niet meteen een reactie opvangen en er iets mee doen...
Vorige week heb ik een gesprek gehad met iemand , die voor een programma in Nederland mensen met TTM zocht .
Ik had op haar oproep gereageerd omdat ik haar al kende en dacht ook dat het mij misschien kon helpen er open over te zijn.
Even heeft het er naar uitgezien dat ze bij me zouden komen filmen en dat vond ik toch ineens erg eng , wat zijn de reacties in de buurtsuper , op school enzovoort...!!
Ze hebben nu besloten om er nog even niets mee te doen en ik moet toegeven dat ik wel opgelucht ben !
Als het wel was doorgegaan had ik het wel gedaan hoor ,
omdat ik vind dat ik erdoorheen moet , maar het blijft gewoon spannend !!
Gelukkig heb jij de innerlijke rust vandaag gevonden , hou vast dat gevoel meid !
Veel liefs , Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 18:03   #38
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Tuurlijk, heb ik weer!

Zoals ik vanmorgen schreef zouden we ruim op tijd naar Antwerpen vertrekken om toch maar niks te missen van Bolleke, breekt mijn vriend zijn sleutelbeen!!!
Nu blijven we nog een nachtje in Nederland, om even te kijken hoe alles verder gaat nu, dus ik mis het tv optreden!
Wil er iemand mij vertellen of er via internet een link te maken is? Vanmorgen zei ik het al, maar toen bedoelde ik het als extraatje voor mensen die net hebben ontdekt dat ze TTM hebben, over hoe ze erover kunnen praten. En nu wil ik het ook omdat ik het anders moet missen EN DAT WIL IK NIET!!!

Hellup... snik snif...

P.S. Sorry aan Madelief en Monique: ik wist niet dat jullie ook al op tv waren geweest met jullie TTM. Wat zijn er toch een hoop dappere mensen op dit forum. Thumbs up!!!

Liefs, Fara

(psps: met mijn vriend gaat het inmiddels al wel aardig hoor, hij baalt er alleen van dat hij nu zo ontzettend afhankelijk is; ik moet hem helpen met wassen en aankleden enzo. Ik vind het erg vervelend voor hem, maar ik vind het zelf wel leuk om hem zo een beetje te kunnen vertroetelen )
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 21:46   #39
miejefke
HaarWeb lid
 
miejefke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgie
Berichten: 332
Bolleke een heel heel dikke proficiat

Bolleke,

Nogmaal gefeliciteerd ! je hebt het perfect gedaan, en ik denk in naam van vele lotgenoten : van harte dank om het op zo'n fijne manier kenbaar te maken ! het zal voor velen een openbaring en steun zijn. BEDANKT !

Miejefke
miejefke is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 21:48   #40
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Goed gedaan Bolleke!!!

Dag Bolleke, fijn dat het achter de rug is he?
Maar je kunt gerust zijn, het is heel mooi neergezet, incl. het stukje dat bij de kapper werd gefilmd, want ik weet dat je daar het meeste over in zat.
Heel goed gedaan hoor, je mag fier op jezelf zijn!!

liefs van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 21:54   #41
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Daniela !!

Gefeliciteerd met deze fantastische uitzending !!
Je ziet er echt HEEL GOED uit !!!
Ik vond dat je het heel goed vertelde en ook de rest van de uitzending vond ik erg boeiend !
Ik neem aan dat je nu alleen nog maar positieve reacties zult ontvangen !!
Geniet van je overwinning !

Liefs , Ellis !
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 22:39   #42
m-chibi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Berichten: 3
Zo snel gevonden, heb je net gezien op televisie.
Dacht dan maar, ik zoek dat forumpje op dat ik daar heb gezien.

Leuke prestatie geleverd!

voor zover...
__________________
When in doubt, ask m-chibi!

Laatst gewijzigd door m-chibi; 18 mei 2003 om 22:44
m-chibi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 22:54   #43
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Goed hoor!

We konden dus de zender niet ontvangen...........maar ik heb bij vrienden gekeken en ik vond het een leuke, duidelijke uitzending. Jou bijdrage is mooi geworden, eigenlijk en beetje hoe ik had verwacht, je kunt de zaken goed en duidelijk weergeven, prettig om naar te kijken/luisteren. Zeker voor de mensen die ook haren uittrekken, maar nog niet weten dat er meer zijn die het doen, dat het een naam heeft.......... Bolleke bedankt! en op naar de volgende uitdaging m.b.t. TTM. Voor jou nu eerst je boek en verder wachten we maar af.
Groetjes, liefs Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 22:56   #44
m-chibi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2003
Berichten: 3
Re: Goed hoor!

Citaat:
Originally posted by Madelief
We konden dus de zender niet ontvangen...........maar ik heb bij vrienden gekeken en ik vond het een leuke, duidelijke uitzending. Jou bijdrage is mooi geworden, eigenlijk en beetje hoe ik had verwacht, je kunt de zaken goed en duidelijk weergeven, prettig om naar te kijken/luisteren. Zeker voor de mensen die ook haren uittrekken, maar nog niet weten dat er meer zijn die het doen, dat het een naam heeft.......... Bolleke bedankt! en op naar de volgende uitdaging m.b.t. TTM. Voor jou nu eerst je boek en verder wachten we maar af.
Groetjes, liefs Madelief
Zou ik hier op een grammaticale fout mogen wijzen?

Het is "jouW bijdrage,...."
__________________
When in doubt, ask m-chibi!
m-chibi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2003, 22:57   #45
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Oke!!

Ik sluit me bij Monique en Miejefke aan.......echt hartstikke goed!!
Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.